Glad tirsdag...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 18. mars 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ha ha ha... Lurte dere. Jeg er bare trøtt og muggen. Som vanlig, før lunch.

    I morgen er det ut på tur igjen. Vaffal dagstur, men jeg gleder meg faktisk ikke. Hva er det som skjer med meg??? Her skal jeg wrappe meg helt til Dublin og tilbake, og jeg gleder meg ikke?? Vræææl.

    - Fnatstadhagen -
     
  2. andyp

    andyp Medlem

    Innlegg:
    93
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    Trøtt morgen sier nå jeg... Blir en lang dag med overtid i kveld dessverre, men man får gjøre det beste ut av elendigheten.
    Fikk iallefall mail fra Brussels CR om at de erstatter kofferten min, så får kikke etter en ny en. Trenger den først i påska når det er familietur igjen.

    Fnate: Se om du rekker en Irish red ale (eller to) når du først er i området ;)
     
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Silver Kris Lounge i Taipei, har spist og drukket her siste 4 timer, så begynner å bli små-surrete.
    Skjerpings nå så vi kommer med flyet videre.
    Ellers har jeg hatt lynbefaring av Taipei, å det skal sies, veletablert samfunn og orden i bybildet, trengte ikke krangle for å kjøre taxi på taksameter engang å da er de kommet langt......... Her skal jeg tilbake engang.
    He en fin dag.
     
    Islending, tommy777 and Fnate like this.
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdags morgen!

    Først litt jobbing hjemme, så litt jobbing på kontoret. Sånn går no dagan....Frem til fredag! Da er det Sweet dreams my LAX! Vestkysten for første gang, det gledes!
     
  5. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon!
    Solen skiner och jag hoppas på goda nyheter från Optiontown snart inför fredagens avresa med SK935. En hel del administrativa saker som skall ordnas och överlämnas till ferievikarien. Jag är i alla fall inte sysslolös :)
    Ha en fin dag!
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Man vet dagen begynner dårlig når man våkner av vekkerklokka kl 7, slår den av fordi "det er jo søndag" så det må jo være en feil med den klokka. Før man våkner med et brak nesten en time senere og innser at det er tirsdag.

    Er det rart jeg drikker?

    Generalforsamling i borettslaget i kveld. Forhåpentligvis i siviliserte former......
    Ellers må jeg drikke litt mer.....

    Hikk & hoy!
     
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hei og hopp

    På tide å komme seg ut herfra :p

    Hudson Valley er dagens endestasjon, nærmere bestemt Kingston, NY :)
    Snø og kaldt i DC, skal bli godt å komme seg hjem til Norge på fredag.
     
    PCR liker dette
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sjalabais fra Chicago. Formen er fin, været er flott. Solen skinner og rundt 0 grader, men det skal hoppe opp til rundt 11-12 grader senere i dag.

    Full fart på morran før man skal i partnermøte kl 11 etterfulgt av opplukk av selveste Gary Leff på flyplassen og deretter til ett Hyatt arrangement i sentrum. Får se hvor mye jeg får unna før det.
     
    PCR liker dette
  9. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93

    Högsommar i Chicago?
     
    tommy777 liker dette
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Urkf .... det positive er at jeg begynner å jobbe en time senere pga 'sommertid' .. det negative er at jeg må holde på en time ekstra. Og dette fortsetter både denne og neste uke. Det er så man får lyst til å sette seg ned å grine .. Kanskje jeg trøster meg med en medsmuglet sjokolade isteden .. med marsipan ..?
     
  11. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag. Dagene gått alt for fort, og det har også sine fordeler med at vi fosser mot påske og fem legs med god service
     
  12. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld fra studentbyen. Innlevering fullført og levert idag så det er jo bra.
    Ellers var man alt for sent oppe igår og endte opp med å bestille flybilletter LIM-CUZ og CUZ-LIM-GYE-LIM-CUZ (t/r her var mye billigere, ingen planer om å fly tilbake til Cuzco fra Guayaquil) Planen for Ecuador er å ta bussen til Montanita
     
  13. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God aften. Brukt mye tid på ANA-tool i dag.
    Har også sendt skrytemailer til diverse sjefer/managere på hoteller og flyselskaper og rost navngitte resepsjonister/air crew. Så da blir det vel forhåpentligvis en god tirsdag for noen :)
     
    PCR, Fnate and LN-MOW like this.
  14. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God aften fra Stavanger. Sovet lenge og tatt det med ro. Lader opp til ukas første vakt som starter om to timer. Gleder meg til fredags morgen allerede. Og om 11 dager er det klar for en real MR i Wrap til MAD. Jeg gleder meg hvertfall til å wrappe ut på tur! Og fire dager etter det er det Paris som står for tur. Urk. Det går nok fint det og for da skal jeg GO'e hjem med god tid til lounging. Skal nok bli mett.
     
  15. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Velkommen i den klubben. Nå skal det straks bookes DM billett.
    Satser du på å smiske deg til oppgraderinger nå, Henning?:eek::rolleyes::confused:
     

Del denne siden