God morgen fra Hemsedal. Fikk en fantastisk skitur i går formiddag på fjellet. Strålende sol og knallføre. Anbefales @Bizflyer Ha en fortsatt sprek helg.
God morgen fra et lyst Sørland Klar for dagens møteaktiviteter etter gårsdagens og nattens fest med ei dame fra Bergen.
Go lørdag fra stormfulle Haltenbanken. 75 knop her nå og da er det orkan, og vel så det Blir en episode Counting Cars før jeg forsøker å sove litt...
Morgen fra Bodø. Så langt er "Ole" en stor skuffelse, men han skal vist blåse seg opp i løpet av dagen så kanskje han når storm styrke etter 12 en gang. Uansett gir han det perfekte kontorvær, og det utnytter jeg til det fulle Ha en super lørdag, men eller uten "Ole"
God mornings fra Stavanger, litt guffent vær også her. Har ingen andre planer enn en tur på butikken. I dag kom det også brev fra junaiten med baggasjetagg så nå til uka skal det brifes rundt på både SVG og OSL Ha en flottere lørdag
God lørdag fra Amsterdam. Hadde en fin flight over med KLM i går kveld. Ledig midtsete, fikk gin and tonic som flyvertinnen hentet fremme i business for meg. KLM til 900kr tur/retur mot SAS sine 1800kr hver vei i GO med 1/3 av poengene jeg tjente på samme rute før... Er ikke lett å være lojal nå lengre. :-( Ha en flott dag!
Ikke fullt så god dag fra det Sørlandske. Her har forkjøelsen tatt overhånd og man føler seg nokså slakk. Fikk også bagasjetag, men er litt i tvil om det er så smart å hente en tag på kofferten som sier "remove before flight". Ender vel med at kofferten blir satt igjen på bakken..... Mor har tilbudt seg å ta med de håpefulle på kino i dag, så jeg håper det er en langfilm så jeg får litt fred i heimen. Tror en tur i senga i ettermiddag vil være å foretrekke. Dagens form er muligvis litt influert av gårsdagens Jegergryte, som forøvrig ble meget vellykket: Fortsatt god helg ønskes!
God derby-lørdag fra Mørekysten. Rent bortsett far at Tottenham linger under 0-1 mot Arsenal da. Ellers blåser get friskt med full storm. Ligger an til innedag på alle måter. Have a good one!
Det snudde jo ... Her vestsørøstpå er vi velsignet forskånet fra 'Ole' .. solen skinner og kaffen er varm. Arbeidsdagen er forlengst i gang. Assisterte på chat i går kveld, og det var like stille som på en vanlig fredag. Tolker det dithen at kolleger og handlingagenter løste alle kanselleringer og forsinkelser tilfredsstillende - chatten er ellers ofte første kanal for misfornøyde kunder. Og nå: Mer kaffe.
Venter fortsatt i spenning på den mye omtalte Ole her i Tromsø .. Håper han kommer snart, begynner å bli utålmodig
God storm-lørdag fra Bodø! Ole har blåst kraftig fra seg, og vi har vært innestengt på Scandic Havet siden kl 14 i dag. Ingen får lov til å forlate hotellet pga vinden. Klar for merseyside-derby og nordlandspils i kveld. God lordag!
Ole hvem?? God morgen fra Bal Harbor der man akkurat har spist frokost i solveggen Rundt 20 grader og lettskyet på morran, litt vind, så ikke skikkelig varmt. Blir en tur up the coast i dag, men først litt mer PL Ha en flott lørdag