Ja det er en riktig riktig god morgen og- mageproblemene jeg slet med i går er long gone og sola skinner! Dette tyder på en strålende flydag ihvertfall så lenge jeg er i nord. Høre rykter om gruffevær lenger syd så i dag gjelder det å boarde tidlig så man får vindussete. Jeg føler meg faktisk skummelt opplagt til å være denne tiden på morgenen, men kan vel ha noe med at jeg køyet tidlig. Ha en flott dag i hele verden!
God morgen fra Lillestrøm. Helt utrolig, men husker ikke sist vi fløy etter KL 12 fra OSL . Minst 10 år... Orker ikke gå igjennom loggboka . Helg i HKG i TG Business , award... Ha en topp dag.
God morgen fra Sola. Var tidlig på jobb i dag og har fått lekt meg litt inne på AAdvantage sin søkemotor for bonusbilletter. Ellers er kaffekokingen godt i gang og de av kollegene som ikke har ferie er begynt å ramle inn dørene. Straks blir det mårra kaffe. Ha en fin fin dag
God morgen fra Elgstua på Elverum. Nå frokost før vi kjører nordover Østerdalen/Rendalen til Røros. Scandic Elgstua leverer fortsatt et topp produkt. Ha en bra onsdag - her eller der
God morgen fra Alta! Som @Hypern sier så skinner sola, vinden er gunstig og temperaturen bare øker. Årets (hele) tredje sommerdag er visst på tur! To uker til reisesesongen begynner, I can't wait! Happy humpday!
God morgen til alle fra Kongsberg. Tidlig oppe, svømt 1000m, lest aviser, spist frokost og knerta ti brunsnegler! Nå skal jeg ut og kjøpe Nematode!!
God morgen fra gull-loungen på OSL. Siste tur for sommeren går med SQ til SGN. Antar at det er både varmere og mer solfylt der enn her...
Go morn fra regn-Trondheim Lite på tapetet iregnværet, indretjeneste unnagjort, så kvelden står i sofatjenesten'a navn. Kanskje en Austman Kaffeporter passer bra til det Ha en ordentlig onsdag
God morgen fra solfylte Kreta! I går var jeg den hviteste på stranda, bare slått av en albino. 2 timer uten solfaktor var stor tabbe, selv om huden har blitt mye strammere. I dag blir det faktor 30 og smertestillende (øl).
God morgen fra den norske fjellheimen ble vekket av en gjeng sauer som stod utenfor vinduet mitt og bråket noe jæ*lig med bjellene sine. Hvem sier at det er så stille og rolig her oppe? Dette hadde aldri hendt i byen
G'morgen fra det Sørlandske! Grått ute, så det er en grei dag å jobbe inne på. Og det er nok å gjøre. Siden jeg ikke hadde noe morsomt å berette, får jeg heller legge ved et morsomt bilde:
God formiddag fra sydligere strøk. I dag er det strand og Barcelona - Roma på Camp nou på programmet. Ha en solfylt dag alle sammen.
God formiddag fra den splitter nye Lounge ANA på Lisboa Flyplass. Loungen åpnet 1. juni i år så her er det rent, åpent og fint og med flott utsikt over flyplassen. Ikke all verdens utvalg i mat og drikke, men de har dusj, soverom og snart spa. Dette er en lounge som er åpen for alle både med og uten status, der man kan betale seg inn om man ønsker. De tar også betalt for bruk av dusj og spa. Nå er det straks boarding til Frankfurt. Ha en fin dag folkens!
God morgen fra gate 58E på OSL. Helt kaos i tollen. Skiltingen var helt off. EU-køen ledet rett i en blindvei. Alt annet merget. Køer kom inn i annen kø midtveis. Tollerne... De ga flatt f**n. Mange ba dem heller rette opp båndene enn å åpne ekstra luke, men de bare trakk på skuldrene. Heldigvis fikk jeg slengt fra meg noen velvalgte ukvemsord etter (!) å ha fått tilbake passet Bedre humør etterpå. SU neste. Kos dere
Ok bakkepersonale er det verste som finnes - hun som møtte WF flighten hadde absolutt INGEN mulighet til å slippe meg til innland på TRF. TIl gjengjeld er det jo en hyggelig pub på utsia da. Skjønner ikke hvordan resten av folket her på Norge Rundt har fått så god service... JEg har fått 2 av 2 nei og de virka sure fordi jeg i det hele tatt spurte.
Er det utgående toll på OSL nå også? Før eller etter passkontrollen? God onsdag herfra. Lite å melde, annet enn at jeg lurer på hvor jeg skal dra på spontantur til helga hvis jeg vinner 12 mill. på Viking-Lotto i kveld.
God dag fra gaten ovenfor Fnate. Flott at TG har egen lounge for C og Star G. Ingen storm mot døra ved boarding✌️
God morgen fra Mountain View, California. Venter på at min medsammensvorne (lillebror) skal våkne, så starter vår lille roadtrip sørover til Pinnacles National Park og Steinbeck Center i Salidas, før vi overnatter og krysser fjellene til Highway 1 i morgen for å cruise oppover i en litt for stor og litt for kraftig motorisert kabriolet. Ha en flott dag!
Meeeh... pass, toll... same same Strålende flight fra Oslo til Moskva. SU er skikkelig gode på det. Bare meg og russere i C. Russerne drakk så klart Chivas Regal av melkeglass og crewet lekte ikke med påfyll. Det fylles helt (!) opp. Ja ja ja. Var omtrent kun jeg som var våken ved ankomst. - "are you connecting, mr?" spurte flyvertinna. - "Yes, terminal F to Hong Kong" svarte jeg. - "Oh, that is just s smooth 5 minute walk" Det hun glemte å si var at det var 5 minutter å gå til connection senteret fra h****te . Kø i snirkler rundt rulletrappene. Litt som når Securidad streiker på lille julaften i Oslo. Det tok en time. Derfra er det omtrent 5 minutter et par ganger før man er ved gate 51 i den gamle terminalen. De har en lounge der. Den er stengt. Så har de en annen lounge. Den er full. Men jeg har rubler, så jeg gikk heller på pub'en. REGEL: Reise aldri til Russland uten Rubler i lomma. Uansett hva vekslingskursen hjemme måtte være. Smud... Husker dere hun sa det var en smooth 5 minute walk? Det hun kan ha ment med smooth, var at det var massiv lekkasje fra pissoarene i terminalen, slik at gulvene hadde et ca 1 centimeter tykt lag med urin som alle gikk og plasket i. Det er jo fint. Og sikkert smooth. Selv fant jeg en rute som, med litt ballett-trinn, var nogenlunde tørr. Noen tror sikkert dette er en rant. Det er det ikke. Tollen i Oslo "rantet" jeg om. Dette... ha ha ha, dette er bare en upplevning man sellan kommer at remember. Taddaaaaaaa