God Kristi Himmelfartsdag.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av pgaa, 29. mai 2014.

  1. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God himmelsprett fra Nydalen.
    Fridag på en torsdag betyr at det ikke foreligger noen planer, noe jeg heller ikke har. Så tiden vil vise hva man for ut av dagen.
    Ha en bedre torsdag, enten man har fri eller jobber. [​IMG]
     
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra toget mot Askerlandet. Rimelig fullt fly fra Bergen med hyggelig crew. Ble bussgate, men du verden så mye enklere det er når de bruker to busser.
     
  3. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    226
    Bonuspoeng:
    43
    God Kristi Himmelfartsdag fra Grefsenveien! I dag står absolutt ingenting på planen. Tar vel Giselle (bilen) og damen ut til marka for gå en tur.

    Ha en fantastisk himmelsprett alle troende og hedninger!
     
  4. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Nå settes kursen mot Verdens Ende... Godt å se at andre også har navn på bilen sin - vår Grande Luigi har sågar egen facebookside. 4 dager med sol og en importør av italienske viner skal bli helt greit. Nyt fridagene!
     
  5. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,838
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Jaja, endelig godt at Plantasjen ikke bryr seg nevneverdig om himmelferd og slikt, kursen settes dit så blir det noen timer med hagearbeid i dag også før grillen fyres opp til samling i ettermiddag. Skal visst jobbe i morgen, før nok en fredag venter.. digg med to fredager på en uke.
     
  6. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Bare samle litt mer energi før man setter igang med gjøremål... Rydde og pakke sammen så mye som mulig blir nok gøy, men resultatet er at man får eget kjøkken og bad som kommer til å bli utrolig greit
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God midt på dagen fra det Sørlandske!

    Deilig med litt sove lenge. Hadde det ikke vært for kjeftinga og smellinga fra kjerringa hadde det vært perfekt. Singellivet må da være undervurdert!!

    Nå blir det egg/bacon lunsj og så skal vi ut og treffe kjente som kommer fra Danmark nå i ettermiddag.

    Ellers blir det vel ikke noe villt i kveld ettersom jeg må jobbe i morgen.....
     
  8. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God himmelfart fra Costa del Oslo. Vask av leilighet er delegert bort slik at jeg kan surfe på Bonusfeber.no mens lyden av støvsuger summer i det fjerne.

    Egentlig burde vel en dag som er dedikert til himmelfart være en merkedag for oss som driver med denslags til vanlig. (Selv om Jesus neppe opptjente noen bonuspoeng...)
     
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, men kollektbøssa fikk nok en boost ... ;)

    G'morgen fra hedningeland, hvor vi slett ikke har noen helligdag. Her er man til og med påprakket en ekstratime, som at man skal gni inn at jeg jobber i norsk selskap. :rolleyes:

    Sol og fint - var en tur på postkontoret (bensinstasjonen til den lokale inderen) i sta og fikk avgårde en defekt radio, Forhåpendtligvis er den tilbake før meg. Avreise til Mosjøen mandag .. potensiell streik gjør at jeg vurderer ARN istedet for OSL .. MD95 ARNTRD ville heller ikke skadet ...
     
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Litt grått i været i dag også og tempen ligger vel ett sted rundt 15 grader om jeg skal tippe.

    Oppe tidlig for ett par telefoner med Europa der langt fra alle har fri i dag. Ellers ble det vasking av Q5en til fruen på morran i dag før arbeidet startet for fullt og nei, den har ikke navn.

    Her i huset har ingen av bilene navn siden de skiftes ut så ofte :p. Kun Rimowakoffertene mottar navn. Speaking of: Lå en beskjed på svarern fra Audiforhandleren som akkurat har fått inn en 2012 R8 V10 med 3000 miles på klokka. Han lurte på om den kunne være av interesse siden jeg syntes den nye jeg prøvekjørte var litt for dyr.

    Vi får se om man lar seg friste... V10 lyden ligger friskt på minnet fra prøvekjøringen jeg gjorde for noen uker siden..
     
    Jørgen and Henning like this.
  11. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Løp og kjøp!!
     
    Fnate liker dette
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke sant. Ett lite problem på 178 cm og som veier under halvparten av meg. Samt mangel på garasjeplass. Problem #2 kan løses, litt usikker på problem #1
     
  13. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God og god... Jaja torsdag er det i allefall.
    Har fått tatt noen telefoner og gjort mitt for å løse opp i noen lokale knuter (les nabokrangel :p )
    Ellers burde jeg vel pakke noen plagg og legge dem i Rimowaen min uten navn, men med Lufthansalogo ;)
     
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    [​IMG]

    Mr. Mayrhuber sier god tur ;)
     
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jeeeezus… Folk som navngir kofferter og biler ass. Makan til barnslig gjeng ;)

    Elefanten Fnate og elgen Helge har nå pakket sammen den nyinnkjøpte Bronco's trøya og er klare til å innta litt mer kummerslige forhold på Fairmont Newport Beach. Men først skal det hentes leiebil på flyplassen

    Jeg selv… ser farsken strutle meg ut som en kommunist-batman. Rød som syke s***** unntatt en smal stripe der de sexy nye solbrillene satt i 4-5 timer igår. Blir ikke noen selfie til Sweetie-back-home idag tror jeg.
     
    Last edited: 29. mai 2014
    SASlovah4evah and Roberto like this.
  16. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113

Del denne siden