God morgen fra Bangkok

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Hypern, 14. juni 2015.

  1. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Vel god og god man er alltid litt sen i seng og her ble man vekket av at room service ringte på for å ville gjengjøre allerede 09:30. Det er tidligere enn jeg vanligvis er vant med at de kommer så får vel sette på Do Not Disturb lyset til natta igjen da. Men så får man se hva dagen bringer får vel utforske litt mer i dag da og se om man kan ta taxi eller BTS et sted. Problemet er at selve riverside er utilgjengelig med BTS/MRT.
     
    Brunello liker dette
  2. svein85

    svein85 Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    God morgen fra Air China loungen shanghai! Etter en uke i Kina skal det bli godt å komme hjem!
     
    afirm and Hypern like this.
  3. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Kontinentalsokkelen ;)
     
  4. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen. Rukket frokost og nesten hele Aftenposten. Hjalp at gamle og unge jenter skulle se opptak av prinsessebryllup på sengen. Ipad er genialt...
     
  5. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Mer god morgen fra Bergen.
    Hvor ble det av solen?
    Planen for i dag er.. argh... hvor ble det av arbeidslysten? :)

    Xxx.
     
  6. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Uppsala,
    26 grader och sol igår blev till 12 grader och regn idag. En tur in till den svenska huvudstaden blir det om en liten stund, hade planer om att ta tåget men lite "problem på spåret" gör att jag väljer att åka på fyra hjul idag.

    Idag är för övrigt World Blood Donor Day. Är du inte blodgivare, BLI DET!!!!!!
     
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,784
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Stavanger. Hadde ingen planer for dagen, men er nå berga av svigermor som har invitert ut på middag. Så da bærere det snart avsted sørover mot prærien. Ellers er det lite som minner om sommer på disse kantet. Kaldt og vindfullt er stikkordet.
     
    Brunello liker dette
  8. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen/formiddag fra SAS Café Lounge på Værnes. Brillefint med SAS GO som ble oppgradert med OT og deretter byttet til tidligere flight i innsjekk :)

    Have a good one!
     
    Travellingalf and Brunello like this.
  9. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Er det sånn at man blir oppgradert til full flex og dermed kan bytte flight helt graaaaaaaaatis?
     
    Brunello liker dette
  10. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen (ihvertfall her) fra Brooklyn, New York! Varmt, 25 grader, sol og meldt skybrudd sent til kvelden. Akkurat som bestillt, ingenting er som et kraftig regnvær i en storby sommerstid! Ihvertfall når man slipper være ute i det. Turen over gikk med Swiss i C. Mer om det når jeg får tid.

    Merker ellers at dollaren har blitt dyrere. USA har brått blitt et reisemål som krever litt ekstra planlegging for ikke å ruinere fullstendig, men heldigvis hadde jeg noen bonusnetter å ta ut, fra Hotels.com, så tre netter på veldig ålreite Aloft hotel koster meg åtte hundre kroner totalt. Oppgradert rom fikk jeg, også. Det skjer påfallende ofte for tiden, lurer på om det blinker et slags TripAdvisor-varsel når navnet mitt kommer opp på skjermen?

    Noen store kulinariske eksesser blir det neppe på denne turen, men gatemat er ok det også.

    Det viktigste er å være på tur.

    Fortsatt god søndag!
     
  11. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk billettklasse Z når jeg brukte OT. Det er vel en billettklasse som brukes som tilslutning til Businessbillett (Fullflex) etter hva jeg har forstått.

    Jeg forsøkte å bytte den pr. tlf i går og fikk da beskjed om at det ikke gikk siden det var en OT-billett. Vanlige GO-regler gjaldt.

    Spurte igjen på flyplassen i dag og fikk det fikset uten problemer. Dette KAN ha sammenheng med status, men jeg vet ikke helt sikkert. Kostet ikke noe på flyplassen :)
     
    Origo and KristianSk like this.
  12. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,712
    Bonuspoeng:
    113
    Eller muligens egeninteresse. Fikk endret min GO uten belastning på fredag. Begrunnelse var fulle fly...
     
  13. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Det er også en mulighet, men det virket ikke som hun sjekket noe rundt dette. Hun bare så om det var ledige billetter og skiftet lynkjapt til ny flight da jeg spurte :)

    Jeg er i allefall strålende fornøyd når jeg nå sitter på samme flight som kona, i PLUS med full opptjening til den nette sum av 399,- + 200,- til OT, fremfor å betale for GO på samme flight som på tidspunktet jeg bestilte kostet 1299,- :)
     
    Origo liker dette
  14. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag. Leser i boka mi. Sola skinner. Tror jeg blir sittende her resten av dagen. :D
     
    Fnate liker dette
  15. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg fikk også Z på min til SVG for litt siden. Bare og bytte så mye fram og tilbake jeg orket i appen......
     
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm. Siden jeg trives på USA-tid blir det nå frokost hos moderen, bestående av kjøttkaker og brun saus.

    Det blir også en slankende sykkeltur opp dit. Så får vi se hva annet dagen bringer.

    Tadaaaaa
     
  17. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra SAS Cafe lounge på Værnes. Her skinner solen, får se hva Bergen har å by på om noen timer :p

    Her nytes følgende servering (litt overrasket over at de ikke hadde noe brus e.l):

    image.jpg
     
    KristianSk liker dette
  18. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Grrrrf ... Oppe da hanan galer kuene rautet ... Naboene var i det rølpete hjørnet i morges.

    Godt i gang med en svært travel arbeidsdag. Tydelig at det er nedgangstider - svindelforsøkene stiger merkbart. Oh well ... vi er alle en del av det samme økosystemet ....
     
  19. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra det Sørlandske!
    Vel hjemme igjen etter en travel helg i Danmark.
    Så er det bare å hente seg inn igjen før arbeidsuka begynner i morgen. Skal ikke skje mye mer i kveld enn å sette nyervervede flasker inn i barskapet.

    Over og ut!
     
  20. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,758
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Stavanger!
    Det er omtrent 12 timer til masteroppgaven skal printes og leveres, så dagens siste timer går med til å fullføre konklusjonen og lese en siste korrektur.
    Om en uke er jeg vel midt over Turkmenistan på vei til Singapore, så nedtellingen starter straks.
     

Del denne siden