God mandag fra TK063 KUL-IST. I dag holdt jeg på å miste flyet KUL-IST med TK. Dette skjedde:
Vi ankommer loungen på KUL i god tid. Får beskjed om at det er shuttlebus fra loungen til flyet for de som reiser biz. Flott det. Det er litt uklart om bussen tar oss til flyet eller kun gaten men det finner vi vel ut av. 1t før avreise reiser vi oss for å gå til shuttelbussen. Får beskjed av hun i loungen at det er for tidlig å gå nå. Det er ikke boarding enda. Og tavlen viser det samme; Gate open men ikke boarding. Vi sitter litt til. Nå er det 45min til avreise. Jeg spør på nytt, nå må vi vel dra for å rekke flyet? Neida, for tidlig. 20min før avreise blir det endelig boarding og vi «får lov» å dra. Vi kunne selvsagt insistert på å gå før men valgte å stole på hun som jobber med dette. Vi tar bussen som tar oss til C gatene hvor TK 063 skal gå fra. Kort vei å gå. Da vi ankommer gaten er det last call og vi er de siste ombord. Personalet er tydelig irritert over at vi er sene. Døren lukker bak oss. Jeg forteller at det har bare gått noen minutter fra boarding varsles til de stenger gaten. Fikk ikke noe svar.
Siste gang jeg tar i mot anbefaling fra loungpersonalet ift når jeg skal gå til gate.
Last edited: 26. febr 2024