God lørdag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 19. jan 2019.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Sørlandet!
    Her er det (sikkert) oppstandelse noen steder, KrF har blitt korruptert og plutselig blitt venner med FRP?
    Heldigvis angår dette meg i svært liten grad.. Derimot unger som sitter ved kjøkkenbordet og spiller PC fra gud-vet-hvor-tidlig... Det angår meg i høy grad.. Så fremover skal det nok settes en tidsbegrensning i routeren hvor tidlig de får gå på nett...

Ellers er det en flyfri lørdag på gang, men tiden løper fort mot vinterferie 19/20 som skal bookes om ca 2 uker..
    Har begynt å flagge ut muligheter allerede, men dessverre har en av flightene allerede røket, så da risikerer man minus på første flight :/

Dagen ellers byr på en langtur i bil og innebandyturnering for jr..Men det blir vel bra.

Ha en fin dag :)

Earl, funkenstein, Avixlo and 4 others like this.
  2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Gårsdagens eskapader setter spor i kroppen, og alt går litt sakte i dag.
    Men, jeg har ingen planer, så da er det jo greit. Litt Lego-bygging tenker jeg er riktig aktivitet i dag.

Og solen skinner! Deilig.

3 dager til CT-tur!

Earl, funkenstein, Avixlo and 8 others like this.
  3. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,962
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Hafjell. Var oppe i god før kl seks for å rekke skibussen, men fikk hvilt øya et par timer til på veien. Nå håper jeg bare skylaget slipper så vi får det fantastiske været som er meldt. Ha en fin dag, med eller uten ski.

PS, det er SAS Dreams arrangement med hundespann på Sjusjøen i dag. Er det flere enn @chberge som er med?

Earl, funkenstein, Avixlo and 6 others like this.
  4. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    God laurdag alle. Her skal vi fly til Bergen frå Krakow etter ein fin ferie. Skal bli kjekt med ni veker til med pappaperm.

Kvar går turen, @holmen ?

Earl, Are, ArthurDent and 3 others like this.
  5. holmen

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    Nå er ruta som følger:
    OSL-LHR-HND-BKK-HND-LHR-OSL
    SK+-NH F-TG F-TG F-NH F-SK+

Har funnet LH F på utreise, skal se om jeg får lagt inn den i dag. Hvor ringer jeg da? Lørdag..

Are, ArthurDent and Sunnfjordingen like this.
  6. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Jessheim. Lat lørdag på gang, men må jobbe littegranne for å forberede en kundepresentasjon til mandag (som gir to flighter :)). Ellers har jeg akkurat fått booka to billetter for meg og junior til Budapest i første helga i august, for å se på F1 der. To billetter for til sammen 3300,- kroner t/r med rødnese er jo ikke ille.

Prøv deg på SAS bestillingsnummeret 21896400. De fikset saken for meg en lørdag i sommer. Ryktene tilsier vel at de har blitt mer restriktive i forhold til CT billetter, men det er da definitivt verdt et forsøk.

Avixlo, Are, ArthurDent and 2 others like this.
  7. animals

animals Senior Medlem

Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    93
    For en deilig rute. Med LH F på utreise så er det mer eller mindre perfekt!

ArthurDent and holmen like this.
  8. Wendel

Wendel Medlem

Likes mottatt:
    518
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag/kveld fra Marina Bay Sands infinity pool! De siste 6 timene er blitt tilbragt her for å prøve å glemme gårsdagens Vintage Dumpa utskeilser.. Kan melde at dagens farge er rød... :rolleyes:

funkenstein, Are, ArthurDent and 4 others like this.
  9. holmen

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for tips.

Som jeg skrev i CT-tråden, så snakket jeg med en svenske som sa at CT-billetter, det kunne de ikke røre.

ArthurDent liker dette
  10. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    Synd, men det er jo en vanvittig bra rute likevel. Hvordan fant du NH F? Er det to billetter?

11. holmen

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    Veldig bra rute uansett. Men hadde vært gøy med LH F.

Det er ego-tur, men på utreisen var det faktisk to billetter da jeg bestilte. @jgroneng tipset om NH F i en eller annen tråd for noen uker siden.

Are and ArthurDent like this.
  12. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Yo fra Oslo. Virkelig fått smake at forrige skitur var 31 mars i fjor for det ser ut som om VM i seefeld ryker. Men men. Mens noen planlegger CT-turer planlegger jeg tur til HOV og AES i mai og juli. Forskjell på folk :D

Earl, Eddie47, holmen and 1 other person like this.
  13. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,629
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra London. Etter en OK flight fra MIA så ble det bytte fra T3 til T5. Jeg valgte å gå helt ut og ta transit på den måten, men sikkerhetskontroll i First Wing. Helt klart ett bra valg, blir nok fast så lenge det er avreise fra T5.

Nå med ett glass i F-loungen før det løpes mot gate:

8A84F164-AD5D-4115-A3CC-AB1EDB558C4D.jpeg

Earl, OttoL, Eddie47 and 6 others like this.
  14. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    Woo-hoo fra et sted over Sør-Norge!
    Årets CT-tur er endelig igang, pr nå på vei mot LHR for å vente et par timer før NH tar oss mot Tokyo i F! Det gledes stort...:)

OSL visste også hva slags finfolk som er på tur: Insideflyere på CT-tur får, som seg hør og bør, vasket flyet før takeoff...
    LRM_EXPORT_222770667256767_20190119_155622026.jpeg

Ha en lørdag i boblenes tegn!:cool:

Earl, OttoL, Eddie47 and 6 others like this.
  15. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,644
    Bonuspoeng:
    183
    Gid ettermiddag fra rett utenfor Hønefoss. Her jobbes det med prosjekter innenfor kommunikasjonsnettverket til Norges Speiderforbund etter at vi nettopp har vært påtvunget ut 1t for å få frisk luft:rolleyes:

Sjekket inn på SK4430 med sete mitt 27A for imorgen

OttoL, Eddie47 and Kristian like this.
  16. holmen

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    Blir det reisebrev? :cool:

17. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    Time will show...
    Lykke til med forsøket på LH på utreisen! Vi fikk muligheten på dagens avgang (var 2 LH-F ledig på tirsdag) men beholdt NH siden vi ikke har prøvd den før. Hadde vi hatt NH hjem også ville vi nok byttet til LH ut, men pr nå er vi veldig klare for japansk meny østover.

holmen liker dette
  18. thool

thool Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,365
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra United Polaris EWR. Mye kan sies om United, og det går som oftest galt på et eller annet vis når jeg flyr med dem, men denne loungen her var en hyggelig overraskelse! Inne grytidlig fra AUS og har en god del timer å slå ihjel her før hjemtur med SK908. Vurderte å stikke på NHL-kamp i New Jersey, men tror jeg holder meg her!

holmen, Sonictravel, Wiolenze and 2 others like this.
  19. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,025
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden. En flott lørdag i Nordmarka på ski, har blitt noen mil allerede i vinter, og i morgen er planen å få inn enda noen mil. Det er jo fin bruk av helgen når man ikke er ute å flyr ;)
    En annen god ting med en skitur på dagtid er at man kan nyte ettermiddagen og kvelden i sofaen med god samvittighet!

Nyt lørdagenskvelden folkens :)

Avixlo, kjeeli, holmen and 4 others like this.
  20. Andyfly

Andyfly Fly me to the moon.

Likes mottatt:
    924
    Bonuspoeng:
    93
    6E368250-713D-45F1-ABCD-F986593182FA.jpeg Rimelig dødt på osl ikveld. God lørdag

Upsaker, Avixlo, kjeeli and 3 others like this.

Del denne siden