God fredag .. VM byen er klar

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 22. sept 2017.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,150
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    Det ser ut til å bli en jubelhelg ... 15 grader allerede
    IMG_0663.JPG IMG_0664.JPG IMG_0665.JPG
     
    geddi, chipcampden, SAJblue and 3 others like this.
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer Bergen, dere fortjener pent vær når det er en slik stor begivenhet. Trivelig at internasjonal presse skryter av by og arrangement også.

    For Herr Roadking og frue er dagen endelig kommet da vi omsider skal ut og fly igjen. Vi gleder oss, til å stifte et første bekjentskap med den nye innenriksloungen (vi må stikke innom å se hva det er), til å stifte et første bekjentskap med Ethiopian. Ser vi har fått ET-AOR, en 5 år gammel Dreamliner, regner med den har gammel config, men det skal vi kunne leve med. Blir neppe mye søvn ned til ADD iallefall.

    Vi kommer ikke til å skrive nevneverdig fra turen med ET, ettersom så mange andre har gjort det. Men jeg tenkte å ta ansvar og fortelle fra turen med Air Mauritius, er vel ikke noen som har gjort trip report med dem her på forumet, det jeg vet.

    Som de sier i Tyskland... Biss dann :)
     
    Last edited: 22. sept 2017
  3. Icarus

    Icarus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    394
    Likes mottatt:
    855
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra NSB-L12 på vei mot OSL!

    Første leg på dagens tur til IAD, og, sannsynligvis grunnet reiseabstinenser, gleder jeg meg mer enn jeg har gjort på lenge til å dra ut i verden.

    I utgangspunktet hadde jeg tenkt å dra avsted en time eller tre tidligere for å få mer tid til den nye loungen, men grunnet idioti kom jeg meg ikke i seng før klokken tre i natt, så da må desverre lounge-tiden kuttes litt. Men litt i underkant av en time får jeg, og jeg er spent på å se hva loungen har å tilby de av oss som verken drikker alkohol eller kaffe. Mon tro om de klarer å strekke seg litt lenger enn Lipton? Som et absolutt minimum håper jeg de har latt være å ta inn de lipton-posene med skvip som har løgnen "Earl Grey" trykket på utsiden.
    Jeg går spennende tider i møte altså.

    Jeg har heller ikke hatt noe særlig tid til å planlegge turen til D. C., og glemte til og med å pakke ned Donald Duck t-skjorten jeg hadde så lyst til å ha på meg foran et visst hvitt hus. Jaja. Uansett, jeg håper virkelig wifi på flyet over fungerer så jeg får gjort ihvertfall litt research, men tips og anbefalinger om hva man må gjøre i løpet av en langhelg til D. C. mottas med takk!
     
  4. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,611
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra SK248, turen i dag går via OSL/CPH/HAM til Berlin.. kluss på datasystemene på gate B15 i dag, så der måtte man si etternavnet sitt for å komme ombord.. jeg som akkurat har fått meg nye øreklokker, fikk ikke dette med meg, og dragen freste litt ild på meg..
    Nye innenrikslounge skal prøves noen minutter før jeg hopper på CPH flyet..

    Merker også at timingen for denne turen var heller dårlig, surt å forlate et feststemt Bergen, som ikke har vært mer feststemt siden Brann tok gullet hem..

    Shallomski!

    C
     
    Kristian, watchaddicted and Eddie47 like this.
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Å lykke... Maskinen er byttet til ET-ATK! Kun ett år gammal, fat chance at den har ny config. Ser på planespotter at den opprinnelig skulle til All Nippon, før den ble tiltenkt TransAero. Nå er det altså ET som har den.
    Undres på om det kan bety sær config...
     
    SAJblue, Upsaker, Kristian and 2 others like this.
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Bare for ordens skyld, gullet hører hjemme i Trondheim, til evig tid :)
     
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,150
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    ???
     
    chipcampden and RoadKing like this.
  8. Icarus

    Icarus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    394
    Likes mottatt:
    855
    Bonuspoeng:
    93
    Nå mener jeg ikke å kritisere Insideflyer altså, og som regel synes jeg at sakene på forsiden er ganske gode, men dere har jo så til de grader utelatt den absolutt største nyheten med den nye loungen. Joda, tech-hubber, avatarer, kaffemagikere, treningssenter, og hvadetnåskalvære er jo bra og sånt, men den nye loungen har sørenmeg løsvekts-te! Som attpåtil er skikkelig god! Dette er jo den største oppgraderingen av alle! Te-testen så til de grader bestått, takk SAS!

    Vet noen om denne revolusjonen også bringes inn i gullstua i utenlandsloungen? Tror ikke jeg får tid til å stikke innom der i dag.

    Edit: siden noen kanskje bryr seg, så er det nå Pepsi-produkter i stedet for Coca Cola (teller verken som pluss eller minus for meg), og det er også lavthengende lamper som jeg så langt har skallet i tre av tre ganger jeg har reist meg opp. Og jeg er kun 174. Dette er muligens min feil, heller enn noe SAS burde forutsett. Muligens.
     
    Last edited: 22. sept 2017
  9. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    [​IMG]
    $14,49 pluss sales tax.

    Uniqlo har også mange andre t-skjorter og gensere tilgjengelig.
    https://www.uniqlo.com/us/en/men/disney-project
    https://www.uniqlo.com/us/en/featured/mickey-travels-collection

    upload_2017-9-22_8-44-4.png
    Google Maps. Rundt 20 dollar én vei med Uber X.
     
    Edvard, watchaddicted and Icarus like this.
  10. Icarus

    Icarus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    394
    Likes mottatt:
    855
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for tips! Dog finnes det en Uniqlo på et annet sted jeg besøker nokså regelmessig (jeg blir alltid litt for ivrig over prisene, og har nå over 14 t-skjorter derfra), så jeg sparer muligens bagasjeplassen min denne gangen til andre ting. Men om det blir tid til å dra ut dit tar jeg kanskje med meg en Mikke Mus hjem. :)
     
    watchaddicted liker dette
  11. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finnmark!

    Godvêr gir nydelege fjernsynsbilete, dette blir bra! :)

    Dette ser vi fram til! God tur! :)

    På min lokale flyplass seier eg som oftast berre fornamnet mitt. Det er så upersonleg med etternamn! :D

    Så sant som det er sagt!

    Jøss, dét er jo faktisk noko å trakte etter (kaffi er ikkje noko for meg). Du såg ikkje om dei hadde kakao?

    Fredag i det høge nord. Lykke i heimen når reise til nytt land og ny by er i boks: Lisboa med Lufthansa. Det blir nok ein fin hausttur om eit par månader. Før den tid må ein vel stå på litt for konge, fedreland, mor og far :)

    Ha ein fin-fin dag alle saman!
     
    RoadKing liker dette
  12. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,737
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    «God» morgen fra Oslo. Drømte at jeg mistet et fly etter å ha sittet for lenge i den nye loungen.. kanskje på tide å slutte å lese forum rett før jeg legger meg.
     
    chipcampden, Are, Kristian and 2 others like this.
  13. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,013
    Likes mottatt:
    6,496
    Bonuspoeng:
    183
    Tjänare från guldstugan på ARN!

    Er på vei til Berlin for søndagens Maraton. Yep, evenementet for oss som ikke trenger hjelp av to hjul og massive doser EPO. Det vi derimot trenger er godt fylte karbo-lagre, så i dag vil vin og øl inntas i mengder, alt for å kunne yte maksimalt søndag formiddag.

    Ha en flott helg, uansett om du ser på eller deltar, i sport eller livet sånn generelt!
     
    Eddie47 and Kristian like this.
  14. Flybu

    Flybu Medlem

    Innlegg:
    154
    Likes mottatt:
    477
    Bonuspoeng:
    63
    God fredag! Det ble JetSmarter fra Paris til Nice.

    Det er vanligvis ikke matservice på denne "ruten", men det var tydeligvis et nytt selskap fra Tsjekkia som fløy denne gangen..

    Bedre fly var det også!

    Abonnementet mitt utløper på søndag, så har vært litt i tvil på om jeg skal fornye. JetSmarter vant..


    IMG_0235.JPG IMG_0236.JPG IMG_0237.JPG IMG_0238.JPG IMG_0240.JPG IMG_0242.PNG IMG_0243.PNG IMG_0244.PNG IMG_0246.PNG
     
  15. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Ethiopian matcher ikke det der nei. Men digg lell :)
     
    Flybu liker dette
  16. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    En rolig og fin fredag på jobben er unnagjort, og nå skal aftenen tilbringes i sofaen med whiskey i glasset og film på skjermen. Ingen store planer i helgen, men det må jobbes litt overtid på søndag så da blir det jo litt ekstra kr til en flytur en annen helg ;)
    På mandag morgen vendes nesen mot Stockholm på jobbtur. Ettersom jobben insisterte på den billigste billetten og det var snakk om godt over 1000 kr forskjell skal man for første gang på ett par år sette sine bein ombord hos Kjos, så det blir jo interessant... returen er booket hos SAS så her får man sånnsett testet både og.

    Nyt helgen alle sammen :)
     
    Kristian liker dette
  17. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    God aften. Sitter i Stockholm utenfor gate whatever og har kveldens andre runde med champers :)
     
  18. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Morsom detalj, billigere sprudlevann her i Stockholm enn på Gardermoen :)
     

Del denne siden