Jetlegg er noe dritt! Det er ikke varmere her på solkysten enn det var i Washington, men det er betydelig varmere på soverommet. Jeg har vel aldri kommet på ideen om å installere AC. Jeg har nettopp leste tråden om raskeste veien fra EBB til EBG https://insideflyer.no/forums/threads/raskeste-veien-til-ebg-fra-ebb.6005/page-2 Jeg fikk oppskriften på den raskeste veien fra EBD til EBB hos SAS agenten som hjalp meg til Mauritius turen neste vinter. Da jeg ga han mor sitt EBG nummer sa han omtrent som følger: Så du har gitt henne gullkortet, det var flott. Noen (?) som ringer inn skryter av hvor mye de har solgt et gullkort for, da nedgraderes de til EBB på stedet! Ha en flygende god dag!
God morgon frå Aust-Finnmark! No er det nyss under 24 timar til WF970 skal få ta meg ut på første del av turen heim til Trøndelag. Æ glær mæ! Aller først må eg ein tur innom slaveriet for å henta kakefatet som gebursdagskaka vart frakta på i går. Det er tunge plikter ein har hengande over seg! Ha ein fin dag anten det er i solsteika eller ikkje
God formiddag fra Trondheim Her skinner solen fra skyfri himmel - eneste skår i gleden er en litt sur vind som gjør det småkjølig i skyggen. Overtid i kveld (også) og det er jo hyggelig i disse dagene-----NOT !! Forhåpentligvis gir dette en liten bonus i lønningsposen... Ha en herlig dag
God dag fra Stavanger (har forresten bursdag 30. mai) Sitter å planlegger tur til kroatia. Det blir et nytt land for meg. Noen som har meninger om å fly til Split eller Dubrovnik? Skal bo midt imellom, så spiller igrunn ingen rolle hvor vi lander.
God onsdag! Hilser fra Hong Kong atter en gang! Begynner å bli sent her, men verdt dette litt shaky bildet fra The Peak
Gratulerer med dagen .. Tenkte å vise dem (@Kristian og katten) øst i Finnmark hvordan kvelden er her på solkysten, nå er vi nede i 23 grader
Her i nord er det nå nede i +4 grader ute, så kanskje får man se frostrøyk i løpet av natten... Dog venter et gjensyn med Trøndelag i morgen og far har advart meg mot faren for hetetokter og bedt meg vurdere å avstå fra å bruke stillongs og topplue... Hvordan det skal gå, det får morgendagen vise Den firbeinte, katten altså, sover på sofaryggen til lyden av en av de mange bergenske sangerene, i øyeblikket er det en klassiker fra Tor Endresen som bysser dyret i søvn