God lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Cecilie, 12. april 2014.

  1. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra arbeidsplassen. Full rulle i dag også. En liten sykkeltur burde jeg få tid til i kveld.

    T-13 dager til neste tur.

    Ha en fin dag :)
     
    Fnate liker dette
  2. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    God dag fra Park Plaza, Bangkok. Sløving ved bassenget er kjekt det, men nå er det tid for lunsj. To dager til her, så går ferden videre med MH i biz til Tokyo. Blir jo litt spesielt å gå ombord på en MH T7, må inrømme det.
     
    SASlovah4evah and SASDC8 like this.
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad påskelørdag fra Ris. Snart kjører vi til bursdagsfest på Gjøvik - andre gang denne uken at Mjøsbyen besøkes. Ha en herlig påskefridag:)
     
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Happy lørdag fra Bodø!

    I dag står et større besøk på voksenbutikken (les Vinmonopolet) på programmet, da min bedre halvdel snart fyller 30 og det skal feires. Senere får jeg en snekker på befaring, da leiligheten vi bor i trenger bedre støyskjerming ;) I kveld er blir det thaimat og øl sammens med venner.

    Ha en flott en!
     
  5. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Bli med å ta et par rolige øl sa de. Tidlig kveld sa de... 3t søvn og noe redusert møtte jeg på jobb kl 9, blir fort 4t til her før jeg kan dra hjem og flytte inn i sengen
     
  6. andyp

    andyp Medlem

    Innlegg:
    93
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    God lördag från GOT. Her er det mousserende i loungen før SAS skal forflytte oss videre til PMI i +. Får se hva SAS disker opp med for mat siden det er en pre 16:00 flight
     
  7. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Upper East Side'

    Strålande väder i The Big Apple. Brunch med värdskapet står på agendan innan SK904 skall ta mig hemåt. Ha en fin fortsättning på lördagen :)
     
    SASDC8 liker dette
  8. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Kjenner meg igjen i det. På mine foreløpig 7 fligher med SAS så langt i år har jeg hatt 6 av 6 mulige med nye regs. (En flight var milagerun der jeg dro tilbake med samme flyet). Etter at det ble flytta om på en del maskiner mellom Stockholm og Oslo basen har jeg fått en del nye regs hos SAS. Om 11 dager er det klart for neste tur og da skal jeg via Arlanda på vei hjem, kan fort bli en gammel reg da. Men de har jo mange nyere maskiner der borte også....

    Jau jau. God ettermiddag fra Stavanger. Døgnrytmen min er helt på trynet. Men sånn pleier det å være omtrent på denne tiden av seksukers-turnusen min. Satser på at jeg klarer å komme meg i riktig modus til morgenvakt på mandag. Men det skal nok gå helt fint. Ingen store planer i dag. Det regner ute så haer ingen umiddelbare planer om friluftsliv bortsett fra en tur på butikken. Kjenner at det fort kan bli grandis i kveld....
     
    SASlovah4evah liker dette
  9. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,931
    Likes mottatt:
    6,759
    Bonuspoeng:
    183
    HOY fra prærien sør for Stavanger. Drittvær = Indretjeneste, begynte faktisk i går og det var på tide. Ellers brenner det på dass - Sitter for øyeblikket å søker opp bonusturer med US Airways :)
    Ha en bedre kveld.
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God sent på natten fra det filippinske!
    Jeg er små-brisen og klar for senga. Første tastene på PC på 4 dager må være ny rekord her.
    Men nå er det visst natta! Basseng og sol på planen i morgen.

    Life is good! At the moment!!
     
    SASlovah4evah liker dette
  11. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    God aften fra jobb. Noen må passe på at samfunnet går rundt. ;)

    Har du ikke flyskrekk? :p
     
    tommy777 liker dette
  12. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    In the name of geeky-ness. Selvsagt har jeg det. Har du?

    http://flightdiary.net/nosalthe/flights
     
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Chicago. Sommertemperatur i dag, kosa oss i finværet. Litt regn utpå eftan, men det gikk fort over.

    Ut på middag straks. Rolig helg ellers.

    Kos deg!
     

Del denne siden