God førstepåskedag! (

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av oddA, 31. mars 2024.

1. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra LH Biz loungen i Munich!
    Nettopp landet etter fligth fra KIX. Her feires påsken med malte egg. På flyet ble det utdelt påskekyllinger :)

Må si inntrukket mitt av LH har gått kraftig ned denne turen. Setene vi hadde både til Tokyo og hjem igjen var så slitt at det falt av deler.. Servicen var grei som alltid, men det var ikke akkurat noe topp produkt som EVA aller ANA.

Håpet alle får en nydelig påske :D

(Som alltid klarte jeg tulle til bilde opplastingen, får ikke lagt til som thumbnails eller fulle bilder)

Attached Files:

Last edited: 31. mars 2024
    Earl, Flymunda, funkenstein and 8 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,545
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Istanbul.
    Ser igjen ut til å bli en strålende dag. I dag skal vi tilbake til gamlebyen og prøve å runde alle severdighetene før de stenger.
    20240329_124511.jpg
    Ha en fin 1.påskedag:)

Earl, Flymunda, funkenstein and 6 others like this.
  3. Fly med oss

Fly med oss Stockholm

Likes mottatt:
    1,546
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen og fortsatt god påske fra BR61 som lander i Wien om halvannen time. Det ble en knapp uke i Taiwan denne gangen. EVA Air har dessverre tapt seg ekstremt siden forrige gang jeg fløy longhaul med de... Opplevelsen i Business er knapt til å kjenne igjen, og vi angrer nesten på at vi kastet bort 165.000 poeng og en CT på dette. Det negative inntrykket er det samme for både ut- og hjemreisen. Får se om jeg orker skrive en rapport.

20240329_180636.JPG

Earl, Flymunda, EndreD and 5 others like this.
  4. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    Oppdatering ; datasystemene til LH tryna når vi skulle borde til Oslo.. manuell papir boarding satt i gang! håpe det ikke blir det største kaoset

Earl, Flymunda, EndreD and 5 others like this.
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Hva er egentlig klokken nå? :p
    Håper de som skal ut og fly har husket å stille klokken..

Ingen flytur på en stund her i gården, men jeg fikk booket en t/r til LAX i går kveld, det er jo alltid hyggelig.

I dag må jeg ta en runde med hotell(om)bookinger.
    Screenshot_20240331-100001.png

Det er søndag i dag, men jammen er det ikke en ekstra søndag i morgen! (Håper det ikke er en aprilspøk..)

Ha en fin en!

Earl, Flymunda, funkenstein and 7 others like this.
  6. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Det regner på solkysten, men sjøen er nesten uten krusninger ..
    I dag reiser datter og hund, to barnebarn og deres foreldre .. det blir stille, men litt godt også.
    Vi blir noen dager til .. 5DD9F7F8-737E-4C2E-9B8F-EFA7BE1BB35A.jpeg

RoadKing, Earl, Flymunda and 9 others like this.
  7. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Marriott Twickenham. Her er det overskya, men mildt. Skremmande å lese @Fly med oss si melding om EVA. Dei som etter planen skal ta underskrivne til Australia når det nærmar seg julestri.

Her er vi omlag midtfjords i påskeferien. Dei to fyrste dagane har gått med til sightseeing og til dyrehage. I dag skal kroppane badast i hotellbassenget og vi skal på tivoli!

Kristian, Earl, Flymunda and 7 others like this.
  8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Dette var litt av det inntrykket vi også hadde etter at vi fløy med dem i februar. Vi hadde hørt så nye fint om EVA og gledet oss til flygningene.
    Det er selvsagt mulig at det hele ble forstyrret av at vi ble kraftig forsinket fra TPE og startet først ca kl 01 og damene var utrolig stresset med å få ut og inn middagen for at de som ville sove fikk gå til ro ..
    Men som fruen sa: dette var vel ikke noe spesielt? De var vel som hvilken som helst flygning i businessklasse. Singapore var flere hakk over ..

Earl, Flymunda, EndreD and 1 other person like this.
  9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Det skal EVA ha: pysjen er god å ha, jeg bruker den hver dag på hytten!

10. Fly med oss

Fly med oss Stockholm

Likes mottatt:
    1,546
    Bonuspoeng:
    93
    Sant nok! Burde nesten vært en egen tråd med størrelseanbefalinger... Jeg er 180/63 og valgte L på utreisen og M på hjemreisen. M var et bedre valg, men litt kort i armene.

11. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,612
    Bonuspoeng:
    183
    Sitter på samme fly et døgn bak deg, og kan ikke si annet enn at jeg koser meg på min fjerde EVA flight denne påsken. Hadde vært interessant å høre hva som ikke virker.

K

Kristian liker dette

Del denne siden