God Fars-dag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av peterfox, 09. nov 2014.

  1. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Gratulerer me dagen alle Fly-pappaer.,
    Dagen skal tilbringes hjemme.
    Har 09 nov som siste dag for innenln´lands reiser..........
     
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad søn(n)dag:) Har blitt utfordret til å bade på Ingierstrand klokken 9...noe jeg tviler på at vil skje. Men håndkle og badebukse er funnet frem. Senere i dag blir det i allefall en treningsøkt - CoreEB er i rute. Trening kan forsvarlig anbefales...hva med deg? Skal du trene i dag?
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Thai Airways domestic lounge.

    Sitter "ute" i garden section og leser The Nation og Bangkok post før TG215 tar oss til Phuket. Hvorfor er begge Bangkok avisene milevis bedre enn norske aviser, når det gjelder internasjonale nyheter? Disse små ting man funderer på mens man er på ferie ;)

    Skal i følge den ubersøte dama i loungen fly en 777-700 til Phuket, så dette må jo rett og slett bli bra :D

    Ha en super dag alle sammen!
     
    Islending liker dette
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God farsdag fra Warzawa. Elefanten kom med brus og kaffe til meg på sengen idag
    [​IMG]
    Gaven hans var å drikke opp Pepsien selv, slik at ikke jeg skulle legge på meg.

    Ciao
     
    PettR, Twin Otter, LN-MOW and 3 others like this.
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra det Sørlandske!

    Her ble det sent i natt mens man skrev litt og så litt TV, så det ble soving til langt på dag. Nå er brunch med omelett med ost og bacon fortært. Så nå tror jeg at jeg vil finne senga igjen og slake litt. Det er jo farsdag, så det må da far ha lov til?
    Ikke planer om å gjøre noe som helst fornuftig i dag.

    Så er det mandag alt i morgen? Hvor blir disse helgene av? Er det rart jeg drikker??

    Nedtellingen fortsetter!
     
  6. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Da har jeg badet på Ingierstrand i novemeber:) 7 grader i vannet var en frisk start på søndagen!
     
    Twin Otter liker dette
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Klepp, da var en kommet seg vell hjem igjen fra Helsinki. Vi har alle fire kost oss en hel masse, med både shopping, restaurant og bar besøk. Sistnevnte fungerte slik at mor og meg fant en flott bar på et kjøpesenter, så fikk ungene Euro til å handle for på nærliggende kjøpesentre, så kom dem tilbake når det var tomt.
    Turen hjem fra Helsinki gikk som smurt med Blue1 og SAS spesielt hyggelig crew på turen over fra Stockholm.
    Like hyggelig var det ikke at Groundservice på Arlanda ikke klarte og få med videre alle koffertene så det ble en i manko, men den dukker nok snart opp.
    Ha en flott søndagskveld :)
     
  8. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Ah .. home sweet home! Ble møtt på ATL av en glad frue og to glade grensevakter. Merkelig hvor mye bredere smilene er når man passerer gjennom Global Entry-filen. Fikk til og med en 'welcome home' av tolleren. :wow:

    Sol og nydelig .. har rakt og brent løv med fotballrunden på øret og nå skal jeg ut og redde bikkjene fra sultedøden. De likte ikke menyen de fikk mens jeg var utenlands, så nå må jeg avgårde og finne litt bedre boksemat. Rart det der hvor liksom alt kollapser når jeg er utenlands et par uker ...
     

Del denne siden