God fredag!
Tips til hotell i stockholm? nærheten av friends arena?
Haha SAS altså. Når jeg bestilte billett til avicii så ble det jo ved en feil trukket 24k i poeng fremfor 1700kr, og jeg fikk koden som skulle brukes til ticketmaster billettene like etterpå, og sa mente sas kundeservice at det var for sent å gjøre om.
OK tenkte jeg. Jeg ringte i tillegg men nei. Ingen ville eller «kunne» gjøre noe.
Så da brukte jeg koden og skaffet billettene.
Men jeg hadde jo kjøpt i første omgang to billetter der jeg brukte 5000 poeng pluss resten i kroner fordi poengene gikk ut snart. Men jeg ville ikke bruke 5000 pluss de 24k poengene, så jeg spurte om de kunne refundere disse poengene. Koden til disse billettene var også kommet.
Så i dag. Etter nesten en uke. Så sier SAS kundeservice: NÅ HAR VI REFUNDERT DEG disse 5000 poengene pluss 1300kr.
okaaaaayyyyy ....
Så NÅ kan SAS kundeservice plutselig refundere meg de poengene selv om jeg har fått koden, men de kunne IKKE refundere meg når jeg hadde brukt 24 fuckings k poeng på de andre billettene.
Okaaayy .... wow.
De sa jo de ikke kunne gjøre en shit når jeg først hadde fått koden som skulle brukes til å få billettene hos ticketmaster????
Helt utrolig.
Nå har jeg allerede aktivert og hentet billettene som jeg brukte 24k poeng på.
Det er så gale. Flere i kundeservicen sa de ikke kunne gjøre noe, så kommer nå at de har refundert meg ...
jeg blir så sur. også kunne de gjort dette litt før. de avbestilte hele ordren. går ikke an å kjøpe nye med kun kroner nå siden det er utsolgt i shoppen deres ...

Vis alt...