Jøss, et fly! God Fredag fra Granmar Viking på vei til TRD. Har satt meg ned på 1D med ledig midtsete. Hadde håpet på en reinsdyr polarrull men det ble med dette. Slik ser forresten bussen på flyplassen ut på toppen
Meanwhile, at OSL... DY1308 til LGW ferdig med boarding, 10 min før avgang. Lover bra! De har helt grei champagne også (Nicolas Feuilatte reserve), om enn til 110 NOK for 20 cl der enkelte andre selskaper deler ut edlere champagne gratis. Når flybilletten koster 550 over til UK, så er det helt innafor å betale for champagnen
Heisann fra hovedstaden, passe god fredag. Omsatte 100k på IKEA med Amex, så da blir det nok et par CT på meg i år. SFO neste uke går også i plussboksen. I minusboksen har "noen" kastet oss av LIS-OSL i høstferien hjem fra Florida, og "ingen" vet hvorfor, og "ingen" kan gjøre noe med det... Mer agentrullett, da. K
Ja, det ser sånn ut. 1 t 12 m til Østersund (Som også kaller seg Åre airport faktisk), litt over 2 t til TRD.
Jøss, et fly! God Fredag fra Granmar Viking på vei til OSL Har satt meg på 1D med ledig midtsete. Hadde håpet på en skinke og ost polarrull denne gangen, men det ble med dette. Lenge siden jeg har flydd Plus innenlands, så har tydeligvis glemt at man kun kan få en alkoholenhet. Så måtte betale for den ene flasken. Skulle jo egentlig vært på MR til LHR i dag, men hadde ikke behovet for så mange poeng. Så det holdt med en tur OSL-TRD-OSL. På eksotiske TRD fikk jeg lettet trykket på toalettet før jeg kjøpt dagens påfyll av koffein på Point. Rakk også ett glass til 127 kr på O’Learys Mye man kan rekke på en turnaround på TRD med Sas. Mulig jeg tar en tur innom Loungen for litt påfyll av mat og drikke før bussen heimat kjører. Nyt fredagskvelden folkens! (denne skulle vært publisert i luften, men av en eller annen merkelig grunn har de valgt å skru av WIFI på vei sørover!! Kan muligens være at reisekåte trøndere pleier å overbelaste nettet med snap, insta og fb oppdateringer !)
God ettermiddag fra OSL. Først sluset til konrona-køen. Litt skeptisk da det var kun oss to fra Stockholmsflyet som havnet i køen. Litt diskusjon og argumentasjon med en vakt, så slapp vi køen … ja ja ja … Her har de 2 musketerer vært på rundtur med SK1461, SK2551, SK556 og SK491. Nå er det hjem til fredagstacoen og en flaske bobler. Det gledes
God ettermiddag frå flytoget, etter tur med SK371 frå TRD. Lurar jammen på om eg var på samma fly med wifi skrudd av som @kjeeli
Da var vi på samme flight! Rart WIFI ikke var påskrudd, når det fungerte utmerket på vei oppover med samme maskin.
Det var veldig rart ja, merkelig viss det slutta å fungere når flyet sto parkert på TRD. Var det samma crew på returen også? Da var det du som hadde 1D eg måtte ta til takke med 3C i dag.
Samme crew, satt på @Eddie47 sin plass. Da satt du skrått til venstre, to rader bak meg! Hadde jo vært hyggelig å hilst på deg
Det var en god fredag helt til løpeturen i ettermiddag tok en bokstavlig talt hard vending. Etter ca. 35 minutter fant bena mine ut at de ikke ville løfte seg nok så jeg hektet tak i et skille mellom to betongplater på kyststien der jeg løp, og flatet rett ut. Landet med høyre kne på utsiden av betongen og smalt rett i en stein. Fikk selvsagt vondt men trodde det hadde gått greit. Kom hjem og tok av buksa og der var det jammen et dypt kutt midt i kneet … Ikke bra! Rett på legevakten og to sting. Sånn går no dagan! Fin fredag!
Stemmer. Kunne spart 45kr på t bane til flyplass. Ved å ta t bane med bytte. I Mexico city. Mens flybussen gikk direkte rundt hjørnet og kostet mye mindre en taxi, i playa del carmen og jeg sparte lite tid med taxi.
God fredagskveld fra hovedstaden. Arbeidsuken unnagjort og nå er det helg, og kun 2 dager til man skal på farten. En arbeidstur til Oljehovedstaden som skal få inneholde både nattog og fly venter. Når flytilbudet er såpass dårlig at man ikke er i sentrum av Stavanger før langt utpå formiddagen så måtte det bli nattoget til for å nå frem i tide, mens det blir fly på hjemveien. Men først skal man nyte fredagskvelden med litt godt i glasset, god helg folkens
God fredag frå Upper deck på LH454 som er på veg mot SFO. Fin tur så langt til tross for lett dramatikk med medical-issue på ein medpassasjer tidlegare. Løyste seg heldigvis. Ha ei riktig god helg, her skal det nytast litt sol og varme nokre dagar før bolaget får oss heim på måndag!
God fredagskveld frå Sunnfjord. Klokka er passert 21 og alle mann (og kvinne) alle er i seng for natta. Jobb, oppussing, ungar og alt anna tærer på kreftene. Yngstemann er begynt å gå no, og er blitt veldig mobil. I dag krabba han opp trappa til loftet (heimekontor m/lounge) utan at vi merka noko. Her er det berre å passe på.