Glad mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 29. sept 2014.

1. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen og en god start på den nye uken ønskes deg fra hovedstaden. Jobb og trening på programmet i dag før det blir en flytur i morgen og ut med bilen onsdag og torsdag...høstferie? Nei det trenger vi ikke.

2. PCR

PCR Senior Medlem

Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Morgon från Frösundavik,

Återkommer om den blir god eller inte, det är D-day idag. Ha en bättre start på veckan.

VAR ÄR MITT KAAAAAAFFFFEEE!!!!?

SASDC8, Scandi and Fnate like this.
  3. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    Tralalalalaaaa. Sitter på toget inn til Oslo og lager underlige videoer. Senere er det kontordag som gjelder. Blir digg etter å ha vært nesten hele September på tur.

Ha en fjong dag

4. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Glad SAS-dag fra SAS PLUS TRD-OSL!

Brillefin opplevelse med SAS i dag! Ingen kø i fasttrack, hyggelig epost fra sjefen sjøl med "takk for din lojalitet" (ikke personlig, men sånt er likevel fint), samt gode cashewnøtter ombord uten den jæ*** frukten! Ting blir bedre!

SASDC8 and SASlovah4evah like this.
  5. PCR

PCR Senior Medlem

Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    och uppenbart blev d-day uppskjutet till onsdag. Nu känner jag att det behövs starkare saker än kaffe!!!!!!

SASDC8 liker dette
  6. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har alltid ment at mandagen ikke burde starte før tirsdag kl 1100.
    Men får jeg det som jeg vil? Neidda!
    Sol og fint vær her på Sørlandet i dag, mens jeg sitter inne på kontoret. Høstferie for kidsa er det også.
    Styremøte etter jobb, og så hjem til ungefri da kidsa tar et par dagers høstferie hos moder'n. Ganske greit det også.

Og ellers? Nei si det da.
    Kunne godt tenkt meg noen ukers ferie snart.
    Men får jeg det da? Eller har jeg råd til det da?
    Neidda neidda.

Er det rart jeg drikker?

7. PettR

PettR パイロット

Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Góðan daginn!

Forferdelig vær her på island, men jeg må jo bort på flyplassen for å fyre opp maskineriet.
    Anyway! Glemte helt å fortelle om min fantastiske tur i Plus i går! Kjempehyggelig crew som hele tiden passet på at jeg hadde det bra. Mat, musserende og sjokolader ble servert så fort og så ofte at jeg trodde ikke mine egne øyne. Trallene var stappfulle av varer, (de åpnet ene skuffen og det bare bulte ut av lefser, sjokolader, muffinser ol) Begge trallene hadde hele rack med orrefors glass, og det ble aldri tomt for noe som helst.
    Tror jeg ble servert 10 ganger på 2 timer. Tommel opp til SAS!

Ha en kos mandag!

Henrik, Islending, Jørgen and 3 others like this.
  8. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    VM i blåmandag så langt.. To datatsytemer som ikke fungerer og nå kneler telefonien! Tror jeg stikker til Stockholm i stedet, da det må være bedre der ;)

9. Kjakan

Kjakan Let There Be Dragons!

Likes mottatt:
    951
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag fra Bryn og Oslo. Tok en veldig slow morgen i dag, så selv om jeg sto opp kl. 06:00, var jeg ikke på jobb før 10:00. Deilig. Første oppgave: Hjelpe konsernsjefen med å migrere fra sin iPhone 5 til sin nye 6'er som han fikk personlig fra Europasjefen i Londag forrige uke da de hadde møter sammen der. Noen som har det... Får se om jeg klarer å skaffe meg en selv i løpet av uken. I alle fall kom min nye Sony Z3 i dag.
    Og så har jeg akkurat kommet av telefonen med et stort norsk konsern som vurderer å ansette en av mine tidligere ansatte. Et kvarters samtale om hans fremragende egenskaper får vi håpe hjelper på ansettelsen.
    Så blir vel resten av dagen brukt til mailbacklogen etter forrige ukes Lisboa-tur.

10. KristianSk

KristianSk Veteran

Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra London,

Refresher Apple Store konstant for å se om de har fått inn en ny rasjon med iphone 6.

Ha en bedre dag enn de som har en dårlig dag

11. Islending

Islending Senior Medlem

Likes mottatt:
    499
    Bonuspoeng:
    63
    God mandag fra Amsterdam!

Hadde en fantastisk flight fra BKK på lørdag. I dag er det bare chill hjemme. Var en rask sykkeltur ut for å kjøpe meg en kaffe. Ingen andre planer for dagen!

Ha en god dag! :)

12. Cecilie

Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hej och hopp från Båddådjo

Varierende grad av fokus her på lesesalen i dag men det er jo mandag så får kanskje skylde på det :p

Ønsker alle en fin start på uken :)

Del denne siden