God måndag frå Aust-Finnmark! I dag må eg danse tango med snøskuffa mi... Det blir ein annan vals enn feriemasurkaen... Heldigvis kan eg prokrastinere med IF: Over 100 ulesne trådar...! Ha ein fin-fin dag, folkens!
God kveld fra Seoul. Turen med LH gikk helt greit. Mat, litt drikke og soving. Droppet frokost(og bilder av menyen). Det er ikke sjampis på pre-departure drink; Nytt LH amenity-kit?; Sjampis og GT levert rett etter take-off, men kalde mandler; Forrett, hovedrett og dessert; Så er det bare å håper det ikke blir evakuering fra rommet ila natten, det tror jeg blir klask i bakken;
Mye bedre enn de handlenettene(!) jeg fikk begge veier (!!) da jeg reiste LH C for ikke så lenge siden.
GDN - WAW - OSL med LOT En opplevelse av stress og rot SAS sender melding om ombooking, viser seg at det selvsagt er blitt godt overbooket. Kommer meg med godt bak i bussen. Vi snakker propell type Dash 8 Serveringen er upåklagelig ( og jeg som ville ha polarbrød ) Lounge i CPH ble byttet ut med lett jogg på WAW for å rekke neste hopp. Havnet i 4A, raden rett bak biz, så fikk i hvert fall lukte hva de foran forhenget fikk til mat Nå er jeg faktisk fornøyd med å være på innenlandslounge, selv om flyet til MOL er 40 minutt forsinket
God kveld fra hovedstaden! Egentlig ingenting spennende å fortelle, måtte bare lufte litt frustrasjon mens jeg holder på å bli gal av ventemusikken til SAS. De har nemlig gjort en endring i sin tidtabell, og flyttet HOV-OSL en time frem. Opprinnelig booking: Ny booking: Flust av ledige plasser på den nye flighten: Det er fint i Bergen altså @Eddie47, men 2,5 timer i bollestua klarer jeg meg fint uten. 35 minutter i kø, and counting.... "hold linjen og du vil få svar så fort en traveller consultant blir ledig" Det er gullservicen sin det...!
Du får jo fly meir for poenga, då. Er det ikkje det vi vil? Etter at SAS for nokre år sidan 'relanserte sørvis' (med reinnføringa av frukostboksen), har ikkje selskapet gjort noko anna enn å forbetre (her er ordet brukt i Frösundavik-betydning) seg i alle ledd. Dette er det vi reisande ønskjer mest og ventemusikken er jo fin å trampe takta til...
Hehe, joda. Men turboprops med betaling for servering er nok ikke en sunnmørings drøm. SAS la forøvrig på etter 40 min venting, så ble gullmailen i stedet.
God ettermiddag fra SFO, hvor vi akkurat har boardet TP236. Det ble et par fine timer i Polaris i forkant, men skulle gjerne hatt mer tid. Bagdrop åpnet først 3t før avgang.