God mandag, eller... ?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av pgaa, 09. des 2013.

  1. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo.
    Blitt hjemmekontor idag, da en venter på at opphavet skal stikke en tur innom om ett par timers tid.
    Ellers som mandager flest er det ganske gørr, jeg hater mandager.. zzzzZZzzz

    Ha en flotters dag :)
     
    AndersB liker dette
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Husk nå på at mandager egentlig er fine dager. De bare sliter med et noe dårlig rykte.
    Kom nettopp på at jeg har 6 flyturer igjen i år. Den første av dem tas i morgen. Så dette blir siste dagen innom kontoret for i år. Hadde egentlig tenkt å ta fri i dag, og det har jeg vel forsåvidt også. Hadde bare mye private papirer osv liggende på kontoret som jeg måtte rydde opp i. Men foreløpig har det bare blitt internettsurfing og et møte her. Jaja. Får ta lunsj nå da.
     
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hei og hå fra kantina i København. På vei hjem fra Amsterdam. Julekaker og fiskeboller sørger for god julestemning ;)

    WF hjem om litt over timen. Helt hjem er jeg ikke før nærmere 1800, siden vi lander etter planen 1530 og "flybussen" går 1520 og 1620 :D

    Ha en god mandag!
     
  4. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God aften, hjemme etter en lang dag og fått unna snøen utenfor døra også. Måtte den vare, snøen altså.
     
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jau jau jau kan man si.

    God aften fra Sjeratonn Bryssel erport.

    Lang dag som enda ikke er ferdig. Opp klokka kaboom i London, første HEX til Heathrow der man i god tro hoppet av ved T5 for deretter å finne ut at flyet til Lisboa gikk fra T3.

    Litt morragloser og man fant endelig rett terminal og lounge. Bussgate og fin tur sørover bortsett fra en stakkar som ikke hadde lenge igjen å leve som måtte slite seg opp trappa og fikk ikke puste så sliten var han (endelig en som er i verre form enn meg :p) De måtte frem med oksygenmaska på cruise og da han hadde henta seg inn, gikk han rett på Champersen . Okeeei..

    Flott møte i Lisboa før Tap tok meg til Brussel i biz.

    Nå blirre en middag før man går i koma for atter en dag på farten i morgen
     

Del denne siden