God fredaaaaag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 01. des 2017.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    'Morgen fra Trondheim
    Skilter med -3,5 idag, men er lovd mildere utover dagen.
    Hjemme-alenekveld med kidsa idag, mor skal på julebord. Imorgen er det far sin tur :D

Ha en nydelig fredag :):):)

ArthurDent liker dette
  2. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra 1D på SK 208. Ganske mange i pluss, men det ser ut som "softblokk" - guden smiler til meg. Møte i II-er jobben, og så vin og Quiz i kveld. Setter skroget i dokk på Plaza i natt, og sivilisert retur i morgen. Ha en fortreffelig dag!

Last edited: 01. des 2017
    LN-FHU liker dette
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra T-banen!
    I dag skal visstnok sola titte frem, det blir fint. Er hvitt på bakken, og noen blå grader.

Kun få timer til helg!

LN-FHU liker dette
  4. Robamu

Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra 10E på EK159.
    Overraskende bra på 2-3-2 business, men alltid kjipt for dem som får midtsetet.
    Men det er fortsatt veldig privat og produkt leverer!
    Ser frem til å puste inn norsk, frisk luft igjen. Bye bye Bali.

LN-FHU, Thomas123 and afirm like this.
  5. Listenger

Listenger Medlem

Likes mottatt:
    64
    Bonuspoeng:
    18
    God morgen fra Vilnius! Straks ut på flyplassen og "glede" seg til Plus i en noget trang CRJ9 til CPH før man ska videre til moderlandet.

Krysser fingra at man ikke blir degradert og sendt med BT via RIX som på veien til...

LN-FHU liker dette
  6. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,723
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen, ja...

Dagen startet 06:00. Første jeg ser er en e-post fra Hotels.com som lurte på hvorfor jeg ikke sjekket inn i går. Hva?!?! Glemte å avbestille et hotell i Helsinki. Heldigvis var hotellet greie og lot meg slippe unna uten å skulle betale :oops:

Så skulle jeg ut og fly, fra CPH til HEL, for å være med på den andre dagen av SLUSH. Var på flyplassen 35 min før, en liten tur i loungen da det ikke en gang var Go to gate. God tid, tenker jeg. Så blir det Go to gate 15 min før avgang, og jeg begynner å gå fra loungen. Ble boarding i det jeg gikk ut av loungen (det var fort!), begynte å løpe mot gate A23 (hvorfor bruker SAS lavpris-gate?!) og ble litt stressa. I det jeg er 1 min unna er det Gate Closing, og i det jeg kommer frem er det Closed og jeg ser gate-damen gå inn i flyet. Banker på ruta, til ingen nytte. Gaten er stengt, hun kommer etter hvert opp og beklager. Ingen mulighet. Flyet står fortsatt med trappen nede, og jeg er ganske oppgitt, mildt sagt. Blir bare henvist til servicesenteret.

Heldigvis hadde jeg flaks der. Kombinasjonen av diamantkort og at jeg har bursdag i dag gjorde at jeg fikk bli booket om gratis til et senere fly (hadde ungdomsbillett). Men nå har jeg 5 timer på Kastrup... ikke det jeg drømte om på bursdagen min.. :rolleyes: (kanskje jeg drar hjem en tur..)

Får håpe at jeg har brukt opp uflaksen for i dag, slik at de to nyhetene jeg venter på i dag blir positive (aksept/avslag på bud på leilighet og en viktig jobbrelatert avgjørelse) :cool:

Edit: Ser at jeg egentlig har hatt mye flaks (i uflaks), så får kanskje heller håper jeg ikke har brukt den opp...

DanH, Upsaker and LN-FHU like this.
  7. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,598
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra FCT i Frankfurt, MEX neste om noen timer. Dagen startet lenge før natten sluttet.

Må si det har blitt trangere på LH narrow-body. Knyttnevetesten feilet.

22C411B3-F8C5-4742-83BB-6E37A7B75AB2.jpeg

Nå er det Bollinger, LR og GT som gjelder fram til badekaret er klart 11:00.

image.jpg

Får vel vurdere å tygge noe også?

8. thool

thool Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,365
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag fra Brussel og Bozar Brasserie! Dro avgårde med flyet kl 0815 fra OSL. Fullt fly og hyggelig oppvartning i plus. Ha en fin dag!

Del denne siden