Onsdagen er her, som betyr det kun er 1 uke igjen til vi reiser til Sør-Afrika Turen ble bestilt for nesten ett år siden, og maaange timer er gått inn i planleggingen. Reisebrev kommer! Ha en flott onsdag!
God morgen fra Sølvbyen. To dager til DK. Bestilt for fire dager siden. Graden av langsiktighet varierer her på forumet. God tur til team @indahla. Dagen i dag blir nok med mye tv-titting. Ha en god onsdag!
God morgen/ettermiddag fra snart over Beijing. Straks frokost, selv om lokal tid er fire. Sovet overraskende godt og lenge. En dusj i loungen, avgang rett før midnatt og et crew som virkelig stod på for rask middag ga et godt grunnlag.
God formiddag fra kontoret. EKSTREMT lite trafikk på morgenen i dag, det virker som at alle som jobber i Oslo faktisk har mulighet til å la være å kjøre bil inn dit.. Solen skinner, så vi tok morgenmøtet ute i det fri i dag. En liten spasertur gjorde godt på morgenkvisten. Nå er jeg tilbake på plassen min, og den halvtimen jeg var ute har noen klart å sende meg 13 eposter med mer jobb. Jaja. Det blir jo penger i kassa av slikt! Ha en fin en!