God lørdag, skjer det noe?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av AndersB, 05. okt 2013.

  1. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Er du på tur til et spennende sted? Sitter du med en luksuriøs hotelfrokost, er det kakkerlakker på rommet, eller står du i grøfta med punktert leiebil? Dette er stedet for å dele dine gleder med andre :) Husk vi trenger flere aktive skribenter, Fnate og Henning får snart gnagsår i kulepennen.

    Her skjer det null, nix og nada i dag, sånn i tilfelle noen lurte.
     
    Henning liker dette
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg sitter på et så eksotisk sted som ved jobbpulten. Ute regner det, men det skal visst klarne opp i løpet av formiddagen. Skal sykle hjem, så håper veiene har tørket litt opp innen den tid. Hjemme skal vi trekke hummerteiner! Jiiiihuuu
     
  3. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Familiebursdag venter her, før en relativt intens reiseuke. Ha en strålende dag alle medforumister!
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Kantinetid her. Sitter på OSL lounge på Gardermoen og venter på BA763 til London og deretter Denver.

    Jeg er også fyllesjuk. Skulle spise burger med en kompis igår. Ta en øl... Det går fint. Ta en til... Jaaada.... Så kom det kvinns... Hva med en sånn stor kasse med øl og isbiter.... joda, det er lurt.... Resten er historie.

    Eller for å referere Ronny & Ragge - "Det va en upplevning man sällan kommer at remember, faan"

    Ha en fin dag, med eller uten sykkeltur i regn.
     
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Øl bryggedag for min del. Malt er veid opp og malt, nå står den å mesker oppe i den ombygde kjøle boksen, siden blir det kok av vørter. Ja, som dere forstår, det lukter godt i garasjen i dag.
    Ha en fin fin dag.
    Til de med gnagsår i fingrene og utslitt kulepenn, kan dessverre ikke avlaste dem før mot slutten av oktober :cool:

    IMG_4831-1.jpg
     
    GinTonic liker dette
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Har vært ute for litt av det samme som Fnatstikkstuen!
    Bare noen øl i kveld, sa Reisekamerat Alfred som var på besøk. Jojo. Men en enkelt Jäger kan vel ikke skade. Ikke en til heller. Und so weiter.....
    Jaja. Kuppelhue er jo også et hue.
    Godt jeg ikke skal reise noe sted i dag. Tror jeg skal ta en ettermiddagslur så snart jeg får sendt trofekjerringa på jobb.
    Har visst invitert Reisekameraten på middag i kveld også. Så da kan det sikkert ikke skade med en liten Jägermeister i kveld heller.
    Så får dere nok samme status fra meg i morgen!
    Akk ja! Er det rart jeg drikker?
     
    GinTonic liker dette
  7. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God aften fra Park Hotel Bishkek!
    Fikk krysset av en ny kuriositet på listen i går, nemlig Avia Traffic som er en hyggelig kirgisisk gjeng på fire fly med en snittalder på 22 år. Bærer hjemover i morgen med tyrkisk business i gris.

    ..btw: Avlastning loves ila neste uke:)
     
    AndersB liker dette
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Ikke i grøfta, men skrapte opp en felg her, teller det?

    Men humøret er på topp siden Liverpool nesten er ferdig med å slakte Crystal Palace. Litt småshopping og en hårklipp står på programmet i dag, ellers å lade batteriet før 40 timer i Qatar/UAE til uken
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Fotballmessig var det jo en veldig god lørdag!!
    Men hva pokker skal du tilbringe 40 timer i sandkassen etter?
     
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Snakke med 4 flyselskaper og spise ett par middager.
     

Del denne siden