Artig i dag, skal i barnedåp litt nord for TRD i februar. Min datter og familie har plass på samme fly til TRD, og de hadde fått en kryptisk SMS om ruteendring. Jeg har/hadde ikke fått melding, men gikk inn på sas.no og fant at flyet var kansellert og vi var flyttet via Oslo og kunne meddele det til de som ikke skjønte(??) innholdet i SMSen. I tillegg sto følgende og jeg skjønner jo ikke hva det betyr og har spurt diamantmailen, mangler jo svar. Har god tid ... Det ser ut til at bestillingen din mangler gyldige dokumenter for tilleggstjenestene dine. Kontakt SAS Customer Service for hjelp. Sjekk at du har skrevet alle bonusprogramnumre rett.
Å joda sjef, det kan du helt fint gjøre, bare lage post nr 1, der du har en flashy tittel(click bait) så innholds fortegnelse , forord, litt om pax`n, intro...Så fyller du inn mens du er ut på tur
God formiddag fra OSL. På vei til BGO og en hyggehelg med venner i Austrheim. Litt jobb, litt vin, litt mat og cognac, samt masse jacuzzi. Ha en fin helg alle sammen - våt eller tørr!
God fredag! Tilbake på europeisk jord igjen. Vil helst reise videre med SQ-flyet, men det blir nok LH-flyet på meg.
Atter en fredag morgen med Teams-møter mer eller mindre hele dagen. Ikke alt som krever like stor oppmerksomhet og innsats fra min side, har rukket å booke en t/r Hamburg i begynnelsen av februar for at fruen og vesla skal få med seg en eller annen konsert av en eller annen presumptivt velkjent artist. Selv tror jeg at jeg skal lide meg gjennom enda et besøk på Miniatur Wunderland Hamburg. Det er tre fire år siden forrige besøk, de skal ha utvidet med flere deler av verden siden den tid. Dette blir gøy!
Påfyll av 5g utført Alle tre pcr var negative i går. Rare greier da halvparten hadde to positive hurtigtester på tirsdag Avkom er derfor avlevert på skolen og far får litt pause Med påfyll er man også klarert for inngang i loungen til Lufthansa på tur sørover
Det sier egentlig litt om hurtigtesten, men nå spekuleres det i om PCR skal mulig forflytter ifra nesebuser til hals gørr... Tiden vil vise hva enden på visa blir. Riktig god tur
God fredag fra 1D på SK4016. For min del må det være premiere på fangetransport på innenriksflyvning. Han og to sivilkledde politifolk fikk gå aller først på flyet.
Er det eks og samboer sa og(kolleger av deg). Men tipper avkom var smittet i slutten av forrige uke. Halve klassen var nede da
God midt-på-dagen fra Oslo. Her har hgjemmekontoret vært åpnet siden klokken 9, greit å kjøre kommunale arbeidstider hjemme. Fått ryddet litt i Outlook, så er nogenlunde ajour der, ellers vil jo tiden vise hva man tar seg til i løpet av dagen.. Ha en bedre fredag, hva enn man driver med .
Bra å ha kontakter med riktig tittel Frykt ikke, tipper de fleste blir satt i isolasjon pga. positive hurtig teste, i løpet av de kommende ukene, når karatene regler fjernes... Hva skulle vi ha gjort uten våre folkevalgte og folkekjære politikkere...
God ettermiddag fra det sørlandske! Trodde en stund at jeg hadde bestilt "min vanlige" helgependlertur KRS-OSL-BGO denne helgen.... men så viste det seg altså at det var neste helg. Jaja, det blir fortsatt innenfor 4x-kampanjen, og jeg bikker EBG med "flying colors". Angrer allerede på at jeg ikke bestilte flere utover våren på kampanjen bolaget hadde nylig. De har jekket prisene godt oppover etter den. Det blir nok tilbake til WF-vispen nå som "jeg er i mål". Det blir stadig større trafikk og kondensstriper å se heromkring. Virkelig spennende å se hvordan Japan reagerer på Englands varslede "mer-eller-mindre frislepp". Det går jo mye trafikk LHR-Japan. Kanskje det er håp for en langhelg i juni, likevel ? Ha en fortreffelig fredag!
Tja, som representant for leverandørindustrien får jeg skyte inn at spesifisiteten til hurtigtestene er vel rimelig bra, selv om sensitiviteten kanskje ikke er så høy som ønskelig. Det betyr i praksis at det er langt vanligere med falsk negativ enn falsk positiv. Og som du er inne på. Det største problemet med en hjemmetest er trolig selve prøvetakingen...
God fredag ettermiddag fra LH’s F lounge i MUC, på hjemreise fra BCN. Første stopp her siden HON; Cigar-rommet har selvforsyning av sjampis. Her har FRA noe å forbedre; Litt snacks står framme; Meg gikk for kjøtt, det er jo nesten middagstid; Boblemenyen; Nå blir det straks Air Dolomiti for LH til OSL. Apron parking så blir bil ut.
God fredag igjen og hilsen fra Munchen denne gangen. Ble nektet adgang til Lufthansa lounge fordi jeg ikke hadde på meg FFP2 munnbind. Så jeg måtte gå 20 meter til taxfree-sjappa og betale €0,99 før jeg fikk lov å gå inn.