God lørdag 1 mars morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Darkcho, 01. mars 2014.

  1. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    1 mars, jiha!

    Starten på en ny måned med meget mye fly for min del. Det gledes. Allerede på mandag går turen sørover på kontinentet, samt første gang ever med KLM, spennende. Har banket inn 42 flights for 2014 allerede, dette kommer til å bli ny rekord :)

    Hvordan er servering i KLM kjip klasse egentlig? Noe gratis snacks eller drikke ombord?

    Mars: hau-osl-ams-mad-ams-osl-hau-osl-trd-osl-hau-osl-ewr-lax-ewr-osl-hau-osl-hau-osl-hau pew!
     
    Fnate liker dette
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Wow… Det var mye tur. Her er det straks køya i California, og oppladning til en svært lite reiserik Mars. Noe man har sett frem til lenge. Det blir noe alla lax-lhr-osl-lhr-dub-gla-lhr-osl-arn-svo-dme-lhr-osl + evt en miniDO med SAS A340.

    Grompf etc, og ha en fjong dag.
     
    SASlovah4evah and Darkcho like this.
  3. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    Morgen fra Radisson Blu i Bodø. Straks tid for frokost og retur til BOO for et nytt forsøk på å komme meg hjem. Siden det er 1. mars, så er det vel nytt servicekonsept i dag, så det skal bli interessant å se om antakelsene om dette stemmer. Sjekket hjemmesiden til SAS, men der er ingenting endret.
     
  4. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Godere morgen fra Kloten Internasjonale .. Fin tur med Swiss over dammen i natt. Fikk meg til og med et par timers soevn. Dette var mye bedre enn Lufthansas og SAS`skraabenker. Naa venter SAS til Oslo om noen timer, saa faar vi se om det blir wrap eller noe mer spennende ... Et par smaaoel i kveld foer det nok blir en ikke altfor sen kveld. Mosjoen i morgen.
     
  5. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Du får valget mellom søtt eller salt. En liten snackpose med chips (salt) feks. Gratis brus, vann, juice etc :)
     
  6. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Det hørtes jo kjekt ut forsåvidt. Satser på et eller annet eksotisk fly, men det blir vel en standard 737 tenker jeg..
     
  7. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God lørdag fra Pilestredet... Ble en sen start på dagen og frokosten inntas as we speak.

    God helg!
     
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag herfra også
    Det har vært en produktiv start på helgen. Jeg rakk til og med å skremme opp to rådyr da jeg var ute med bikkja i skogen tidligere. Det å bo ruralt har sine fordeler.
    Nå litt mer husarbeide og pakking.

    Ha en fin helg!
     
    PCR liker dette
  9. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Så var det Mars. Här i Östeuropa Sverige är det riktigt grått men lördagen har varit rätt produktiv ändå. Brunch med en bekant, inköp av en del saker både i butik och online. Nu skall delar av lägenheten städas för att ge plats åt möbler från kök och sovrum inför en mindre renovering. Med månadens kommande resor blir det att använda tiden på hemmaplan effektivt.

    Ha en strålande lördag!
     
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Vanlig SAS-program i en måned til. Sitter ombord i LN-RCX med en Carlsberg og en ost/skinke sandwich. Helt ok.
     
  11. andyp

    andyp Medlem

    Innlegg:
    93
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    God efta fra OSL loungen. På vei til London med BA. Her er det stille og rolig, eller... Desverre er det 1 av de 15 personene som befinner seg her som har lagt sin elsk på et eller annet spill på sin iPad. Han har tydeligvis ikke funnet ut hvordan man skrur av/ned lyden så her skal alle få høre hver eneste lydeffekt :confused:

    Satser på musikk og alkohol for å kanskje dempe ulydene ;)

    Ha en ellers god og rolig lørdag!
     
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Å stønnnnnnnnn!
    Fikk en kompis på besøk i går. Vi skulle bare ta et par pils. Sånn forsiktig så man ikke ødela hele lørdagen. Jommen sa jeg smør. Stod opp kl 15 med skikkelig kuppelhue.
    Ikke det store alkoholsuget i dag da. Og så alt det jeg skulle ha gjort i dag. Mer stønn! Arbeidslyst kom og du skal motstand finne.

    Urk!
     
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Digger å kunne si god natt og god morgen i samme godmorgentråd.

    GOD MORGEN!

    Funderer på om jeg skal ringe restauranten og bestille opp en muffin til rommet, eller om jeg skal snu meg og bikke videre.
     

Del denne siden