God mandag fra Golden Lounge på KUL!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Herlov, 09. mai 2016.

  1. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Da var det på tide å vende snuta hjem fra Kuala Lumpur med Cathay. Først en treretters lunsj i diningavdelingen i førsteklasseloungen til Malaysia Airlines. Linsesuppe, japansk biff og sjokoladekake med tilhørende champagne. Med utsikt til tarmac er det lite å klage på. The Pier i Hong Kong står for tur i kveld. :cool::eek::D

    Kos dere!
     
    GinTonic, Bizflyer, Wiolenze and 4 others like this.
  2. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra poolside Atlantis the Palm Dubai. Herlige 37 grader, sol og lett bris. Paraplydrinker og iskrem. Life good!
    God tur hjem @Herlov, hardt liv ser jeg.

    Ha en super mandag!
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God lunsj fra det Sørlandske!
    Her er man hjemme igjen etter helgens roadtrip til det tyske.
    Strålende sol ute og temperaturen viste 20 grader allerede kl 0830 da jeg kjørte på jobb. Hadde passet fint om dette været kunne fortsette frem til slutten av august minst.

    Litt å ta igjen på jobb, men heldigvis ikke de store planene for resten av uka. I kveld har jeg invitert de gamle på de ferske aspargesene jeg kjøpte med fra Tyskland. Skal serveres med en god skinke og hjemmevispet Hollandaise. Bedre blir det ikke!!

    Fortsatt god mandag ønskes!
     
  4. Trillekoff

    Trillekoff Medlem

    Innlegg:
    70
    Likes mottatt:
    42
    Bonuspoeng:
    18
    God ettermiddag fra solfylte Bergen!
    Fridag i dag betyr kald øl midt på dagen og gjennomgang av de viktigste nettsidene:)
    Har fått en mail fra Lufthansa om at jeg har vunnet noe i en eller annen konkurranse jeg knapt kan huske å ha vært med på, så er veldig nyskjerrig på hva som nå kommer i posten.
    Fortsatt god mandag!
     
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Update på premien?
     
    WilliamGjersvik liker dette
  6. Trillekoff

    Trillekoff Medlem

    Innlegg:
    70
    Likes mottatt:
    42
    Bonuspoeng:
    18
    Premien var et "summer essentials kit" bestående av et gult (og kult) lufthansa badehåndkle samt solkrem fra nivea, sammen med en håndskrevet hilsen. Absolutt en hyggelig overraskelse:)
     
    Kjakan liker dette

Del denne siden