God lørdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Christian, 18. april 2015.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Da er klokken slagen, og vi kan ønske velkommen til lørdag. Satser på full guffe på fremdrift. I kveld sier ryktene at det blir skalldyrfest. Eneste som er dårlig med det er at det blir Munkholm til og ikke hvitvin, men maten skal det ikke klages på.
     
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Nuuuuvel .... noen timer igjen. Skiftet er imidlertid over og det knekkes en Honkers. Utpå kvelden blir det kanskje noe litt sterkere i glasset også.
    Skulle gjerne hatt en aften ved utepeisen, men desverre er det litt for vått .... Some other day ...

    Endelig helg !!!
     
  3. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Gi gass @Christian - her er det stille, 8 - 3.dje klassinger på overnatting, kanskje ikke drømme scenario.
    Har OSL-CPH-HAM søndag kveld som første flighter. Kanskje booke noe innenriks i morgen for poengenes skyld?
     
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Munkholm ja? Det høres veldig kjent ut! Det er vel det samme som serveres her ute også i kveld, men da drikker jeg like godt vann. Men lørdag er det i alle fall uansett og det første nattskiftet er over for denne gang. Det har vært tolv laaaange timer og nå skal det bli en ren nytelse og finne køya på lugaren.

    Ha en fin-fin lørdag!
     
  5. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag ja. Terroristene i naborommet våknet først 05:00, men sovnet heldigvis igjen. Nå må far ha litt flybensin før trollene skal mates. Ha en finfin dag
     
  6. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Klar for en powerwalk med kunde i København før ferden går nordover med fly og helgestart. Bra fest på hotellet her i går. Ha en flott lørdag!
     
  7. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God laurdag.
    Då er mjelkeruta til Widerøe boarda og vi sett kursen mot Oslo via Sogndal. Lua vart lagt igjen inne i terminalbygget slik at eg kunne få den levert til setet. Fint med små forhold og god service!
    Ha ein fin dag!
     
    KristianSk liker dette
  8. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Oslo, våknet av dehydrering men etter mye juice er tingene bedre. Kjenner jeg meg selv rett blir det heller ikke noe bedre i morgen :p

    Får vel ta en tur ut med bikkja. Ha en fin dag.
     
  9. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God lördag!
    SAS lyckades tappa bort mitt bagage mellan terminal 4 på Arlanda och Göteborg. Nu skall det handlas lite sommarkläder på försäkringen ;)
    Fick även en S60 Polestar av Hertz över helgen så det mesta kommer att gå fort idag tror jag ;)
     
    Tore liker dette
  10. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag dra Eividvik. Her er formiddagen tilbrakt på sjøen hvor vi har hentet krabbeteiner. Nå blir det straks litt lunsj før neste økt. Ha en flott lørdag :)
     
  11. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God lørdag fra et NSB regiontog på vei fra OSL til Kongsberg. Vært en lang reise hjem fra India, men må bare kline til å kjøre dagen ut. Fremme i Kongsberg om halvannen times tid. Så blir det å slepe den overlasta kofferten opp 5 etasjer også ut å lufte bikkja...

    God lørdag :rolleyes:
     
    KristianSk liker dette
  12. tommyloke

    tommyloke Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    3
    God morgen fra NY! Siste dagen her før vi drar hjemover med SK908 i kveld. Nå bærer det ut å få kjøpt en bag så vi får plass til all shoppingen til kona på tur hjem:) Noen som har tips til en som kan foldes sammen minst mulig når den ikke er i bruk?
     
  13. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen god lørdag her i nord. Pådratt meg en ordentlig heftig influensa, så her har man vært sengeliggende de siste 18 timene. Still counting.

    Men, kjøleskapet er tomt for mat, så om jeg skal leve på noe annet enn vann fra springen, så må jeg få kvinnet meg opp til å komme meg en tur på butikken i løpet av dagen. Vi får se..... o_O
     
  14. tommyloke

    tommyloke Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    3
    Dro ut for å kjøpe en billig sportsbag til ekstra bagasje, endte opp med en slik en istedet. Sånn kan det gå!:)
    image.jpg
     
    Baldrick, peterfox, Fnate and 8 others like this.
  15. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke la den trille avgårde da
     
    Fnate and Henrik like this.
  16. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    You the man! Godt at noen har god smak, ikke bare jeg ;)

    Ikke la deg affisere av disse tohjulsfantastene.. De er amatører hele gjengen ;)
     
    ina_s liker dette
  17. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Har hørt det vurderes en versjon av Microsoft Surface med fire hjul... :)
     
    Jørgen and Fnate like this.
  18. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Ottawa. Venter på flyet til Toronto. Der skal det rett og slett bare slås ihjel tid. Hverken mer eller mindre. Det koster rett og slett altfor mye spenn å ikke være borte mellom lørdag og søndag :(

    Men kan jo hende man kan shoppe litt. Heldigvis bor vi standsmessig og jeg tipper vi skal få samlet litt bonuspoeng på all flyvingen.

    Ha en fin dag
     
    Herlov liker dette
  19. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Hører jeg klaging? Klaging over å bo strøkent i en større by på et annet kontinent som har en fair share kule ting å by på? Bortskjemt-Fnate må ta seg en reality check.. Lillestrøm får vente ;)
     
    Fnate liker dette
  20. Jeltzin

    Jeltzin EBD, BA Sølv

    Innlegg:
    42
    Likes mottatt:
    66
    Bonuspoeng:
    18
    Konge her på BA Galleries Club Lounge på teminal 5B.. En Gin & Tonic mens jeg venter på dep med match mellom Man U og Chelsea på skjerm .!!
     
    KristianSk liker dette

Del denne siden