God fredag godtfolk! Nok en langhelg står foran oss, nå synes jeg det snart er nok. Får jo aldri gjort det en skal på jobb pga disse sakene.. Men det blir en liten svevetur i dag også, tur til mustacheville og bil nordover derfra, i plus til go pris! (50% poengrabatt, ikke MC Premium). En digresjon, hvorfor heter det MC Premium? Premium er jo ikke toppnivå... Det burde hete MC super-gæærn-klikka-kort! for å appelere til de under 50 som ikke har dress på jobb (ref, annen poster). En annen interessant observasjon, i dag fikk jeg ved innsjekk lagt inn bonuskort til en av de fire reisende på bonusbilletten min.. Blir interessant å se om vedkommende reisende får poeng eller ikke... Ha en strålende langhelg
Dette blir en flott dag og langhelg. @Dr_Barolo @CrotchRocket og undertegnede er på pinsetur. Følg OZ gjerne på turen God helg alle sammen! https://insideflyer.no/forums/threads/fly-with-oz.8208/
På vei på pinsetur til HKG. Har fått oppgradert til 3h ARN - HKG, - alle de single partallssetene var opptatt. Det er vel en nokså omtalt rute, men hvis det dukker opp noen pussigheter kan jeg alltids rapportere - særlig hvis noen forteller meg hvordan en starter en egen tråd
Godt det endelig er noen ekstra fridager i året igjen! Året i fjor aka arbeidsgivers år er det godt det er en del år til igjen! God langhelg til alle sammen!
Haha... der traff vi endelig en sånn kar.. Han foretrekker å sitte på midtsete mellom en 5åring og mor.. Kan ikke forstå hva som er greia med det....
God fredag fra Hvaler! Tok tidlig helg i dag, og slo køen. Været er ikke på topp, men det går seg kanskje til. Har nok å gjøre inne også, om det skal regne hele helgen.. God langhelg, medforumister!