Første morgen i Malaysia. Cathay sørget for en fin og rolig tur via Hong Kong. Bra service og grei mat. Jeg rakk dessverre bare 15 minutter i førsteklasseloungen... Nå er det snart på tide å se hva jeg kan få gjort her i byen uten å daue av varmen. Ha en fin dag!
God morgon frå kontoret i Sogn. Her må eg få klokka inn nokon timar på kontoret før lunch, deretter går turen mot SOG. Eg var ung og ambisiøs då eg bestilte turen til London i Plus via SVG, no når eg ser at gullkortet ikkje går i boks uansett skulle eg gjerne hatt direkteruta frå OSL til LHR. Laurdag og tysdag skal dei to aller siste kampane på Boleyn Ground spelast. Etter sesongen flyttar vi til Olympiastadion i Stratford, knappe to kilometer frå dagens stadion. Det vert spesielt, men samtidig er det vel nødvendig. Uansett, langhelg i London blir det i alle fall ut av det. Ha ei fin dag og ei strålande helg, alle saman!
God morgen fra Trondheim Som @afirm skal det klokkes noen timer på jobb, deretter tur til tiggerstaden med yngste sønn for ei overnatting. Hva kan være spennenede for en fire-åring i Oslo ( sentrumsnært ) da mon tro.....? Ha en flotters dag folks
God morgen fra Athen. Ny opptjeningsperiode i EB starter med en helgetur til sol og varme (selv om det kan se ut som om det blir like mye sol og varme hjemme i tigerstaden denne helgen...). Frokosten er fortært så nå er det ut å leke turist i noen timer.
God formiddag fra Longyearbyen, Etter et bra opphold på Svalbard, er det på tide å komme meg tilbake til Trondheim. Har kost meg gjennom hele oppholdet med alt fra turer til nedalgte gruver til lengre båtturer langs Isfjorden. Alt i alt, Svalbard er en destinasjon jeg ikke er ferdig med, så flere turer blir det! Ekstremt liten rapport: Burger på Coal Miners' Cabins kan anbefales. Blir rødsnute på returen, så flyturen kommer ikke til å være like sjef som turen opp med SAS som inkluderte avgang til Gullstua og mye mer. Ha en fantastisk dag, folkens!
Lekeland på Majorstuen? Forsvarsmuseet? Teknisk museum, men det er ikke sentrumsnært da. Uendelige muligheter. Hva liker han?
God formiddag fra Hovedflyplassen, Her skinner sola, og flyene er i rute. Ingen reiseplaner den nærmeste 14 dagers perioden, men i morgen blir det en tidsreise i Telenor Arena, og We love the 80s Egentlig bare tull å gå på jobb på slike "inneklemte" dager, men alternativet var hagearbeid, og da løste det seg relativt enkelt !
God midt på dagen fra Hannover! T-skjortevær og utefrokost. Deilig. Helt sommerlig her. Fant en grei pub her i går som både viste Liverpool og serverte deilig drikke! Ynwa!!
God Ettermiddag fra BGO lounge innland.. Turen går over fjellet til Oslo for utdrikking og øvrig flatfyll..