Glad lørdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 04. okt 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen. Først en treningsøkt før vi drar på dugnad i nasjonalparken på Verdens Ende. Ha en flott lørdag du også!
     
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Snart er det lørdag her også... i Aurora, CO. En liten pitstop på vei til Jackson Hole sammen med bror prest, etter en fenomenal tur med Speedbird219.

    For første gang har jeg imidlertid måttet kaste inn håndkle pga for sterk mat. Og av alle ting med en wrap i en lobbybar. Bor på Marriott airporthotell og de sa riktignok at kyllingwrap'en var sterk. Men herre jesus. Det sved i hals, munn og på lepper i 20 minutter etter første bit. Værste jeg har vært med på.

    Men om nøyaktig 12 timer bærer det opp til sjølveste godbygda mi igjen. Gleder meg helt sinnsykt.

    Ha en helt fenomenal dag.
     
    PettR and Darkcho like this.
  3. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Aurora - broder EB og jeg har mange gode minner fra Aurora...det naermer seg loerdag her i Honolulu ogsaa.....15 minutter til Fredags Fyrverkeriet paa stranden foran Hilton Village - har "front row" Balcony med noen Wailua Wheat - @Reidar man drikker ikke Irsk her naar de lokale bryggeriene har saa mye godt aa tilby. Har allerede soerget for at Reidar blir moett i gaten Desember 16 av Kona Brew Pub Courtesy Golf Car - saa direkte the Kona Brew Pub paa flyplassen for minst en Big Kahuna !
    Dugnad staar paa planen her ogsa, Hana paa Maui - det er vel en slags Verdens Ende det ogsaa, det er i vaertfall fryktelig langt til neste landfall naar en ser sydoest fra Hana !
    Ha en fin loerdag
    Mahalo
     
    Fnate liker dette
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Mornings fra Båddådjo. Må straks hive meg på sykkelen og komme meg litt nærmere sentrum for litt arbeid. Greit å kunne bruke sykkelen så lenge det ikke er snø, i alle fall :p Vinteren nærmer seg uansett fort nok, da jeg har hørt mange med piggdekk på bilene.

    Ha en fin lørdag :)
     
    SASDC8 and PCR like this.
  5. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God fredags kveld fra San Francisco. Hatt en nydelig dag her med sightseeing på Segway, Alcatraz, HRC, den svingete Lombard Street og solnedgang på Twin Peaks blant høydepunktene. Nå er det loppekassa for min del og i morgen starter roadtrip'en nordover. Ha en nydelig dag!
     
  6. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Lillestrøm...Avslappet i dag :). @FinnErik, glemte, reiser til HNL 16.12 men glemte å nevne at jeg har pitstop SFO før møte i HNL. Ankommer HNL 17.12 UA 300 at 14.49 . Skal bli sabla gøy å møtes... Flere i løypa ?
     
    Fnate liker dette
  7. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Det är lördag idag och det gör mig så glad! Har inga planer idag annat än att tvätta bilen och städa lägenheten. Ha en fantastisk lördag :)
     
  8. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Gdansk. Her går turn snart til Sopot. Hvis noen synes det er lite nordmenn igjen i Norge så kommer nok det av at de er i Gdansk alle mann. Spesielt trøndere og bergensere.
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag fra det Sørlandske!

    Grått og litt vann i lufta gjør dette til en fin innendørs dag. Nå blir det egg&bacon brunch, tv-titting og internettsurfing. Så får vi heller se om dagen byr på noe mer.
    Kjenner jeg er tørst, så i kveld skal det drikkes noe kraftig!

    Hvis städa lägenheten gjør deg glad, burde du vel heller starte et rengjøringsfirma?? :D:eek::p
     
    SASDC8 liker dette
  10. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Pigg what? Har ikke hørt noen ennå, men minner meg på at Ducatien nok må komme seg i vinterhi :)

    Ellers så er det på tide å komme seg ned til byen i håp om å finne et navnefestkort. Usikker på om det finnes, men må vel forsøke. Etter det er det navnefest, med påfølgende kaffe før det braker løs med Oktoberfest klokken 1600! o_O

    Ha en super lørdag!
     
  11. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Inget gott som inte har något ont med sig ;)
     
  12. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Morn fra Island!

    Ser ut til å bli en fin dag for litt flyving i dag. Etter det, skal jeg forberede Chevy Cruuuzen jeg har leid, for den skal kjøres rundt Island i morgen!

    Ha en meget bra lørdag!
     
    Fnate and John in The Tower like this.
  13. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    La du også merke til usedvanlig mange skandinavere i SF? Tror det var en del som var på den svære konferansen til Oracle, jeg endte ihvertfall opp med å overhøre nordmenn og svensker overraskende ofte.
     
  14. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Eneste stedet jeg oppdaget noen andre nordmenn var på Alcatraz i går. Vi stod i en gruppe og hørte på en guide, i det en østlending med kraftig stemme og i en engasjert samtale med sine medreisende kom gående forbi. Men hva er det oracle greiene?
     
  15. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Glad lørdag! Huset er tyddet og vasket, shopping er gjort, lunsj er spist og så har konemor og datter kommet hjem fra ferie. Da blir det helg også, og så får vi forsøke å få med oss en håndballkamp i Bring-kvaliken...
     
  16. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    Oracle har hatt en konferanse på Yueba Buena (svære konferansesenteret sør for Market St.), tror reklamebannerene sa det gikk over 4 dager. Sikkert noe datagreier, kuleste jeg så var America's Cup-båten de hadde til utstilling, men vet ikke mer enn det.
     
  17. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113

    Oracle world og JavaOne på Moscone konferansesenter - kapasitet 25000+ personer. I tillegg bruker de møtelokaler på et dusin hoteller. Årlig "menighetsmøte".

    Fortsatt god kveld.
     
  18. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    I see. Jeg er på ferie. Reist videre på roadtrip nå.
     

Del denne siden