Glad tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 05. jan 2016.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra en kald brygge i hovedstaden. Heldigvis var verdens beste barista på plass før 06:00 og jeg har heldigvis fått igjen varmen. Møter både inne på og utenfor kontoret i dag. Ha en bra tirsdag!
     
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Kald morgen fra Trondheim
    6 blå og vind gjorde denne morgenen litt i friskeste laget...men vi står han av :)
    Hjemme-alene dag med kidsa , men får opphavet på kaffebesøk.
    Ha en alldeles strålende tirsdag :) :) :)
     
  3. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg er installert på jobb, men heller ikke noe mer.
    Og kaffe hjelper ikke...
    Det som hjelper er å kikke på kalenderen, med sju bookinger før februar er ute.
    Og der ble jammen meg dagen bedre :)

    Ha en fin tirsdag du også, enten du har kalender eller ikke ;)
     
  4. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,231
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Skøyen! Tirsdagen er som vanlig verre enn mandag etter ferie.. Satser på 6-timersdag i dag! :)

    Men ha en fin dag uansett! :)
     
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Oslo! med 10 kalde var det ikke en fornøyelse å gå tur med bikkja i morges. Men ut må man, så da er det bare å kle seg etter forholdene. Reiser til Riga i morgen, og der er det meldt -25, så det blir en utfordring med klær da dress og slips er forventet. Får ha ull underst, tenker jeg og heller svette litt ekstra innendørs. Eller ta en timeout på toalettet og ta av ullundertøyet. Either way skal det bli godt å få luft under vingene igjen.
    Ha en god tirsdag!
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmpf fra det Sørlandske!
    Nok en natt uten særlig med søvn. Sovnet vel ikke før kl 5 og følte at jeg bare lå å slumret frem til kl 7 da vekkerklokken ringte. Merkelig ettersom jeg jo nesten ikke sov noe som helst forrige natt heller. Og da jeg skulle ha meg en lur i går ettermiddag, ringte jo telefonen konstant.

    Tror jeg må sove lunsj på jobb i dag.......
     
  7. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Forkølelsen og influenzaen sidder stadig kroppen - så energiniveauet er helt i bund. Også her er det blevet til et par nætter med dårlig søvn. På toppen af dette er det nu blevet ganske koldt udenfor og det er begyndt at sne lidt her i Skåne. Jeg har virkeligt svært ved at finde argumenter for hvorfor vi bor i denne del af verden..

    Må overleve de næste 6 uger - så går turen til Thailand og et mere udholdeligt klima...

    Dagen skal overståes med en masse småting som der skal ryddes op i, en del Nespresso og forhåbentlig ikke for mange uplanlagte ting. Slås stadig med fiber-folkene som åbenbart ikke har nogen respekt for andres tid. Nu er det 2. dag i træk installationen bliver aflyst - selvom alle er blevet bedt om at være hjemme for at lukke dem ind. Kan mærke temperamentet bliver udfordret gevaldigt.

    Må alle få en god dag :)
     
  8. Vegard

    Vegard Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    God ettermiddag, -6 grader her om morgen så her fryser eg hver dag hehe.. Nå står det for menyen at lasagne må bli laget, skole er ferdig, så nå er det lage middag også kanskje booke en tur til NRT eller MIA, ligger billige billeter til MIA ute i SAS plus så ;)
     
    braathens safe liker dette
  9. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,130
    Likes mottatt:
    7,746
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Oslo!

    Har funnet drømmebagen; 1M hauly. Nå er det bare å spare opp så jeg kan fylle den opp.
    "[...] the 1M Hauly is designed for discreet, safe carry of up to $1 Million USD in strapped, new or used $100 USD banknotes."
     
    Travellingalf liker dette
  10. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,231
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor mye er "billig PLUS" til MIA, og i hvilken tidsperiode?;)
     
  11. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Det er jo logisk, du kan ikke ha SDR i den.
     

Del denne siden