Jubel på denne onsdagen!
I CT-en's siste levedøgn dukket det jammen opp to ledige seter i ANA F fra LHR til HND. Fra før hadde jeg en booking jeg var kjempefornøyd med, inkl Singapore Business, og EVA Royal Laurel på vei hjem (med 787-10 til TPE og 777 til CDG).
I går fikk jeg inn noen ekstra poeng på konto, slik at jeg hadde ytterligere 30K eurobonuspoeng, og tada - da kunne jeg booke first på det ene strekket. Heldig med timingen her...
Redd for å havne i timeslang kø ringte jeg Tallinn på slaget kl 0900 i dag og kom gjennom umiddelbart (er ikke EB gull/diamant). Krysset fingre og tær for at Mikal (?) skulle finne setene og det gjorde han heldigvis.
334 kroner ekstra per person får man tåle, når man blir oppvartet med Habiki 21, John Walker & Sons, gåselever, kaviar og all den Krugen... 42" skjerm er heller ikke å forakte. Synes setet ser sååååå lekkert ut. Og det blir moro å kunne dele opplevelsen. ANA slipper jo sjeldent mer enn ett sete, så dette er vi så fornøyde med.
Hjemreisen blir via Singapore, og får 787-10 til SIN og gammel A380 til London (dag-flight) som jeg også gleder meg til! Har valgt midtsetene på rad 96, helt bakerst...
Last edited: 15. jan 2020