God fredag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 22. jan 2016.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag fra melkerutebussen.
    Hadde jeg visst hvor dårlig offentlige kommunikasjon var før kl 06 skulle jeg nok bare sovet en time til...
    Men da vet man i alle fall til neste gang... hehe.
    Trenger vel ikke si at det er bikkjekaldt fortsatt..

    Ha en god fredag, enten du drømmer om first class eller en øl :)
     
  2. Royal

    Royal Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    God fredag fra sørlandet,
    Endelig er dagen for vinterferiestart her, ser frem til totalt 30 timer i F
    fordelt på 2 Cathay flights og en JAL. To uker i Vietnam vil bli en bra avveksling
    fra den bitende kulden vi har hatt her.
    Ha en fantastisk helg alle sammen
     
    Travellingalf, LN-FHU and RoadKing like this.
  3. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen!
    Jøss, 4 plussgrader i Bergen og i morgen er det meldt 7. Og samtidig ser jeg at det er meldt snø neste lørdag når jeg har 30 min i Køben og 55 min i Stockholm før turen går til Hong Kong. SAS har jo satt opp denne ruten, men det er ikke mye som skal til før jeg mister flyet mitt i CPH...

    Foruten å bekymre meg for neste ukes flytur skal jeg lese litt mer korrektur og lære meg Prezi, som visstnok skal være mye bedre enn Powepoint (som jeg aldri har lært meg....). Wish me luck, med min tekniske innsikt kan dette bli... interessant... :)

    Xxx.
     
    braathens safe liker dette
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hva søren putter de i øllen sin????

    [​IMG]
    Jeg snøvlet etter den andre, og i dag føles hodet som om det har blitt voldtatt av en genmodifisert hamster.

    #thestruggleisreal #sosoreal
     
    Bizflyer, Flounge, BangkokBob and 2 others like this.
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    He, he, akevitt bombe, schnaps :)
     
  6. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Ut på tur fra Kristiansand ! Håper ikke SK983 til Tokyo fra København blir mer forsinket enn den ene timen. Jeg har ikke mer tid enn jeg trenger der borte.
    Ha en fin dag, enten du flyr eller flakser.
     
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Et alldeles fantastisk vintervær her idag, og jeg sitter inne og råtner foran skjermen. F**n asså...jeg har lyst til å være ute på skiiiiiiii :)
    Ja ja...får sjansen i morra :D

    Ha en flott !!! dag :cool:
     
  8. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    En flott dag indeed!
    Enroute DXB for å starte nye eventyr!
    #EK160

    Dette blir bra!
     
    LN-FHU, TOS_EBG, Bizflyer and 2 others like this.
  9. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Go ættmiddag fra Oslo, får vel bevege seg ut i kulden å hente noe en har bestilt på nett :eek:
     
  10. Flounge

    Flounge Livsnyter og hobbyfilosof

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    18
    God eftermiddag fra Drammen. Kulden fortsatte i dag med -14,5 grader. Men endelig er helgen her.Skal bli deilig å ha et par dager fri fra jobben med bare avslapning. Ha en fortreffelig fredag folkens.
     
  11. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Mess&Order i Stavanger. Har sittet her og jobbet litt i dag. Startet dog litt sent etter en heftig bytur i går.

    Imorgen bærer turen videre til Bergen med Widerøe. Såvidt jeg vet blir det min første Widerøe-flight noen sinne. Gleder meg til å prøve Dashen! Har reservert sete 17D (Q400), er det greit?
     
  12. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim i et nydelig vintervær.
    Tikka inn en mail fra SAS i dag om at reisen min fra Hamburg til Kastrup var kansellert pga pilot mangel. Fikk ny mail med ny reiserute. Flighten var flyttet med 2 to timer. Greit nok det, tenkte jeg, bedre tid til å utforske byen. Men i kjent sas it stil, har det siste leget CPH-TRD avreise 45 min før turen fra HAM-CPH.
    Hvordan er dette mulig? Heldigvis en pluss-billett. Enklere å kansellere og bestille en ny tur enn at SAS får trylle med bookingen.

    Ha en solfylt dag :)
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Host host fra det Sørlandske!

    Både meg og ungene er hjemme i dag, da vi har hostet i kor i hele natt, så influensaen har definitivt inntatt oss alle 3.

    Ute er det hvitt og kaldt, så deilig å kunne holde seg innendørs.

    Så hadde jeg tenkt å få gjort litt i dag, men kan ikke si at arbeidslysten er veldig stor nei.

    Så da er det bare å finne frem Jägermeisteren! Eneste som hjelper mot denne fæle sykdommen! Og det er akkurat derfor jeg drikker....

    God helg!
     
  14. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo!
    Ryddet opp i mailboksen og fått unna en del gammelt skrap som har hengt igjen. Godt å få tømt innboksen og komme seg mot inbox zero. Har også fått brukt litt penger ved å bestille bøker til studenten i Nederland og ikke minst flybillett for henne hjem til mor og far i februar. Pokker at hun ikke fant ut tidligere når hun hadde fri så jeg kunne kjøpt under salget, men fikk i alle fall ungomsbillett for henne. Så noe rimeligere blir det.
    Nå blir det vel litt mer jobbing før jeg setter kursen hjemover for tacos med familien + +.
    Ha en festlig aften!
     
    RoadKing liker dette
  15. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God.eftan fra SK4424 snart på nedstigning til TOS. Uken har vært tilbrakt på Golsfjellet for en intensiv uke med lederopplæringsseminar. Mange hyggelige kollegaer fra rundt omkring i konsernet og nyttige diskusjoner og tilbakemeldinger. Masse god mat var det også, så Golsfjellet Fjellstue er å anbefale, dog fikk vi ikke testet isbanen. Tommy Rustad skal visst komme dit med mange nye BMWer om en uke....

    Ha en god fredag kveld alle sammen!
     
    Last edited: 22. jan 2016
  16. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    SK983 er 45 min ute på ruta. Hadde tenkt å holde meg i Go-klassen, men tok poengoppgradering til Plus i CPH - loungen. Det var lurt ;) Egen 7-seter!
    Tredje flytur med ny kabin sies det. Vet ikke reg, men flyet er blått og hvitt.
    Det er mildt drikkepress fra crew: en cola ble oppdatert med øl og vin. Og man skal jo følge beskjedene man får.
    Og sånn gikk/går den første timen.
     
    Travellingalf, Bizflyer and TOS_EBG like this.
  17. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Titten tei fra Guam.
    26 grader midt på natten!! Ååååå så deiligt :D
    Neste stop SAIPAN :)

    DSC_0125.JPG
     
  18. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Herr og fru Roadking lot fly være fly og dro til fjells for helgen på en skikkelig hyttehytte.
    Ur-Nordmannen våkner når det spraker i bjørkeveden og den intense kulda må gi seg i veggene på i lita stue langt inne på fjellet. Med en Brejnev fra Kinn bryggeri og ei halv ei på lomma er tiden inne for å nyte livet :).
     
    Fnate and Travellingalf like this.

Del denne siden