God Fredag. Finner ingen relaterte tråder så spør her: Noen som har erfaring med LoungeKey? Hos Nordea bl.a. får en medlemskap i dette programmet, som er veldig likt priority pass. Du får derimot ifølge de tilgang til lounger som OSL lounge, noe PP ikke gir. På Loungekey sin hjemmeside derimot vises ikke disse loungene som Nordea påstår en har tilgang til gjennom programmet. Noen som har noe info?
Hvis det skjer automagisk, da skal du få en øl av meg! Tipper man må huske på det selv, og ringe inn for å få refundert voucheren.
Jeg har LoungeKey gjennom Nordea og har også tilgang til bl.a. OSL Lounge. Nå har jeg ikke brukt dette på en stund, men mener å huske at på de loungene du ikke har tilgang til via LoungeKey så er det Nordea MC kortet som gir deg tilgangen.
God kveld fra Trysil. Først jobbing, deretter 12 km på ski. Vidunderlig å ha "hele fjellet" for meg selv. Passe brisen nå - frem med klisteret igjen i morgen.
Hvis bildet er tatt fra førerhuset i et fly og kamera er i øyehøyde til piloten er dette litt flaut, men opplysningen er fin.
God fredag ja! Glemt det meste i dag, alltfor mye å gjøre. Tok meg den frihet å ta pause mellom ca.kl.16 og kl.18. Nå har jeg sittet og "Skypa" og svart på mailer fra sjefen siden dess, det tar ikke slutt. Men jeg rakk en tur innom polet for innkjøp av litt varer så nå sitter jeg og jobber og drikker litt prosecco samtidig, må være lov det vel? Prosecco'en kommer jo ikke kald fra polet, så her må det også isbiter til; er ikke så nøye på det. Blir litt jobbing i morgen også, men det er bare bra, satser på at jeg kan kjøre en tur på "landet" i morgen formiddag og første overnatting der på en stund. Det verste er at jeg liker når det er press på jobben, sikkert min skjulte side, og nå tar det jaggu meg av et fly fra HAU også, savner den lyden, det var DY191 til OSL, de flyr rett over meg når det er nordavind, måtte det snart bli flere. Ha en fin kveld & helg selvsagt.
Når mørke no har senka sæ Når flyan ikke lenger flyr Når jetstripa blir minna om ei svunnen ti Når jetlag å champagne e ein drøm Da tar æ fræm ei æske Den kosta mange mil i fly Ei deilig reise va de Å live smile igjen
There will come a time When I fly again When the champagne flows When life begina at 17 o’clock Somewhere in the world.
Har dessverre aldri hatt gleden å se lysene selv, utenom fra nesekamera i noen få tilfeller. Plukket rett og slett bare et bilde fra nettet.
Jeg har sett det mange tusen ganger og min kommentar går da på de 8 røde lysene som indikerer too low, men det er relatert til pilotøyehøyde, så med et kamera montert lavere, kan dette være helt normalt.