God fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 18. okt 2013.

  1. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,971
    Likes mottatt:
    7,325
    Bonuspoeng:
    183
    God fredags morgen fra Tower Club at Lebua. Klokka passert 08:00 og det er tid får å slå beina i dørken å friske seg opp med en dusj før vi forsøker å entre Loungen for frokost. Stivt opplegg her i gårde, det nyttet ikke komme spradende inn i loungen med knebukse og hvit og rosa stripete skjorte, ble sendt rett ut ja.
    Men ny dag og nye forsøk, blir shopping runde idag.
    Ha en strålende rundtomkring.
     
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra stolen. Bagen er pakket og det bærer avgårde med SAS til Tilburg i Nederland, der man skal spille låter og bable i omtrent to dager.

    Kl 03:40 idag tidlig kom en hysterisk epost fra en kollega som allerde har bodd en natt på City Hotell Tilburg. "This hotel is SHIT!!! Haven't slept a second ARRRRGGGHHH" - så man skal visst flytte til et NH hotel i nærheten. Spennende å se om man kan tjene noen poeng der.

    Ha en fin en.
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hmmmmm.... sitter ombord i SK0821... Ny slot om 1 time og 50 min. Trippel hmmmm...

    Kan det være en himmelsk straff for at jeg lo meg ihjæl av kollegaen som fikk rom ut mot Tilburgs bargate i natt?
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Vræææl. Ny slot 10:30. 3 timer på tarmac, men nå får vi vaffal kaffe
     
    AndersB, SASlovah4evah and Islending like this.
  5. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    499
    Bonuspoeng:
    63
    God fredag fra sengen. Ble sent i går da jeg båtte jobbe overtid til halv 1... Forelesning om en time, vet ikke om jeg gidder. Jaja, god dag folks!
     
  6. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra OSL.

    Hoppa på SK4412 i istedenfor 4414 som var forsinket 50min da jeg kom med 908 fra EWR. Ser ut som det ikke var så bra da LNO kom sent fra vedlikehold og vi nå venter på drivstoff, og 4414 blir flydd av BRE idag og ser ut til å komme seg av gårde noen minutter før oss da de akkurat lukket døren på 19D, mens vi venter på 19A.

    Fnate har min største medfølelse.....
     
  7. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,405
    Likes mottatt:
    3,337
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag fra Apsire lounge cph! Ganske ok lounge, gratis for de med Diners. Her blomstrer jeg i 3 timer før det er første flight ever med easyjet til Manchester. SAS var som vanlig on time med flyene fra hau og osl til cph! Men ingen youghurt i frokost boksen:/
     
  8. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Go morgen fra Toronto.
    Ikke så mye på tapetet idag, før AC skal ta meg til EWR og New York senere idag.
    Men på tide å sjekke om de har no spisende til frokost idag også.

    Ha en fin fredag, hvor enn i verden man er :cool:
     
  9. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Guten mooooorgen

    Litt roligere på jobb i dag enn i går. Og det passer jo fint i og med at det nærmer seg helg med faretruende skritt.

    Fint og klart i Arendal på morgenen i dag, hvitrimet og flott. Vinteren nærmer seg.

    Ønsker alle sammen en flott helg!
     
  10. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag. Klar for helg, type kjempe. Lite planer for helgen. Montere en pakke som kommer fra IKEA - hvis den finner på å dukke opp og ellers kikke videre på planene for OSL-MAD skjærtorsdag. Noen lure forslag som jeg evt. ikke har kommet på selv?
    En god en ønskes :)
     
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Gooood fredag fra Chicago. Høsten har ankommet Chicago, kun 4 grader på morran i dag, men solen skinner og vi kommer nok opp i 13-14 grader litt senere. Men neste uke byr på minusgrader om natten.

    Brown kommer med Amazon stæsj og Purple kommer med 3 MegaDo Rimowaer som endelige er klare, en av disse skal gis vekk på bonusfeber!

    Blir rolig helg før SMD5 til uken.
     
    Fnate and Islending like this.
  12. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra BGO. Årets største eventyr er i gang, med fire flighter i F, 6-7 i C og tre kontinenter. Gleder meg enormt! :D
     
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God tur!
     
  14. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Mehehe, turte ikke å prøve å trekke i dag. Teinene får ligge til i morgen ettermiddag. Tok i midlertid opp skjærgårdsjippen i dag. Det var en særdeles kald affære å fyke bortover vannet i 30 knop, med en følt temperatur på langt under frysepunktet.
     
    Fnate liker dette
  15. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    3,068
    Likes mottatt:
    9,083
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg anbefaler vinkartet på toppbaren. Tøm alt og skydive ut. Videre i en moped.

    Verdens råeste bar i mine øyne. Hadde bryllupet mitt der.
     
  16. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,971
    Likes mottatt:
    7,325
    Bonuspoeng:
    183
    Ja den baren var bare helt rå, samme kaliber som den på toppen av Marina Bay Sands. Hadde vert kult å booket den å tatt en Bonusfeber samling på toppen der ;)
     
    milehigh liker dette

Del denne siden