God lørdag morgen fra United Club Narita

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Jorge, 27. april 2019.

1. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,724
    Bonuspoeng:
    293
    Dagen startet ganske dårlig da innsjekk rev istykker boardingpassene våre CPH-OSL på grunn av streik, men tok seg betraktelig opp da jeg fikk denne i hånda:

1894701741.png

Frokost nummer to er nå inntatt. På tide å komme seg videre til ANA lounge og frokost nummer tre før boarding om ca en time.

Avixlo, Kristian, RoadKing and 8 others like this.
  2. NilsernNilsen

NilsernNilsen Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,371
    Bonuspoeng:
    93
    God natt/morgen fra AA Flagship Lounge på JFK. Jeg er klar for retur til HKG, og har fått ordnet First Class med Thai hjem! :) Blir sikkert AF fra Paris til Bergen mandag ettermiddag pga streiken. Har for øvrig drukket Krüg og spiste en fantastisk biff her! Er AA det eneste selskapet som serverer Krüg i loungen?

2AF3913E-CB19-404F-88F1-D38CF01D9C31.jpeg

afirm, Avixlo, Upsaker and 12 others like this.
  3. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,649
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå solskinet i Sunnfjord. Her drikk eg kaffi og ser Bonanza medan det nettopp begynnte å lukte mistenkelig av avkommet. Snart på tide med dagens fyrste frukost før det vert utearbeid og litt booking av Widerøe-billettar seinare. Nyt laurdagen i lounge, kabin, «hytten» eller kvar de måtte vere.

Avixlo, Earl, Kristian and 2 others like this.
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,780
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Fortsatt litt jetlag her, så jeg har vært våken siden kl 06. Men kaffe på sengen er ikke å forakte!

I dag skal jeg vaske terrassen, og se på tv. :p

Avixlo, Earl and Kristian like this.
  5. ChrisTW

ChrisTW Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Kaffe + Bonanza er uovertruffent på lørdagsmorgenen! :)

Sunnfjordingen liker dette
  6. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra Bergen. «Stengt inne» i dag av luddiker som skal løpe, så får ta beina fatt for noen ærend før det blir BGO og DY over fjellet senere i dag.

Avixlo, Kristian and Sunnfjordingen like this.
  7. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Praha. Det er 11 år siden sist jeg var her, og på den tiden virker det som at antall turister har 11-doblet seg. Jeg vil strekke det så langt at jeg påstår at gamlebyen nå opplever såkalt overturisme. Heldigvis legger ikke dette noen demper på turen som sådan. Nå skal vi straks ut å gå igjen, målet er nærmeste høyde.

Ha en fin dag alle sammen!

Avixlo, Earl and Kristian like this.
  8. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,662
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra rett utenfor OSL. Her blir det forholdsvis rolig hjemmehelg.

MAN-BRU-OSL i går kveld, knappe 2 timer forsinket ut fra BRU. Passet greit med litt forsinkelse siden vi landet 45min seint fra MAN med 45 min connection.

Rakk en tur innom «The Loft», men der var det ikke snakk om å holde åpent selv om flere fly var seine.

Både MAN-BRU og BRU-OSL hadde 1 rad Business, 2 rader premium og resten var eco.

Det var samme mat og drikke på begge flightene, sjampisen var imponerende nok den;

444A9EF7-B8FE-4A6A-BB52-81BD0F5E8D22.jpeg 49E4C858-75C3-4E64-B853-21A4F3EC51C1.jpeg

God helg

Avixlo, Earl, OttoL and 2 others like this.
  9. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God laurdag frå Aust-Finnmark!

Her er innelufta stinn av odøren som heng att i kleda frå ein seanse i går kveld der eit lystig lag fyrte for kråka (eigentleg for måsen og svanene) i timesvis.

Elles er det planlagt at automobilen og velosipeden skal få på seg sommarsko denne helga, noko som er drygt ein månad tidlegare enn vanleg. Vel, ein får ta sjansen!

Ha ein fin dag, folkens! :)

Avixlo, Earl and OttoL like this.
  10. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Earl and OttoL like this.
  11. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,028
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hovedstaden.
    Her ble man vekket kl 07.15 av tlf fra jobben, valgte tydeligvis feil helg å bytte til når jeg og en kollega skulle bytte vakthelger... jaja, kunne vært verre, sist jeg hadde min egen vaktuke ble jeg ringt 03.40...
    Siden jeg har vakt i helgen er det lite på programmet, har fått fylt opp kjøleskapet så nå får man vel passe på at sofaen står der den skal og fortsatt er god å slappe av på;)

Satser på en rolig lørdag videre, nyt dagen og lykke til med å komme dere frem for de som er streikerammet :)

Wiolenze, Avixlo and Kristian like this.
  12. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,658
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Sandefjord.
    Nå har beskjeden ankommet: SK4566 imorgen er innstilt så da er det bare å vente på SAS skal finne en løsning for meg eller høre igjen på Torp (TRF)

Men ellers får alle ha en God lørdag uansett om du er rammet av streik eller ei. Blir vel noen ekstra dager i Sandefjord for min del

Wiolenze and Earl like this.
  13. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,424
    Bonuspoeng:
    183
    Her skal det løpes i Oslo sentrum. Været ble bedre enn fryktet så det blir vel en ok mil. Formen er ikke helt hundre, men det går
    På torsdag går flyet til Chicago via Wien i OS C. Det gledes

Earl and Avixlo like this.
  14. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,499
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo,

Jeg deler gårsdagens katastrofe, en kollega dro opp en flaske Pol Roger for den klassiske aktviteten feiring uten at vi vet hva vi feirer. I det jeg gjør klar for åpning "eksploderer" det og kontoret vaskes i champagne.

Ha en flyvende en, enten du er streikefast eller har vasket kontoret...

Earl, veeegard, jgroneng and 3 others like this.

Del denne siden