Goood søndag Her nytes det en herlig dag i Moalboal på Cebu øya. Klokka er 1225 her nå Ut å bade med skilpadder som er i vannet rett utenfor her 30 grader og deilig vær.
God sundag frå Aust-Finnmark! Her er det ingen (ut)sikt, noko som skuldast at restane av eit polart lågtrykk flyttar på snøen i alle retningar. Det er godt at huset er tett! Kanskje ein skal slå i hel dagen med litteratur om han gode herr Bilbo Skrepping (B. Lommelun på dansk (B. Baggins på originalspråket))? Det kan i alle fall halde den verste reisefeberen på avstand! Ha ein fin-fin sundag, folkens
God søndag fra Cebu. Etter en fin uke på Siargao setter vi også kursen mot Moalboal området. Endte opp med taxi istedenfor buss da vi fikk en grei pris og på denne måten sparer noen timer med å rote oss rundt på bussterminalen.
God morgen! På vei hjem fra nattevakt 31bussen er like behagelig som altid... Fikk bokka en ukes tur i natt. Så i morgen går turen til Berlin ( i buss ) . Der skal jeg se mitt første bane sykkelritt! 6days berlin på Tirsdag gleder meg som en unge! Turen går hjem fredag med sas
God morgen fra Gran og Innlandet. Dette blir siste dag på kommunikasjonsnettverkssamling før det blir å reise til kameraten min i Oslo. For imorgen blir det SK4424 til TOS. Så ha en flott søndag alle sammen!
God morgen fra hovedstaden! Tåke over byen, kanskje blir den borte før vi skal ut i skogen med hundene? I morgen på denne tiden blir jeg kvitt brillene. Forhåpentligvis.. Ha en finfin søndag!
Mornings fra innsiden av ring 3. Fortsatt 3 uker til årets første hyggetur. Gud bedre meg. Kanskje en tur innom doktoren (@drsyk) for å få noe som kan roe abstinensene? Blir Brooks og ikke blå swix denne søndagen og.... Da må du ha nytt avatar... Ha det kjekt
Har vært inne på tanken. Men, det blir vanskelig å lage ny Mad Men avatar. Og da må jeg finne på noe nytt.. Det er ikke så lett når man har beslutningsvegring.
God morgen fra en litt grå hovedstad For de som ikke har prøvd: Frokostbuffeten på The Hub er enorm, jeg har bodd på et par hoteller i mitt liv og dette er noe av det største jeg har vært med på. Når så 1000 mennesker skal spise frokost samtidig blir det mye køer. Kvalitetsmessig ligger det noe etter Nidelven, men du verden så mye god mat.
God ettermiddag fra Land of Smiles, Krung Thep Maha Nakhon etc.. . Dvs Bangkok, nærmere bestemt Sofitels club lounge! Her druknes sorgene i en stadig økende fart, for i morgen, i morgen settes desverre nesen hjemover. Antagelig for å strø veisalt i såret varsler yr.no om sludd ved ankomst OSL, så utsiktene er ikke bra... Men alt håp om å bevare feriestemningen er ikke ute, forhåpentligvis vil et par legs i F døyve smerten noe de neste par dagene. Blir sikkert fint å komme tilbake, også. Jada. Til jobb og slaps og deadlines og vekkerklokke og brodder og fullstappede t-baner og... "Excuse me, Miss, one more Long Island Iced Tea, please..."
God søndag fra Romsdalen! Her er far i huset hjemme alene med sjuk gjeldsarving mens madammen er i Bergen og koser seg. Suller rundt og pakker litt til alpetur kommende tirsdag Både reisefeber og skifeber er på kritisk nivå, så det her skal bli godt. Ha en strålende søndag T-2 - MUC
God søndag, siste jeg klarte å gjøre før jeg snubla i seng i natt etter en tørst kveld med mye god mat og drikke, var å bestille en tur til Chicago i mars. Så da er plan B i støpeskjeen om det blir behov for å kansellere Beijing tur på samme datoer. Noen som vet om jeg vil få problemer med sas som følge av to forskjellige bookinger samme dato?
God søndag fra hovedstaden. Egg, bacon og bønner til frokost er ikke feil! Nå blir det FA cup og vafler
Stille i innenriksloungen i dag .. mor har fått kaffe og far har fått en dobbel cortado ..SK269 tilbake til solkysten .. Travelt med familien på OSL i dag .. sønnen landet fra ARN i morges og reiste videre til TRD, han «slapp» å vente på finalen i Stockholm. Teknisk kluss hos SAS gjorde at han måtte ta ut kofferten på OSL og sjekke inn på nytt. Nå venter vi på minstebarnet (33) som skal fly hjem med mor og far.
Det kommer vel an på hvor sterk beslutningavegringen er dersom begge reisemål framstår som like attråverdig når dagen rinner. Kanskje havner du i en evig limbo? Ellers burde vel ikke datasystemene by på problemer med et mulig unntak dersom du er på samme fly med to ulike bookinger. Tror jeg... Andre med mer snøring?