God mandag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 08. sept 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Dagen er nesten 5 1/2 time kortere/mørkere enn på sitt lengste. Men man har da lys på bilen og veien til brygga er kjent så da kan vel arbeidsuken starte:) Invitert til presentasjon av de nye spisestedene i Paleet i ettermiddag - nam nam. Ha en bra mandag!
     
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bryne hvor dagen har startet med viktige "private" gjøremål sammen med yngste jenten. Siden settes kursen mot Sola hvor en skal være med å gjennomføre tilstandsanalyser på to bygg. Resten av uka blir travel med besøk i Farsund, møter på Gardermoen og Oslo samt mulig befaring i Bergen - dette på toppen av å være familiemann.
    Ha en flott mandag der ute :)
     
  3. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    GOD MOOOOOORGEN fra Radisson Blu Scandinavia! Kan ikke fornekte en del sommerfugler i magen, men går dette i boks blir jeg sååååå sinnsykt glad! Haha, virker litt absurd akkurat nå, men... Jada, jeg vet jeg snakker litt i gåter for tiden, men kan ikke selge skinnet før bjørnen er skutt, eller noe sånt... ;-) Etter møtet kommer jeg til å surre litt i Oslos gater ev. feire, alt etter utfallet... Retail therapy er vel alltid bra... :-D

    Ha en superspennende dag folkens!

    Xxx
     
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Happy mandag ja :) En skikklig kontoruke foran meg, uten så mye som en eneste flyreise. Dagens hyggelige overraskelse er at jeg fikk EB poeng for en G klasse billett til LHR :)

    Ha en super dag!
     
  5. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Good mornings fra kaia!

    Fullt kjør nå, før hele gjengen reiser til Nürburgring tidlig fredags morgen.
    Noen som har tips til hvordan i alle dager jeg kan finne ut ref nr mitt på reisen? Vi skal egentlig ikke få vite det før vi ankommer gardermoen, men jeg vil jo velge setet mitt før det, vi er tross alt 80stk på tur :p

    Ha en bra mandag!
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdumpf!
    Jobb mandag morgen etter 3,5 timers deilig nattesøvn er jo festligheten selv.
    Regner gjør det også.
    Heldigvis ingen planer for ettermiddagen så da blir det garantert en ettermiddagslur.
    Blir en travel uke dette, før man tar tidlig helg for en ølletur til Tyskland.

    Ha en bedre mandag enn meg....
     
  7. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Ring de som har bestilt tuen ?
     
  8. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Joda, men de er i tyskland og konstant utilgjengelig.
     
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen! Her i North Georgia drypper det lett fra himmelen og temperaturen er behagelige 23 grader. Ingen ting på programmet før jeg skal på en legesjekk med guttungen etter skoletid. Absolutt ingenting. Det skal jeg feire med en lur og deretter en kopp kaffe til. Men først en tur på ramma og spille Mah Jong.
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Gaustad.

    Føler det greit tight med reiseorganisering om dagen. Leverer pass for visum straks man kommer hjem og står i døra og tripper mens man håper at budbilen rekker tilbake før neste reise. Baaahh...

    SK811 til UK i kveld. Elefanten har booka kakeboks på rommet på FS i Hampshire, så det bør vel gå sånn nogenlunde.

    Tarraaaaa
     
    tommy777, Jørgen and KristianSk like this.
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag, ja!

    Har fått ladet batteriene skikkelig i helgen, så man er klar for full pupp hele uka.

    Ikke noe reising er en velsignelse så man får orden på diverse sysaker.

    Ha en fin en!
     
    PettR liker dette
  12. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Røyken kontrollsentral. Vært her siden fredag, og finner endelig litt Internett-tid. :) Nettopp ferdig med en time i hallen med flygelederen på approach for TRF og RYG, noe som var utrolig spennende. Undertegnede gleder seg enormt til å flytte til USA for å starte utdannelsen til ATC om 2 uker på dagen.
     

Del denne siden