God fredag!! :D

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av SASDC8, 14. nov 2014.

  1. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Happy happy fredag B-Lay Tong hotell på Phuket! Har hatt noen superbe dager her, med noen perfekte ettermiddags- og kveldsbyger som sørger for at dagstempraturen ikke blir for høy.

    I går ble det en utmerket middag på Taste på Surin Beach, som er favoritt restauranten på Phuket. I kveld er det party på Bangla som står på programmet :)

    Forresten greit å merke seg at militærjuntaen i Thailand har slått hardt ned på de som leier ut solsenger og parasoller på strendene. Det vil si at solsenger og parasoller ikke finnes lengre.
    Noe merkelig å se feks Patong Beach uten en enste parasoll.

    Ha en vakker fredag, med eller uten Chang :)
     
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Sallan for en upassende leggsparking til oss her på berget ;) Her har vi ingen sol, ingen høye temperaturer og solstoler finnes knapt nok om sommeren.

    Vell, riktig god morgen hilses fra Sola hvor en har vert i vigør i godt over en time nå. Det er stille og fint her på denne tiden, eneste ulempen er at en må trakte kaffe selv.
    Her blir det ompuss på noe konsekvensbeskrivelser før vi skal gjennomføre ukens høydepunkt - øl- og vinlotteri.
    I helgen skal det sages ned en stor gran på naboens eiendom, noe som kan bli spennende ettersom den teoretisk sett rekker fint fram til husveggen min :eek:
    Ha en glitrende flott helg forumister :)
     
    SASDC8 liker dette
  3. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från strax norr om den svenska huvudstaden!

    Regn ute, kallt inne men det ligger an till att bli en lugn dag. Idag får 1400 kabinanställda reda på vad vi har för plan över jul och nyår åt dem :)

    Ha en strålande fredag!
     
  4. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad formiddag fra brygga. Fredag og ingen store planer for dagen - men noen forberedelser til årets første rakfiskselskap i morgen blir det nok. Ha en flott fredag og en enda bedre start på helgen!
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeendelig fredag!
    Men egentlig har denne uka gått veldig raskt. Og ingenting er bedre enn det når man teller ned til ferie.

    Grått, regn og 9 grader her i sør i dag, og sånn skal det bli hele helga. Pluss stiv kuling. Innevær, altså! Kanskje man skulle prøvesteke en ribbe denne helga. Greit å få litt trening før den store eksamen på julekvelden.
    Alltid litt småting som må gjøres i helga, men sånn sett ingen store planer. Gleder meg til å sove lenge i morgen. Og på søndag. Alltid greit å hente seg inn etter 5 netter på rad med knappe 6 timers søvn.

    God helg!
     
  6. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    En hard arbeidsuke er snart over! Heldigvis på reise fra søndag til søndag, så da slipper man unna litt stress på jobben. Bonusreise TOS-ARN-MAN på søndag (2 timers stopp på ARN, så hvor er loungen...?), 3 dager i Manchester (inkl Argentina-Portugal på tirsdag på Old Trafford samt møte med bl.a. Manchester Airport) med en Jaguar XKR som venter på meg for 2 av disse dagene, og så fly til AMS på onsdag og deretter tog til Antwerpen for en luftfartskonferanse. Deretter er det tog tilbake til Amsterdam på fredag for å forsøke å overbevise @tommy777 om at bonus er skadelig, før hjemreise fra AMS via OSL til TOS på neste søndag (bonus + penger). Jeg tror det blir bra!
     
  7. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen! Ja, og fortsett enda lenger vest, så blir det enda kaldere. -3 her nord for Atlanta. Men solen skinner ihvertfall, så da får man opp litt varme ihvertfall. Men kaldt skal det være den neste uken eller så ... .

    Varmer opp til helgevakt .. la kaffen flomme!
     
  8. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo. Blir kort dag på jobben, da jeg brukte hele formiddagen og litt til på Dogs4All i Lillestrøm. Prøvde å se litt på utstillingene, men det var sykt mye folk og like mange særinger. Herregud, vi tenkte vi skulle stille ut bikkja en gang i fremtiden slik at vi fikk vurdert den profesjonelt, men det må jeg forberede meg mer mentalt på, kjenner jeg. Så vi skulle se hvordan de gjorde det, hvordan opplegget var osv. Her var det mange snålinger med "hele livet" og all fokus på firbente. Ikke helt vår livsstil merket jeg...

    Ellers blir helgen stille og rolig med et lite selskap i morgen kveld med gode venner. Kan vel bli passe å drikke også, så da kan man bli beauti-full uten problemer. Ha en god helg!
     
    SASDC8 and SASlovah4evah like this.
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    This one goes out to @tommy777
    [​IMG]
    Have one heck of a good weekend!!! Jeg spanderer Grandiosa til hælja.
     
    SASDC8 and tommy777 like this.
  10. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Order restored: fredagstaco i boks og hele huset er fornøyd. Det er ellers meldt om en rolig aften før det bærer avgåde til utagerende julebord i Ålesund i morgen. God helg ønskes!
     
  11. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    Endelig fredags kveld fra Bodø Lufthavn.
    På vei hjem til Oslo for helga etter en passende hard arbeidsuke i Bodø med arbeidstider ut til klokken to om natten. Så å komme seg unna denne forblåste byen skal bli deilig. Bare synd Gjuke Viking(LN-RNO) ville det anderledes og har innstilt flyet mitt. Skulle opprinnelig med SK4117(1730), men er booket over til SK4127(2045)

    Til tross for gyllen status er det folk med dyreste billett fra SK4117 som blir prioritert over på 1910-flyet. Ganske bittert.
     
    PettR and Fnate like this.
  12. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Whaaat? Sikker på det? Snakk om mange?
     
  13. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Ser vi antydning til ny prioritering mellom kundene, eller har det alltid vært slik at det er prisen på billetten som avgjør?
     
  14. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
  15. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Bittert, ja, men helt naturlig vil nå jeg si.
     
  16. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Reise helt fra ORD for et par shots? @Fnate - spare-bluss eller gammelt loungebilde?? :)
     
  17. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke så lenge du selger inn EBG som "nest høyeste prioritet" og EBD som "høyeste prioritet". Da er det langt fra naturlig.
     
  18. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Du har et poeng der... Tar man på seg SAS brillene kan man vel lese det til høyeste prioritert i din bookingklasse, men jeg er enig med deg de sier noe annet :)
     
  19. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Store deler av Luftfartstilsynet ble jo "ufrivillig" flyttet til BOO for ett par år siden. De er vel alle utstyrt med TP-12months med automatisk Diamond....
     
  20. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, vi vurderer en lokal, men siden vi bor i Oslo-onmrådet blir det uansett mange der. Og jeg er også av den oppfatningen at det uansett blir en veldig subjektiv vurdering av den dommeren som bedømmer der og da. Vi har en Jack Russel terrier med veldig god stamtavle og som har et veldig godt og behagelig gemytt. Hans mor blir brukt bl.a. til å sosialisere redde hunder og vi har opplevd det samme med vår hund sammen med nervøse/redde hunder som roer seg i hans nærvær. Uansett, han er helt etter standarden og burde få en OK bedømning. Det er ikke viktig for oss med en plassering, men vi kunne gjerne sett at han fikk paret seg med en passende tispe slik at de gode genene hans blir videreført.

    Jack Russel raseklubben er heldigvis veldig flinke til å passe på og beholde rasen som en brukshund og mange oppdrettere er flinke til å hente bikkje fra utlandet for å spre på genmaterialet for å forhindre "innavl" som så mange raser har lidd under.
     
    SASlovah4evah liker dette

Del denne siden