God kaffe og god fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ccurrahee, 11. mars 2022.

1. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,146
    Bonuspoeng:
    293
    A5E8665E-68BF-4FBF-B0AC-FE5B3A5AEB2E.jpeg

God morgen fra Vallaloid og en super cafe som i kveld lokal tid servere nydelig kaffe før middag.

Nå er det fredag : nå er det helg og flytid! T-2 og T-3 til United helvete til LAX også SAS hjem, hvis de nå flyr.

Er Polaris åpen på LAX?

Flymunda, Earl, tobeornot999 and 12 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,555
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen :)

Bestilte leiebil fra DUL-EWR for en tid tilbake siden. Da var ikke planen bli på Manhatten siste 2 dager, kun Brooklyn hvor parkering var inkludert i oppholdet. Når jeg sjekker priser på ny med levering 3 dager tidligere ved bykontor Manhatten er prisen langt høyere. Dvs jeg velger beholde opprinnelige leie.
    Noen med erfaring på gateparkering, gjerne i området rundt nedre del av Central Park? Er det mulig, eller blir jeg bare kjørende rundt som en tulling i sirkler o_O

Ha en strålende fredag alle IF-ere :)

Flymunda, Earl, Berlioz and 8 others like this.
  3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra strilelandet .. her kommer solen opp på en skyfri himmel!
    Livet er lett på solkysten
    CE340D3E-B077-4EEB-A77C-C7B71F8A9CB5.jpeg

Flymunda, Earl, Berlioz and 10 others like this.
  4. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,502
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra gullstuen. Sk955 til Miami venter. Lite folk , ingen kø. Det gledes.
    Ha en flott helg

Flymunda, Earl, tobeornot999 and 12 others like this.
  5. travelislife

travelislife Will travel to my last day

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra stuen. Tidlig på`n til å være kraftig b-menneske. Første kaffe på tur ned. Noen bønner fra sør-amerika en plass. Ser at jeg begynner å gå tom og bør ta en tur innom kaffebrenneriet for å finne noe spennende. Ingen spennende reiser denne helgen som jeg vet om, men T-21 til PNH med business og lounger.

Prøvde Amex Dining konseptet på Grilleriet med en kompanjong i går. Det må jo sies å være vellykket. Det var heldigvis valg mellom noen retter dog en liten del av hovedmenyen. Fikk valget mellom grillet sei med diverse tilbehør eller rødvinsbrasert oksekjake og valgte det sistnevnte. Kraftig kost. Trivelig konsept. Kult at man får sjansen. Skulle hatt ubegrenset tilgang, akkurat som med loungene gjennom Priority pass men men ; ) Jeg kan se at det ikke er helt økonomisk levedyktig for de. For de interesserte så fikk jeg øye på at det internfaktureres 300 kr pr pers hvertfall på den restauranten, så de hadde fixed price på det.

Ha en nydelig dag alle sammen!

Flymunda, Earl, Berlioz and 11 others like this.
  6. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå eit solbadande Sunnfjord. Ungane er i det minste i langt betre form etter covid-smitte. Hjå meg heng det framleis i. Måndag er det berre ein månad att til vi skal ut og fly. Frå @Eddie47’s by til Kongens By. Då må formen vere god, slik at ein kan innta rikelig med både vått og tørt.

Flymunda, Earl, travelislife and 10 others like this.
  7. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,517
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.

Når dagen omfatter 3 videomøter er det lite poeng i å dra på jobb for å oppta et lite møterom for å ha videomøte...
    Satser på en ellers rolig dag og rolig helg.

Ha en flott ukesavsluttning!

Flymunda, Earl, travelislife and 7 others like this.
  8. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    Fræddan allerede ja...
    Tiden flyr (pun not intended) når man har det gøy (eller jobber med anbud).

Har ellers observert i disse inflasjonstider at prisen på dompa har gått rett til himmels. Drøyt 1900 kroner på polet nå og 1600 på OSL. Og det for 2012 årgang. Hva pokker skjer?

T-7 til en aldri så liten avstikker til forhåpentligvis noe mer vårlige forhold i Barcelona.

Ha en strålende fredag og en fortreffelig helg!

haifinn, Flymunda, Earl and 7 others like this.
  9. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    God helg folkens! Deilig tidspunkt av uken, ting fremfor oss er lovende, og mulig for hjernen å fokusere på andre ting enn jobb for en liten stund.

Flymunda, Earl, travelislife and 6 others like this.
  10. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    T-4, bestilte PCR igjen. Tenker det er lurt å ha med om den så er positiv
    Ellers er det samling med kolleger i dag og så en rolig helg med avkommet
    Ha en strålende fredag og god hælj

haifinn, Flymunda, Earl and 6 others like this.
  11. Kalsnes

Kalsnes Medlem

Likes mottatt:
    686
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo. Idag skal jeg fly utenlands for første gang siden november 2019!! Turen går riktignok til Køben for en oval helg som det kalles. Dette er en såkalt "pretur" for å teste hvordan poden oppfører seg på tur. Går alt bra blir det insideflyers "Granca", nemlig Mexico, etter påske og min første dag i pappaperm skal da tilbringes helt foran hos TAP. Det gledes :D:D

haifinn, Flymunda, Earl and 9 others like this.
  12. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra E6.
    På vei til fjells for å spise middag hos Brimi. Litt hjemmekontor i bilen mens vi kjører, møter kan også følges fra bil i fart. :cool:

T-7 til TOS og Smak.
    T-28 til AMS og 's Hertogenbosch.
    Og så blir det et par turer til i løpet av året.

God helg!

haifinn, Flymunda, Earl and 7 others like this.
  13. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    Goood morgen. T-30 til avgang til Geneve!
    Kryser fingra for at det endelig blir tur til Utlandet!

Har noen her reist mellom Sveits,Frankrike,Tyskland eller Nederland i det siste?
    I mine øyne ser jeg ingen krav til dokumentasjon (borsett fra corna pass)

14. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,339
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra et grått Larvik! Skal visstnok bli finvær i helgen, men nå ser det dårlig ut gitt. Drømmer om tur til fjerne steder, og planlegger ikke mindre enn 3 permisjonsturer siden både Covid og graviditet har ført til et unormalt lavt antall reiser. Det gledes både til California, Thailand og Bali. Ikke de mest vågale destinasjonene, men greit å spille litt safe med en liten en på slep som kun vil være 4 mnd på sin første tur til San Diego :D

Ellers skal jeg snart sette deig til kveldens italienske pizza (som jeg helst skulle nytt med et glass vin, men nå er det bare noen uker igjen til det er mulig!), og ellers bedrive litt organisering i heimen.

Ha en finfin helg alle sammen!

15. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    27,534
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Kitzbühel.

897E3A9D-828D-4800-B5AC-5AEAC85712FD.jpeg

16. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,339
    Bonuspoeng:
    183
    Aj aj aj! Misunnelig! Lite som slår påskestemning i fjellheimen :D

Earl, travelislife and kjeeli like this.
  17. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen! 179 trumf innkassert på TT igår passe fornøyd. Nå må taket inspiseres, dessverre slett arbeid av tømrere som ikke klarer å feste takpanner skikkelig. Deretter må man forsøke å finne en slags reiserute til Vancouver for 7 pax. Innser at jeg skulle hatt poengbingen til noen andre her inne… Men et potensielt nytt kjøkken hos opphavet, og diverse andre reiser og Viatrumfing, så har jeg god tro på at jeg kan bestille eco nå, og oppgradere litt etterhvert. Ha en fastskrudd helg!

haifinn, Flymunda, Earl and 4 others like this.
  18. FlamtheAvGeek

FlamtheAvGeek Medlem

Likes mottatt:
    520
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra Sola!
    Skulle aldri tro jeg skulle på forretningsreise i en alder av 22, men her sitter jeg på dag to av to på seminar, med avreise tilbake til Bergen i ettermiddag.
    Første gangen i går at jeg fløy mellom BGO-SVG, så da kan jeg krysse av det også!

god helg :D

19. travelislife

travelislife Will travel to my last day

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    Dobbel helgepost fra meg i dag. Tar igjen for det tapte til eventuelt fremtidige dager. Fikk et lass med møbler fra Nova Solo i Larvik. Super rask levering. Bestilte onsdags kveld rundt kl 23 og møblene levert her i dag formiddag. Begrenser seg vel hvor fornuftig og praktisk det er å fordele 8 kolli på terminal som likevel står på en pall. OG, nedturen er jo at de IKKE tok Amex (MEN da kan man bruke master card upgrade hos DNB og får 15 poeng pr 100). Bestilte 2 nattbord, et vitrineskap 150 cm, 1 recliner med puff og to messing og glass sidebord (70x70). Nå tror jeg det var siste møbelinnhandling etter jeg kjøpte huset. Har gått i 3-4 runder av praktiske og tenke-meg-om årsaker. Tror det akkurat ble noen % overfylt :D God helg.

Sunnfjordingen liker dette
  20. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,146
    Bonuspoeng:
    293
    Fordi det stadig er morgen og kaffe tid i Mexico får dere disse tacoene i fanget, sammen med en kjipere versjon av gårsdagens lokale kaffe. Hotellfrokost altså…..

D3F07D10-8DB5-40B9-AA3B-0065D02F8A8A.jpeg

haifinn, Flymunda, Earl and 3 others like this.

Del denne siden