God lørdag fra København

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 15. febr 2014.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Grynt fra SAS Scandinavia ens. På kjempe galeien to dager på rad, er ikke akkurat vanlig for undertegnede og med avgangstid 0700 til Wien via Frankfurt, var det liksom helt greit at brodern (som er med hit på tur) var såpass dritings at han ville til hotellet kl 2330.

    Fruen ankommer Wien omtrent samtidig med meg, blir litt Valentining der i dag og aften

    Ha en fin lørdag, med eller uten House Of Cards
     
    SASDC8 and Fnate like this.
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,659
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Sola - kontoret i dag også. Vell har ikke røket uklar med fruen så jeg bor ikke her dersom noen skulle begynne å lure... En av jentene er på handballkamp og hva passet da bedre enn å slå i hjel noen timer her før jeg får sett siste kampen?
    Har gjentatte ganger utsatt hotell bookinger til DM turen min, nå skal jeg "igjen" lete etter gode og billige hoteller - gode og billige [​IMG] spørs om den kombinasjonen lar seg finne i Taipei og Singapore.
    Jeg har tydeligvis fraveket mitt prinsipp at jeg ikke gidder å bytte hotell bare for å bo på forskjellige hoteller i samme by, i går ble det booket for en av nettene i Singapore.
    Ellers er jo vær og hangover noe en diskuterer i god morgen tråder, ingen hangover her, men it skikkelig bra vestlandsvær, det har vi.
    Ha en bedre lørdag.
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Ut å kjøpe fisk? Seriøst er ikke du i fra Nord-Norge? ;)

    God morgen fra Bodø:)

    Sofa/vaske tjeneste i dag med OL på tven, som oppvarming til skikkelig guttefest i kveld med lutefisk og mye flytende tilbehør ;)

    Ha en toppers OL dag :D
     
    SASlovah4evah liker dette
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig er den derre Vioence Day over. Nå er det bare å se frem til Steak&Blowjob day 14 mars!!

    Det er blitt lørdag også i det Sørlandske og regnet høljer ned. Snart ikke mer snø igjen her. Og det er helt greit for meg.

    2 bursdagsfeiringer står for døren i dag. Først min lille niese som fyller 8 og deretter til reisekameraten som fyller 44. Og det blir nok mer "fyller" der utover kvelden kjenner jeg han rett. Måtte ut og kjøpe et par flasker Eiswein for ham i går, så det skal ikke stå på drikkevarene. Det blir First Class style.... Mangler vel bare et bredt flysete da.

    Hoy!
     
  5. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Lørdag, ja.. God lørdag fra O'Hare!
    Tidlig start på morran med en tur i gymmen og en lang dusj. Nå er baggen pakket og klar og jeg sitter bare på rommet og drøyer utsjekken litt. Beveger meg mot flyplassen i løpet av en time tenker jeg.

    Ha en fin lørdag!
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Superkantina i London. Oppdaget nettopp at jeg satt og skrev i feil tråd (fredag).

    Surrer litt med champisen deres satser beinhardt på at jeg kommer meg hjem. Veldig, veldig, veldig.
     
    Ruby liker dette
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,659
    Bonuspoeng:
    183
    Rekker du hjem nå, blir det nokk du som besvimer i GT'en til stor applaus fra kompisene dine på Lillestrøm. tvi tvi.
     
    Fnate liker dette
  8. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God aften fra løkka... Kjeder meg på jobb, klar for å komme meg hjem. Én time igjen! God kveld til dere alle...
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Boarding til Oslo
     
    tommy777, Islending and LN-MOW like this.
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    To brats på under 10 boarder på Oslo flighten.

    FA: - Do you want to meet the captain when we land?
    Brats: nikker vagt.
    FA: Shall I ask him for you?
    Brats: nikker vagt
    FA: Ok then. Enjoy the flight
    Brat1 (passerer rad 2): I fokk'n hate this fokk'n plane. The fokk'n people. Fokk'n everythin' yeah
    Brat2: Fokk'n hell

    Folk får for lite juling :)
     
    tommy777 and Islending like this.
  11. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Snart ferdig med dagens vakt. Billetter til The Monuments Men ligger og godgjør seg på iphonen .. deretter blir det en dypp i konekoker'n med en bourbon med litt cola. Da sover jeg nok godt etterpå ...
     
  12. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Yorkshire Airlines. 'Nuff said.
     
    Fnate and tommy777 like this.

Del denne siden