God mandag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 14. okt 2024 kl 08:09.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,735
    Likes mottatt:
    872,502
    Bonuspoeng:
    293
    Enda en deilig dag på solkysten IMG_6717.jpeg
    IMG_6718.jpeg
     
    Last edited: 14. okt 2024 kl 09:13
    Earl, Kristian, Wiolenze and 7 others like this.
  2. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    2,114
    Likes mottatt:
    14,992
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen, hvor solen også skinner.

    20241002_112643.jpg
    (Bildet er to uker gammelt, men solen skinner jo nesten alltid her)

    Ha en fin mandag!
     
    Earl, Kristian, Ololsen and 7 others like this.
  3. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,934
    Likes mottatt:
    29,299
    Bonuspoeng:
    183
    God mandagsmorgen fra Oslotraktene.

    Første øktforan PC alt unnagjort og straks på tide å brygge kaffe nummer to for dagen. I mangel på nært forestående reiser skal jeg bruke litt tid på å planlegge for Buenos Aires til vinteren, så om noen har bra tips er det bare å fyre løs!
     
    Kristian, Ololsen, Wiolenze and 5 others like this.
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,590
    Likes mottatt:
    63,573
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret.
    Her er det fullt kjør, og litt for mye å gjøre denne og neste uke. Men det går jo over.
    Torsdag og fredag blir det hjemmekontor (bortekontor?) i Paris. Det er jo en hyggelig avveksling.

    Solen jobber for å komme seg forbi tåken, kanskje vi får se litt av den utover dagen? Det er iallfall tydelig at det er blitt kaldere ute, for inne på kontoret er det omtrent 16 grader. (Tror noen har glemt å trykke på riktig knapp for sesongen..)

    Ha en fin en!
     
    Kristian, Ololsen, Wiolenze and 6 others like this.
  5. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,545
    Likes mottatt:
    25,969
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.
    Norwegian har enda ikke godtatt statusmatchen jeg sendte for nesten to uker siden. Ønsker de ikke at jeg skal fly med de? Føler meg som han bakerst i køen akkurat nå:rolleyes:
    [​IMG]

    Ha en fin mandag alle bonusnisser:)
     
    Kristian, Ololsen, Berlioz and 4 others like this.
  6. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,625
    Likes mottatt:
    22,891
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra hotellsengen i Nijmegen sentrum.
    Hjemreisedag i dag og det er bra. Tenker jeg kjører på med en hvit uke…det ble mye godt øl og god stemning på tross av noen regnskyll.

    Ha en herlig mandag :)
     
    Kristian, Ololsen, Wiolenze and 6 others like this.
  7. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,268
    Likes mottatt:
    8,841
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret i Oslo. Skvist inn en treningsøkt passe tidlig på morgenen, nå sitter jeg med 116 slides i et Powerpoint-deck og leverer virkelig verdi til aksjonærene.

    Ha en solid en!
     
    Kristian, Ololsen, Wiolenze and 4 others like this.
  8. ccurrahee

    ccurrahee Jobb jobb jobb

    Innlegg:
    10,257
    Likes mottatt:
    36,912
    Bonuspoeng:
    293
    Godt å se at dere har fått smake på hverdags godvær her fra byen med det evige solskinnet, @Eddie47 og @Berlioz. For n gang skyld henger tåkeskyene lavt over byen.

    T-4 til jeg følger @holmen til Frankrike, om ikke Paris så noe vindistriktnede i hexagonets hjørne. Swiss skal ta meg et stykke på veien så jeg kanskje kan bli senator jeg også. På liksom ordentlig.

    Har ikke kommet til 116 slides @Henrik : men nye og gamle kolleger skal vist oppdateres denne uken, så da må noen skravle.

    Hvordan var tipset for power points? blir de enda festligere om en bare leser opp innholdet på dem som en presentasjon? Eller var det omvendt ?

    @Sonictravel : Ser på Buenos Aires selv. Finnes det ikke passende tråd som noen kan fyre opp litt?
     
    Kristian, Ololsen, Wiolenze and 3 others like this.
  9. Ololsen

    Ololsen M

    Innlegg:
    282
    Likes mottatt:
    1,769
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra nordvest. Godt å være hjemme igjen og begynt som smått å samle ihop dokumentasjon til forsikringen. Fløy ellers Delta og KLM hjem igjen i går og må si at Delta har et veldig bra innenriksprodukt i USA. Full servering samt underholdningsskjermer ombord. ATL virker som en morsom flyplass for loungesafari(besøkte bare den på A gatene og F i går, men der er visst 7 stykker til). KLM sin langflygning hjem igjen var av den heller miserable sorten. Eneste bra var at yngstedatter fikk fattigmanns businessklasse hjem igjen med 3 ledige seter. Men virker som de har startet innsparingstiltakene allerede. Kun 1 drikkeservering, et veldig lite og nesten uspiselig flymåltis og en liten sandwich før landing. Om dere skulle være så dristige å velge economy en gang så velg for all del Virgin Atlantic. De var kjempebra. Ellers ser jeg at poeng for alle KLM legs i bestillingen har blitt godskrevet Flying Blue kontoen og ikke Eurobonus som jeg la inn i bestillingen. Virgin og Delta flygningen gikk til Eurobonus....
     
  10. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    693
    Likes mottatt:
    647
    Bonuspoeng:
    93
    Levende mus koser seg på KLM Crown Lounge 25 i Amsterdam. Dette er screenshot fra video :eek:
     

    Attached Files:

    Kristian and NoLimit like this.
  11. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,522
    Likes mottatt:
    5,712
    Bonuspoeng:
    183
    Samme observert i SA-loungen vegg i vegg i sommer, var visst et vanlig fenomen i følge de ansatte
     
    Skarven and Kristian like this.
  12. Nurse82

    Nurse82 EBD, Hilton diamond

    Innlegg:
    520
    Likes mottatt:
    987
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Ezeiza - Buenos Aires! Flyr hjem i andre etasje etter 2 uker i Argentina . Testet Star Alliance loungen og den var veldig bra! Siste CT-tur med Lufthansa og Star Alliance ☺️
    PXL_20241014_183513693.jpg PXL_20241014_185942933.jpg PXL_20241014_185951268.jpg PXL_20241014_191212419.MP.jpg PXL_20241014_191320362.MP.jpg
     
    mathiasfe, Skarven, Kristian and 3 others like this.

Del denne siden