God mandag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 28. sept 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Ris. Det er visstnok en måneformørkelse utenfor - men den stopper da ikke igangsettelsen av den nye uken. Eneste dag på kontoret denne uken - så nok å gjøre. Ha en flott mandag!
     
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    Godmorgen fes bussen der siste rest av måneformørkelse betraktes.
     
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Stavanger. Her er en oppe for andre gang denne morgenen, for jeg måtte jo joine min datter som skulle se måneformørkelsen før 04:00 i natt :). Nå bærer det straks avgårde til kontoret der de fire neste dagene skal tilbringes. Har masse løse tråder som skal samles. Fredag blir det "jobbreise" møt øst.
    Ha en fin fin mandag ;)
     
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Grått på morran og noe duskregn,så ingen måne å se her. Fire dagers uke,ser frem til fredagens "get-together" :)
    Ha en flott mandag:D
     
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra Vigra International også.

    I dag skal jeg til Bryne på kurs og dette er min første tur med SAS etter at jeg ble EBD. Hadde halvveis forventet flagg, blomster og korpsmusikk ved ankomst flyplassen i dag, men det ser dessverre ut som at denne mandagen også blir stort sett som alle andre.

    Nå blir det Bryne og Sandnes til onsdag og så er det hjemom en tur så snarest før turen går til Oslo og Bonusfeber-fest på fredag. Gleder meg!
     
  6. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo

    Her bærer det straks avgårde på jobb for dagens gjøremål. Heldigvis ikke så lang dag idag, er jo mandag.

    Og mandager er en h%:/#%%@#s dag... Så best å gjøre den kort.. Ser frem til tirsdag allerede, da er en hvertfall mere våken og opplagt.

    Ha en god start på veka. :):)
     
  7. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Krs-Bgo-Tos-Hft.
    Høstferie.

    Ha en fin dag der du er :)
     
  8. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,899
    Likes mottatt:
    12,829
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Kongsberg. De vanlige 1000 m. i kommunens badekar ble innstilt grunnet badevaktens forsovelse, evt. månesyke. Pecanbrød og dusj i heimen ble en god erstatning.
     
  9. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,294
    Likes mottatt:
    3,252
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Bergen.

    Sinnsyk fin soloppgang i dag. For en start på dagen. Som alltid, bildet klarer ikke å fange inntrykket like bra som i virkeligheten.

    20150928_072312.jpg
     
    RoadKing liker dette
  10. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Moyen från LUX!
    Det är måndag och retur ikväll vilket jag tror min lever uppskattar ;) Men först blir det lite sightseeing och en god lunch.
     
  11. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Cincinatti. På flyplassen altfor tidlig, type 5,5t før flyet fordi noen planer endret seg, så sitter spent ved gate og venter på å vite om jeg får standby-plass til Chcago. Isåfall blir det minisightseeing i et par timer før turen går til London og Oslo.
    Hvis ikke er det en lounge her som kan tømmes for alt spiselig og drikkelig.
     
  12. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo! Rolig dag på kontoret, og det er godt. Stille og rolig i heimen også etter at minsten dro i går for å besøke størsten i Nederland. Deilig med barnefri et par dager. Har litt abstinenser etter flyving, men de blir tilfredsstilt på onsdag da jeg skal ha fakirflyet til Brussel. Den tid, den sorg.
    Ha en fin en!
     

Del denne siden