God mandag morgen fra Oslo. Nok en uke er i gang, nå er det ikke lenge igjen til jul, bare et par uker og vips! Julebord i kveld, det blir nok hyggelig Ha en fin uke!
God morgen fra Oslo! Her går tiden også utrolig fort - hvis jeg ikke er på jobb sover jeg, føles det som. Fortsatt mye som må gjøres, så skal hente meg dagens andre kaffekopp og trykke videre på gasspedalen. Ha en bra en!
Fortsatt søndag kveld her i San Francisco og hvis jeg ikke har regnet helt feil har vi brukt ca to døgn på å komme oss hit. Jaja, reisen er målet, er det ikke det man sier?
God formiddag fra Trondheim Fullt trøkk fra morran av ( igjen ) ....ser allerede fram til fredag. Får vel utnytte mildværet og flytte inn hagemøblene... Ha en en makelig mandag
God morgen fra United Club på SFO som er helt krise. Selv innenriksloungen på OSL går denne en høy gang. Kom desverre inn i Krisflyer-loungen fordi vi flyr innenriks..
Kom nyss hjem fra København med SAS. La merke til at ved gullinsjekken både her og på Sola, stod det nå en kontrollør for å sjekke gullkortet før du fikk gå inn i køen og sjekke inn. Jeg håper forresten at de får inn pepperkaker i gullstua på Kastrup. Det skaper mer julestemning enn plastikkjuletrærne
God kveld fra glade Fredrikstad! Unge Herlov sitter her og lurer på om han skal hente fram julepynten. Det er tross alt 5. desember allerede. Hmm.
God kveld fra Trondheim. Vant meg en 50 lapp på kalenderen i dag. Disse små gledene i hverdagen! Sitter å planlegger reiseåret 2017. Masse muligheter og mye dagdrømming fremover. Ha en fin kveld med eller uten vinnerlykke
God kveld fra Oslo! Bemanningsituasjonen på jobb er fortsatt ille, så her var man oppe grytidlig for å være på overtidsvakt med oppmøte kl 6 så merker jeg er ganske trett nå, men får da få med seg håndballjentene før man finner sengen! Ha en flott kveld og heia Norge