God lørdag fra det Sørlandske....

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 16. jan 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen!
    Eller god natt er det vel egentlig. Ja, det er litt juks å skrive god morgen tråd før man går til sengs. Men jeg ble litt oppstemt....

    Som jeg nevnte i gårsdagens tråd, irriterte jeg meg ganske kraftig over at MR turen jeg hadde tenkt hadde hoppet i pris til det dobbelte. Jeg sjekket 5 ganger i går om prisen skulle endre seg tilbake igjen ettersom det var den siste dagen i SAS sin kampanje!

    Så kommer man hjem etter et hyggelig selskap med god mat og drikke, og tenker at for moro skyld skal jeg sjekke hvor mye den koster nå som kampanjen er slutt. Og jammen er ikke prisen gått ned. Nå får jeg tur / retur for 1000 kr som tidligere i dag i kampanje-perioden lå på det dobbelte.

    Så da bestilte jeg!

    Er det rart jeg drikker???

    Å hurra på dæ øu! God lørda ønskes!!
     
  2. andyp

    andyp Medlem

    Innlegg:
    93
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    Gjesp fra OSL
    Måtte stå opp i natt for å kjøre i snøføyka. På kureeroppdrag til HKG, hjemme igjen mandag så dette blir en slitsom helg :confused:
     
    Bjoern In America and KatManDu like this.
  3. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon!
    Masteren vart forsvart igår og deretter høveleg feira.
    No går turen straks mot OSL og eit par dagar heime på vestlandet.
    Ha ein strålande dag!
     
    tommy777, kiev, Henrik and 1 other person like this.
  4. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo! Jomfruturen med nytt håndbryggeutsyr har blitt gjennomført, og etter et halvveis mislykket forsøk ble kaffekopp nummer to helt prima.

    Rykker i bookingfingeren og fant Istanbul for 1200 kronasjer tur retur en helg i mars, direkte med TK og avgang etter jobb, så spørs om ikke lommeboken skal finnes frem i løpet av dagen.
     
    KatManDu liker dette
  5. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Grrr!
    Flere kuldegrader og mere snø.
    Her er det bare å finne fram skiskoa og slå på tv'n.

    Ha en fin dag, enten du har feste eller ikke ;)
     
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Her er man straks klar for skøyter og utedag.
    @Bizflyer -hvor går ferden?
    Ha en fortreffelig lørdag :):):)
     
    Bjoern In America liker dette
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God og strålende lørdag fra Stavanger. Sola skinner fra skyfri himmel og ett hvitt dun lignende teppe dekker terrenget. Jo, det er fint, nå. Men gruer til det skal bort. Her har en hatt storomvøling i går og i dag. Slikt gjøres når madammen er borte. Bilen er fylt opp med skrot og det smarteste er vel å få det bort før hun er tilbake.
    Kvelden blir rolig, men siden jeg var edru i går får jeg ta det igjen i kveld.
    Ha en fin fin dag :)
     
    Aussie74 and LN-FHU like this.
  8. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,560
    Likes mottatt:
    4,288
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Bangkok. Hjemturen i dag går via MUC, så nå skal det bare fordrives noen timer i thai first loungen før det er hjem til snø og kulde. God lørdag:)
     
    Aussie74, LN-FHU and Bizflyer like this.
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ååååååååårrrrrrrrrgggggghhhhhhhhh Styggemannen er her......... Akk o ve og stønn....

    Bare en kjapp rundtur fra OSL til Hamburg en fredagskveld jeg ellers skulle sittet på et hotellrom på Gardermoen og kjedet meg. Avreise 1945 og er tilbake allerede 2320. 1100 kr. Fjongt nok det. Skal bare sørge for å spise og drikke i loungen for det beløpet, så er jo turen tjent inn. Hadde jeg satt meg i baren hos han Radisson hadde jeg nok sikkert brukt et tilsvarende beløp......

    Kanskje jeg skulle legge inn en liten optiontown søknad?
     
    Islending and LN-FHU like this.
  10. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag på Frysja. Er på lederutviklingssamling. Alltid mye energi og engasjement. Spennende og gøy å se utviklingen til alle på gruppen jeg er gruppeleder for.

    Titter litt på My Flights, alt ser veldig fint ut med Widerøe- og SAS-logoer, med et unntak. Neste flight, DY536 på tirsdag. Min første Norwegian-flight siden 2013. Og den var dyrere enn SAS sin flight samme tid, UTEN bagasje! Forbanna reisebyrået til konferansen jeg skal på. Ser de har registrert en Norwegian Reward-konto på meg, var det målet? Den skal i hvert fall byttes ut... :mad:
     
  11. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Goa helgå fra Hong Kong :)
    Tok meg en weekendtur litt lengre enn pizzabakeren og Rema1000 i Sola sentrum. ;)
    Da ble det flymat istedenfor!
    Tok SAS til Beijing og Air China videre. Fantastisk service ombord, men du verden for en innflygning til HKG. En skikkelig cowboy pilot.
    DSC_0057.JPG DSC_0050.JPG DSC_0046.JPG DSC_0044.JPG
     
    Islending, Kristian, tommy777 and 7 others like this.
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God aften fra Nordsjøen!

    Her ombord pågår det hardcore Bingo ett dekk under meg i messa, mens jeg sitter her og oppdaterer meg på InsideFlyer og booker noen flybilletter. Hadde selvfølgelig glemt at SAS-kampanjen ble avsluttet i går så nå koster billetten til Billund og hjem igjen omtrent det samme i GO som i Plus når jeg sjekket dor ett par dager siden... :( Idiot.
    Jaja, man lærer så lenge man (over)lever.

    Fortsatt fin helg!
     
    Aussie74 liker dette

Del denne siden