En riktig god fredag til alle fra Bangkok. Våknet godt uthvilt etter en god natts søvn her på Hotel Royal Bangkok Chinatown. Ikke verdens beste utsikt men hva gjør vel det. Jeg har aldri vært i Bangkok før så nå blir det å utforske byen. Snart helg!
God morgen til alt og alle. Fra tåkete til hustrig i hovedstaden. Må snart legge om til piggdekk på sykkelgliset. I går kastet jeg inn håndkleet og la inn oppgraderingsbud fra + til C hos SAS. Selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for at + er mer en bra nok på en kort tur. Håper egentlig på negativt svar i løpet av dagen eller morgendagen Men har så innmari lite lyst på å sitte i + når det er bedre sete litt lenger fremme...... Så da er det jobb, litt pakking på gang og lesing av @indahla sitt supre reisebrev God fredag alle sammen. Edit: sykkeltur nummer 2 for dagen ble bedre. Kraftig ( for Oslo) vind. Men mild og fin, og solen stikker frem også
God morgen fra hovedstaden! Kaffe i vinduet, men i dag ser jeg ikke noe til byen der ute. Tåken ligger tykt over byen. Snart skal hunden leveres i barnehagen, og undertegnede må innom jobb en tur før helgen setter inn. God fredag, det er straks helg!
En av de dagene det aldri kommer en trikk, før det plutselig kommer 3 på rad... Jaja, det ble helg denne uken og Taktikken med å booke først og spørre etterpå endte i en avbestilling i går, så denne gangen funket det ikke Ha det kjekt og god helg
God morgen fredag fra Nordens Paris Vinteren er kommet tilbake til Nordens Paris etter at den var litt på retrett de siste dagene, men nå er den her igjen. Idag skal jeg på seminar om sirkulærøkonomi også blir det jobbing før det blir å hente en leiebil fra Sixt ikveld ettersom jeg skal til Harstad imorgen Så det ønskes en god Fredag og en god helg til dere som er her i snøværet eller om du er ute på reisefot + alle dere andre også da
God morgen fra Grenland. Har egentlig jobbhelg, men avspaserer lørdag og søndag for å feire sønnen som fyller 18 år i morra. God helg til alle
God morgen fra Drammen. Forsatt ikke helg her... Nok en jobb dag venter, før neste påfølgende dag går i evig diskusjon A-B transport, en har oppdaget at det tydeligvis ikke lønner seg å overtale andre over til den "mørke" siden ifølge dem. Lørdagen full av gjøremål. Hårklipp, hjulskift og innom Power for å vurdere ny fryser...Det er sannelig ikke plass i de vi har i huset lenger God helg i luften, som på bakken. Oiiiiii, så det er et mulig utfall av den hypotesen der, skremmende tanke, men hjelper det ikke nå sitt mål, ved å bestille "ikke refunderbare" billetter
Her på solkysten er det 6 grader og paraplyene er slått ned ... ryktet sier at man må ha paraply med ... Det blir er flott vær i helgen og da må hytten besøkes! Snart i døgnbalanse, men det går over neste fredag. Ha en flygende flott dag enten du er i luften eller på landet.
God morgen fra Trondheim Regnvær og grått...men over skyene skinner alltid solen.....og den får jeg ikke se idag fordi flyet til København har avreise kl. 20:00.... Ha en strålende dag
Hmmm, trippeltrumf-torsdager, - for lite frysekapasitet, - Ny fryse , -Men klarer dere å spise unna? -Eller blir neste steg innkjøp av søppelkvern?
God morgon frå Sunnfjord. Ei helsikkes veke nærmar seg slutten. Veka begynte i horisontalen før arvingen og vart sjuk. No er far halvvegs frisk medan arvingen ikkje heilt er der endå. I dag har vi byta ut barnefilmar, gravemaskinfilmar og traktorfilmar med review av SQ sin 359 mellom SIN og LAX. Arvingen seier «mmm» når maten dukkar opp. Godt oppalen ung mann. Skal bli godt med kvardag neste veke.
God morgen fra ostedistriktet i Nederland. AMS - CPH - OSL - HAU fra kl 14:55 og utover. Det vil si at jeg har noen timer på meg til å finne ut hvordan jeg skal få med meg denne hjem hel. (Lokket på kofferten gikk ikke igjen, og kofferten er samtidig for stor som håndbagasje.) Note to self: Neste gang slekt spør om å kjøpe noe med hjem; si nei.
God morgen! Her i nord er bilkosten tatt i bruk igjen. Fortsetter det slik, blir det snart skiføre. Over en måned til neste planlagte flyvning. Tiden brukes til å lese reisebrev på IF, og planlegge maksimal eb opptjening på julehandelen Ha en fin dag!
alt blir spist opp, med så mye ut på tur i det siste, blir det mindre hjemmelagd mat, ergo prosjekt "tømme fryserne før 2020 inntreffer" klarer vi fint, må bare inviterer folk hjem, når en har vært så mye ute, mao. TTT november og desember blir kun ikke frysevennlige forbruks varer.
God morgen fra hovedstaden som i skrivende stund kan skilte med skyfri himmel og solskinn! I dag startet dagen 05:00 med trening og nå står en lang dag på kontoret for tur. I morgen skal man omsider på dagstur til Bergen (til store protester fra venner og kolleger) for å besøke venner som jeg ikke har sett på lenge (som har protestert ørlite grann mindre). Ønsker alle en god helg!
God morgen fra hovedstaden. Her helles det nedpå med kaffe så man skal orke å holde gluggene åpne gjennom dagen. Lite som står på agendaen for helgen enda utenom å følge med videre på reisebrevet til @indahla. Ønsker alle en riktig god helg!