God lørdag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 14. okt 2016.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God lørdag morgen fra Kina.
    Kl er over 01 på lørdag her så da er det vel lov å si god morgen ? :)

Utsikten fra rommet her i dag er helt ok.

upload_2016-10-14_19-12-41.png

Bassenget er det mulig man får sjansen til å se på i morgen ettermiddag etter dagens runde og før man setter fart mot flyplassen.

Ha en god lørdag, med eller uten innenriks i Kina :)

geddi and kiev like this.
  2. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,966
    Bonuspoeng:
    293
    Det var lovlig tidlig å starte en lørdagstråd. Heldigvis er det bare fredag hjemme :)

3. Fjordheim

Fjordheim Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,095
    Bonuspoeng:
    93
    God lørdag fra Tallin, kom tilbake til hotellet for en time siden etter å ha tilbrakt 13-14 timer på apostlenes hester i gamlebyen, mye bra her, mye interessant å se, men hotellet suger (Park Inn Meriton), flytter heldigvis til Radisson Blu Sky...et eller annet i morgen og til Savoy siste natta, satser på det blir bra.

Må vel være ok med en god morgen tråd nå siden Estland er over midnatt allerede.

Mye fulle (dritfulle) finner her på hotellet nå, jeg våger ikke å ta heisen sammen med dem :)

Off det ble visst litt mye "hot wine" (gløgg) ila. dagen, så sove nå, kanskje jeg mekker et reisebrev.

Ha en fin helg!

4. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    IMG_5183-3.JPG
    Da var det ENDELIG over. Huset er vårt/ Chase Banks! Nøklene i hånden og flyttemennene ankommer i morgen, lørdag kl. 0800. I tillegg til alt fra kabel TV/ Internet, levering av 5 forskjellige ting, solcelledude, montører, persienerdude osv osv.

Vanvittig bra!

God helg alle sammen

Last edited: 15. okt 2016
  5. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra Hong Kong!
    Kan krysse frokost av listen, og nå nytes en skikkelig bra kaffe hos No. 1 Coffee mens jeg planlegger hva jeg skal bruke dagen på.

Ha en bra en!

mhsalv and Baldrick like this.
  6. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen,

Å våkne etter seks timers søvn på en lørdag, lenge før man må stå opp, er noe jævla dritt.

Gratulerer med nytt hus! Det blir ikke mer amerikansk enn dette. ;)

tommy777 liker dette
  7. Grove

Grove Medlem

Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen!
    Her er går det i Brannmann Sam, med junior.
    Blir en rolig dag i dag gitt...

8. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,499
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Trondheim,

Her forberedes det til årets mest katastrofale hendelse i leiligheten, kraftige spillmaskiner skal kombineres med null søvn og sprit av den brunere typen. Det var ikke rolig i fjor, det blir ikke rolig i år.

Samtidig holder jeg tellingen til det er opp på vingene igjen, for å være kasteball mellom Trønderhovedstaden og Tigerstaden.

Ha en helt sjef helg!

9. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    Kona kommer hjem fra tur i dag. En uke som alenefar tar på :). Under en uke til London-tur. Blir fotball av to slag. Det gledes
    Blir nok en semi-live tr på den turen og. Ikke like eksotisk som sist, men SAS plus er jo konge..

10. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    Chrome på iPhone har vært litt rar i dag.. 15 like poster var ikke meningen.. byggingeniør og data er ikke sant

11. Are

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    anders82 sanker lodd? :)

geddi, Stuttfeiten and anders82 like this.
  12. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    Lol. Er nok bare chrome som kjekser det til :)

Are liker dette
  13. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    I bet you say that to all the girls! :)

Eg er akkurat ferdig med dagens andre lunch i kantina i Istanbul. Fint her, men mykje lyd (masse folk overalt). Eit tips her er å gå rett før oppbevaringskapa like til høgre for inngangen oppe. Tusenvis av folk som skal dele på 80-100 skap gjer at tilgjengeligheta ikkje er den beste. Men Stuttfeiten har ordna seg; la merke til ein pax med BP i hånda som bevega seg sakte mot oppbevaringsboksane. Hang på som ein klegg, og gav Auget til dei som kom for nær.

Fine dusjrom, og masse effektiv betjening som ryddar fint opp på bord og ellers etter kvart, den gjengen gjer ein strålande jobb.

Nystekt pizza, nygrilla kylling og kjøttkaker. Maten er herlig, og det fins plenty drikke. Knallgod rødvin. Bortsett frå boblevatn, det har eg til gode å finne.

Sjølv om det er masse folk som pratar, så er det ein "stille" lounge, ingen opprop av avgangar. Note to self: Pass no på tida Tjukken!

Masse folk som får skulder- og nakkemassasje rundt omkring ved bord og i sittegrupper, gratis sådan.

Har ikkje prøvd å sende faks, men det forundrar meg ikkje om det går an.

Så, skal du slå i hjel litt tid i Istanbul ein dag, så er ikkje denne loungen den dummaste plassen å plassere seg.

IMAG2141.jpg IMAG2143.jpg IMAG2144.jpg IMAG2145.jpg

14. Are

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Den ligger klart foran innenriks Oslo:)
    Vi var i sommer redd for å få for lite tid der, "heldigvis" ble vi 5 timer forsinket pga tyfon i Taiwan..

Stuttfeiten liker dette
  15. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,028
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hovedstaden.
    En rolig formiddag i dag, mens man venter på å tusle på jobb om et par timer. Grått og surt ute så da er et egentlig helt ok å tilbringe helgen på jobb:)

Ha en flott lørdag alle sammen enten dere skal på tur, på jobb eller bare nyte helgen!

16. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,723
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Kastrup.

Forbanner meg (som hver gang jeg flyr lørdag kveld) grønn over at SAS Fast Track stenger 17.45 på lørdager. Helt håpløst! SAS har hele 24 flights etter 18.20, som altså blir helt eller delvis berørt av dette. Helt latterlig! :mad:

At jeg blir like overrasket hver gang tar jeg på egen kappe... :oops:

17. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Trondheim
    Tenkte meg en tur til Austman bryggeri i kveld, men formen satte en god stopper for det....ligger akkurat nå på soffen og svetter og fryser.

Ha en bedre lørdag :):):)

18. Are

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Har de så forsøgt at fremme en klage til SAS? Måske det vil passe å endre dette.. :)

Del denne siden