God lørdags morgen fra Sandefjord, den beste byen i Bestfold Telefonen melder om -4 og idag skal min mor ha sin årlige tradisjon med julelunsj. Ha en god lørdag til alle dere der ute
God lørdag fra Tokyo. Sol og 8 behagelige plussgrader. Spesielt behagelig med tanke på at gradestokken hjemme viser -31,5
God morgen fra hovedstaden! Drikker kaffe i sengen, mens telefonen ringer i ett kjør, da kona blir 40 i dag. Har ikke hatt tid til å prøve dressen, så jeg håper den passer fortsatt.. Mye på programmet før festen starter, så nå må jeg vel komme i gang snart! God lørdag til alle! Det er forøvrig to arbeidsdager igjen til juleferie, og roadtrip i USA.
God morgen fra Oslo sentralbanestasjon. I dag ble det en overraskelsestur til Stavanger. Billigste hjemreisen i morgen går SVG-OSL-TXL, men jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal utnytte denne muligheten for en rask tur utenlandstur. God lørdag alle sammen!
Yo fra Bergen. Nesten som å komme til syden ettersom det er hele 4c her. Behagelig tur med Norwegian i går, og i motsetning til hos sas så venter folk til det er deres tur. Pri-boarding funket suverent. Ellers fikk jeg gleden av å se Instagram-fenomenet syjorgen i aksjon
Surt og kaldt et sted ca. mellom Sognefjorden og Shetland. Kom forøvrig over dette på Finn.no, noen som vil gjøre tidenes kupp?
God, men kald morgen fra øverst på Byåsen. Trening og klesvask unnagjort, kanskje på tide å begynne å tenke på julegaveshopping? Bare 3 dager, 22 timer og 1 minutt til avgang juleferie, så det begynner å bli knapt med tid. Ha en velsignet lørdag alle sammen!
Aiai. Det ble røft i går og, men heldigvis ikke like ille som forrige fredag Jaja. Det er i motbakke det går oppover
God formiddag fra OLA. Joda, det ser nok «idyllisk» ut, men legg til 236 m/s vind og -5 så er det lett i forstå at det blir innedag. Ikke blås bort i dag folkens
Vi lærte aldri å stå skikkelig i rett der... Sjøl kaserna luta litt. Det siste kan ha vært bygningsteknisk, men vi skal vel ikke utelukke vinden...
God ettermiddag frå det austfinnmarkske! Kroppen er ikkje heilt i riktig tidssone etter SFO-turen, men det går seg forhåpentlegvis til. I verste fall får eg nok hjelp (?) av pandionkatten til å stå tidleg opp. Eg forventar no krakilsk mjauing framover all den tid pelsdotten i dag gjorde kål på siste rest av fenalåret... Vel, ha ein brillefin laurdag, folkens!
Prisen er den beskjedne sum av 399,- kroner og det er visstnok ferdig pruta, men da spanderer selger i alle fall porto . Her er det tydeligvis et betydelig inntektspotensiale som jeg ikke har sett før ... Har en del sånne liggende etter at jeg ved en feiltakelse klarte å bestille to EB kort (uten co-branding) . Ellers ønskes folket en strålende lørdag, med eller uten julebord og med eller uten 40 års lag (regner med bursdagspresangen er en reise i F @holmen ?)
Det ble ring i gave, men vi skal på tur i F til påske, så jeg får slenge inn det som "morgengave" i morgen Også går turen til USA på onsdag, er vel egentlig bursdagsgave det også!
Hei å hå fra US airspace eller rettere sagt Canada. ✈️ Camaro’en venter på IAD og en liten jule shoppinghelg skal koses med