Morgenstund fra den minste og langt fra den beste loungen jeg har sett.. AF sin lounge på Terminal 2G CDG! Snart hjemme..
Mornings fra Prærien på Jæren, våknet frisk og opplagt i dag, herlig. Det blåser stikker å strå her og det snør oppover. Hva er mer naturlig da enn at fruen vil til IKEA Her er det bare tulle på seg noe varme klær å fyre opp gampen i garasjen. Ha en flott lørdag alle sammen
God morgen fra marka. 2 mil på ski er unnagjort. Nå fortæres kaffe og vaffel foran peisen på en av markastuene.
Haha, vi skulle også egentlig på Ikea, men så spurte sønnen om å få låne bilen (som måtte dyttes i gang i går kveld da de var på fisketur i huttiheiti). Mamma sa: "Nei, det kan du ikke, for vi skal handle og så skal vi på Ikea!" Pappa sa: "Jada, bare ta bilen du!" Wonder why… Da blir det nok en inne-planleggingsdag her, for det blåser full storm i Bergen også. Hva vi skal planlegge? Vi har litt beslutningsvegring så flybillettene til div. turer er ikke bestilt enda, bare hotell, for det kan avbestilles…. Ønsker dere alle en fin-fin (blåsbort)lørdag! Xxx.
God morgen fra IB3910, der jeg venter på at boarding skal bli ferdig. Endelig fikk jeg sjekket ut av hotellet til "Willy Wunderbaum" men det har satt seg i klærne og river fortsatt i nesa. Gøy å sitte her og lukte Old Spice, ja. Ha en strålende dag.
Hæppeti hoy fra det Sørlandske! Ble litt hangover i dag også. Selv om jeg ikke hadde tenkt det. Men plutselig går man på en smell. Ble sove lenge morgen i dag, og det er alltid nydelig. Egg & Bacon frokost, eh.. lunsj er fortært. Må vel en tur på butikken, ellers ingen andre planer enn å fullføre et regnskap som har hengt over meg som en mare de siste ukene. Men nå er det bare å sette i gang. Trur eg..... Tror det må bli en øl i kveld. Eller tre?
God morgen fra Huntington Beach. 10 timer i koma etter gårdagens maraton gjorde godt. Allerede 18 grader her, blir nok ett parogtjue grader om ett par timer. Ha en flott, ikeafri dag!
Hoi fra Trondheim. Kommet litt ovenpå etter litt spy og greier fra eldstemann i natt, og fortsatt sykdom på undertegnede og yngstemann, men det holder nå...... Blir snart å legge meg for å samle krefter, så ha en go natt y'all