God lille lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 08. jan 2014.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    Herlig start på dagen i Trondheim.Våknet frisk og rask etter litt hangling, men nå har det rettet seg,jobben kaller og kaffen er i koppen. Strålende dag ønskes :cool: :cool: :cool:

tommy777 liker dette
  2. Thomas

Thomas Medlem

Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen godtfolk! Fremdeles vestlandsvinter i Drammen. Dagene går unna med ny jobb, så mye å sette seg inni, og har allerede fått en velfylt Outlook-kalender! Heldigvis er det mange intromøter :) T-4 dager til man skal ut på tur med Lufthansen og Thai til Saigon!

Ønsker alle en fortryllende dag!

3. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,527
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra Sola, har omsider kommet meg inn til kontoret, sykt med kø i området her pga uheldige omstendigheter på veiene. Det er nok noen stressede sjeler som fikk litt dårlig tid til flyet sitt vil jeg tro. Nå på formiddagen bærer det ut på fremdrifts befaring av noen oppdrag, før vi fortsetter kontor tilværelsen resten av dagen.

Ha en fin en

4. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke spesielt god morgen, etter et par-tre timers søvn takket være et vondt bein.
    Men på jobben har jeg nå karret meg etter å ha sendt ungene avsted til skolen.
    Nok å gjøre på, og i kveld venter et møte jeg også må forberede noe til mellom jobb og møte. Så lurer på om jeg må snike meg til en liten lur i lunsjen her.

Ferietur en uke etter oppstart i ny jobb er vel poppis? Eller er det jobbreise kanskje? Flyr De i First eller bare business denne gangen?

5. Thomas

Thomas Medlem

Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Vel, det er ferie og business. Reisen ble bestilt for å besøke en kompis som jobber i firmaet som jeg har begynt i. Jeg hadde ikke søkt jobb der når jeg bestilte. Så fikk jeg jobben, så nå blir det nok litt jobb mens jeg er der nede. Skal møte våre Vietnamesiske partnere over middag m.m, så det blir spennende.

Det er First med Lufthansen og Thai på vei ned OSL-FRA-KIX-BKK-SGN, og Singapore i business SGN-SIN-CPH, og SAS i Plus CPH-OSL :)

Bizflyer liker dette
  6. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Betalt med poeng, går jeg ut fra?

7. Cecilie

Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg liker bedre store lørdag, men det er nå så :p

God dag fra desken! Her er det nok å holde på meg om dagan, og det er jo bra!
    Etterpå skal jeg hente SLR-kameraet mitt på kamerasykehuset. Det skal bli godt å kunne dokumentere ting skikkelig igjen.

Ønsker dere en fortsatt god ettermiddag!

8. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Fnat Vegas. Det er min tur til å åpne standen i dag, så det er bare å labbe inn i dusjen og grynte seg ferdig.

Bahhh...

9. Bjørn Helge

Bjørn Helge Senior Medlem

Likes mottatt:
    571
    Bonuspoeng:
    93
    Er det mulig å kombinere LH, TG, SQ og SK på samme billett? Genuint spørsmål altså, tror ikke det er mulig (med unntak av RTW-billetter, kanskje?).

10. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    Wåååååååååååuwww!!! Da sjekket man tilfeldigvis BAEC kontoen og BA syntes tydeligvis det var umåtelig trist at Fnatstadbråten hadde hatt 10 reiser i Old First, og knapt en i New First.

Man blir litt lojal av slikt

11. Bjørn Helge

Bjørn Helge Senior Medlem

Likes mottatt:
    571
    Bonuspoeng:
    93
    Si A uten B osv.... skjerpings!! ;)

1) Klagde du?
    2) Hvor mye fikk du?

12. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    Ooops, klart. Ble bare litt oppesen der et øyeblikk.

1) Nei, ikke egentlig. Bare sendte et hjertesukk i et skuffa øyeblikk. Sa det var et kongebra crew, god mat og alt, men sukket over hva oddsen var for 10:1 forhold mellom Old First og New First. Noe paid, noe paid upgrade og noe Avios upgrade.
    2) Fikk 50.000 poeng, som jeg ikke spurte etter. Jeg hadde krysset av at jeg ikke ønsket eller forventet noen reaksjon fra BA

Det er ganske high end.

Islending, tommy777, Darkcho and 4 others like this.
  13. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Kjente en blondine en gang som kallte onsdag for lille onsdag. Hun var ikke den skarpeste skjeen i skuffen ;)

God eftan fra syden! Her har temperaturen eksplodert og er nå kun minus 7 grader. :p

En veldig hyggelig dag i dag med masse positive nyheter.

14. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    wow. 50K er rimelig heftig. Good times

15. Henning

Henning co-founder

Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God onsdag.
    Oslo - Berlin er f.eks. 4500 miles hver vei, altså tilsvarer det 11 enkeltreiser på den strekningen :cool:

SASlovah4evah liker dette
  16. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Pøh! Synes ikke synd på deg. Du skal vel bare spille en sang og si noen ord som du pleier. Behøver vel ikke å ha rakettforskerskolen for å få til det? Behøver vel knapt å være edru...... :confused::eek::rolleyes:o_Oo_O

Del denne siden