God lørdag-morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av peterfox, 20. des 2014.

  1. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Hei og god lørdag morgen,

    Alt for mange god morgen tråder starter i "bak-rus".
    Her i Romeriket - temperatur på 2-4 blå, fortsatt litt julebrus i koppen.

    Har booket 4 innenriks legs på mandag bare for å pleie EBD status i ett år til, denne får jeg vel allikevel automatisk pga. Travel Pass unlimited, satser på Pandion soft-landing.

    Ellers er vi kommet til big-bird (kalkun) i morgen. Det blir bra, søndag til tirsdag blir det ribbe-trening testing.
    Medisterkaker er stekt opp til julen+ hele januar. Treet er pyntet, vasking for noen andre ta seg av.
    Jeg ser mest frem mot 01 juledag og tur med QR i C/F på OSL-DOH-MCT. Grand Hyatt Muscat maser om diverse booking - jeg bare tviler så sterkt at jeg har klart å fikse/teste/status matche til Diamond der frem til 25 des 2014 kl. 22:00, men gir ikke opp.

    Ha en flott dag alle forumister. Med eller uten ribbe-fett.
     
    Herlov liker dette
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    image.jpg Hilsen fra dritten i midten. Midtseter er oppsKrytt. oppskrytt fra hva? Hva med alt?

    Desverre ingen hyggetur. På vei til Swansea i tungt oppdrag. frankfurt først, deretter Heathrow og Paddington.

    Håper alle har en bedre helg enn meg.
     
    SASDC8, TOS_EBG, Kugalskap and 5 others like this.
  3. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    @LN-MOW, i garasjen på LH laster de vel knapt Sør-stat-champis aka Jack Daniels. Håper du lander trygt i FRA/LHR og kan evt. ta en leie bil til Wales. Meld fra om vi kan hjelpe med noe (Booking-tall, leiebil etc.) Take care pal.
     
    Darkcho liker dette
  4. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Jo takk, men har kontroll på det meste. Blir tog denne gangen.

    Men se, @Fnate ... LAKS! Og til og med Turistklasselaks!! Alternativet var forøvrig Vegetar .. Snørrstuing av bengalske garpenesler eller no sånt..

    image.jpg
     
    Fnate liker dette
  5. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Her skulle jeg snike meg til å starte en god morgen tråd mens jeg spiser ostesmørbrød i en alt for trøtt (les full) tilstand, men den var ellerde godt i gang ;)
     
  6. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Kondolerer, MOW, det så trangt ut. Skulle til å si at jeg var glad for at jeg har sluttet å fly longhaul Y, før jeg kom på at jeg skal reise LHR-HKG-LHR i Y i februar. Riktignok med CX (verdens 5. beste i økonomi i følge Skytrax), og med vindusplass, men kan ikke si at jeg gleder meg likevel. Spesielt ikke når jeg vet hvordan CX First er. ;)
     
    Herlov liker dette
  7. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra et julepyntet hjem. Nå er vi klare for en treningsøkt før forberedelser til årets juleselskap starter. Ha en fin lørdag her eller der.
     
  8. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra sofaen!

    Kroppen har ikke fått med seg at arbeidsuka er over, så det var opp 0600. :eek: I dag står trening og innkjøp av de 3 siste julegavene på planen. For øvrig avslapning etter nok en desember-uke med hektiske og lange arbeidsdager.
     
  9. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra Olja og ett nytt skift også!

    Her tyder alt på at det blir en rolig dag, i alle fall arbeidsmessig, siden vi nå nærmer oss orkan styrke her ute. Bare å holde på hatten med andre ord og finne seg noe arbeid innendørs! Håper alle får en fin lørdag!

    Vind.JPG
     
    SASlovah4evah liker dette
  10. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Herlov liker dette
  11. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,928
    Likes mottatt:
    6,735
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Stavanger hvor frokost er for lengst unnagjort og en av døtrene er kjørt til jobb.
    Madammen har dratt på heldagsdrikking med noen venninner men for meg bærer det av sted til kjøpesenter på Madla med de to andre døtrene - det skal sees etter ballkjole :eek: - likestillingen er gått over alle støvleskaft.

    Ha en fin lørdag da :)
     
    no-backpacker liker dette
  12. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,928
    Likes mottatt:
    6,735
    Bonuspoeng:
    183
    Stakkars mann
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God Julelørdag fra det Sørlandske!

    Imponert over hvor tidlig enkelte starter lørdagen her inne, og hvor trangt enkelte sitter på fly.....
    Her starter vi dagen sent etter en god natts søvn, og ingen planer om å sitte trangt på laaaaange tider.

    I dag skal juletreet pyntes og litt juleøl drikkes. Blir nok brillefint!!

    Noen som har fått med seg denne fine vidåyen fra Flytoget? Julete og søtt og litt koselig også. Se da vel:



    Fortsatt god førjulshelg!
     
    AndersB liker dette
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Åj åj åj... Det ser ut som du kvalifiserer til doble smusstillegg hos sjefen din. Her bør du først kunne innkassere 1 krone i laksetillegg og deretter 1 krone til i turistklassetillegg. Det burde holde til minst to brus, eller en brus og en Japp. Hvordan det stiller seg med midtsete og tillegg er jeg usikker på, for i bolaget mitt er det ikke forhandlet tariff på dette.

    Men når man ser at SAS crewet streiker om de må hvile bak gardina og ikke får egen skuff, så tror jeg muligens du har en sak her.

    God morgen fra Lillestrøm. Ble en hard start på helgen i går:
    [​IMG]
    og det fortsatte på Dubliner. Men for å sitere sloganet til en underleverandør:

    "Specialty absorbed. Only fine only"

    Så kan dere tenke dere sjæl. Ha en brillefin dag
     
  15. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen. Var på "Harry Hole-konsert" i går, god stemning og bandet husket alle sangene. Tross høy gjennomsnittsalder var det en dame som kastet BH-en opp på scenen når de sang "Jenter som kommer" :D

    Ellers overhørt på T-banen - eldre ektepar:

    Hun: Du gikk glipp av verden største fly på TV i går. En sånn Airbus-greie
    Han: Du mener Dreamliner?
    Hun: Nei, sånn Airbus 480 eller noe sånn
    Han: Ja, Dreamliner er verdens største fly
    Hun: Nei, det var en 480-sak. To etasjer og hadde både bussinessklasse, førsteklasse, sengeklasse og luksusklasse
    Han: Seven-four-seven hadde to etasjer, det var ikke den
    Hun: Nei, denne var fem ganger større
    ...
    så gikk jeg av
     
    SASDC8, KristianSk, Cecilie and 5 others like this.
  16. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Hahahaha, det er fordelen ved å aldri ha flydd first, man vet ikke hva man går glipp av, og det er kanskje like greit! :-D

    Xxx.
     
    Bjørn Helge liker dette
  17. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Festlig!
    Er dog litt skuffet over deg at du ikke tok en for laget og bli sittende på en stasjon eller to til, så vi kunne få slutten på historien....
     
    SASDC8 liker dette

Del denne siden