God morgen fra kontoret. En lang innedag når forhåpentligvis sin avslutning i 16-tiden og da er det helg!
Morn fra SK4139 AES - BGO - SVG også! Første mann ombord i dag og veldig stille og rolig på flyplassen også. Det merkes at Norwegian sine avganger er kansellerte ja. Vigra har forøvrig akkurat fått ny avgangshall med mye bedre plass og det trengtes! Så nå har vi fått både O'Learys, Upper Crust og div. andre tilbud. Mangler bare egen kantina for oss privilegerte nå!
God morgen fra Trondheim På plass på kontoret -foreløpig som førstemann, men det kommer vel noen flere etterhvert.... Denne fredagen skal brukes til ingenting, bortsett fra legging av kidsa, da mor har planlagt shopping av alle ting i kveld...ja ja....hæppi fraidei sier no jeg bare. God fredag folkens
God fredag morgen! Leser i boka til Gunnar Garfors på vei til Blindern. Han har vist reist over 5 kontinenter på en dag. Imponerende! Får lyst til å prøve det samme selv, noen som kjenner til noen gode søkesider? Ønsker alle en god helg
God morgen! Endelig fredag, takk den som oppfant fredager! Har allerede vært i gang på kontoret i to timer så jeg kan gå litt tidligere, vil komme opp på hytta oppi Rendalen før det blir mørkt. Ha en fin dag, og nyt helga!
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeendelig fredag! Kom ikke et minutt for tidlig! Det har vært en "Semaine terrible" her, så å få den overstått skal bli deillig. Ingen planer for helgen annet enn å få unna noen saker i heimen, men har satt av mye tid til avslappning. Og det er jo viktig å prioritere. Må bare kommer gjennom denne hersens arbeidsdagen først. Sola skinner ute, og det er over 6 grader alt. Lover bra! God helg!
Mornings fra kontoret! Er tilbake etter et par dagers konferanse med mye påfyll..! (noe av det faglig....) Blir godt å sove ut litt et par dager nå. God helg!
God dag fra Tromsø! Mildvær og regn - aka drittvær! Nå er det vinter og skal være vinter... Booket nettopp en billett tur/retur Bergen mot slutten av neste uke til den nette sum av 6.755,- (retur riktignok i Plus og hadde jeg valgt Go så hadde jeg spart ca 200 kroner, men trengte fleksibiliteten som er verdt minst 200,-). Vel, vel. Ikke meg som skal betale den, heldigvis.
Det två av att vara sjuk och jag hatar det. Här går det i honung, varmt vatten och värme. Ha en bättre fredag!
God fredag ja Her har en sannelig fått så mye annet å gjøre at tilogmed jobben måtte nedprioriteres i dag. Ser nå fram til avslapning og kos i kveld. Ha en glitrende fredag
God middag fra Forus. 2,5 timer igjen her ute så setter jeg kursen mot Sola og årets første flytur. Etter at SAS kansellerte flighten min fra CPH-DUS var de svært så raske med å ringe meg og informere samt tilby ombooking. Så istedet for SVG-KRS-CPH-DUS blir det SVG-CPH-FRA-DUS med god tid til kantinebesøk i Frankfurt. Må visst finne meg i å sitte på økonomiklasse på FRA-DUS. Men jeg skal nok overleve det og...
God morgen fra San Diego. Ikke en sky å himmelen i dag heller, temperaturen nærmer seg 20 grader. Snart ventes en haug med folk til FTU her på Hyatt Regency Mission Bay
Ellers så finner jeg det særdeles upassende at den yngre generasjon trenger seg inn på mitt kontor og ber meg slru ned musikken. Ifølge Bongos Trylleregler & Finere Etikette er slikt kun tillatt i nedadgående retning på familietreet ...
Håper rødbetene ikke lastes sammen med Priority-merket baggasje. Jeg har sett mye rart, men har enda tilgode å se en "rødbetfarget Rimowa".