I dag er dagen kommet! 330 MNOK er til salgs hos Kiwi Kjøper du i vanlig kasse får du poeng for innsatsen .... Ha en flott onsdag, med eller uten lottogevinst!
God morgen fra HI Winchester. En merkelig kombinasjon av ett rimelig OK hotell med trist beliggenhet, og det fakta at det er beste alternativ i mils og mils omkrets. Flight i morgen, DY LGW-OSL.
God våt morgen fra Trondheim En skulle tro en var i Bergen..... Venter spent på tall fra mnds.avslutning og om det blir en liten bonus å hente. Ha en fortreffelig onsdag
Tilbringer morgene på Telefon med Tallin, og da var siste CT bekreftet, så får vi se om vi får booket turen.
I dag blir jeg endelig 330mnok rikere, vikingen går til Trondheim i dag Ha en flott dag med eller uten regn
God morgen fra hovedstaden! Litt trist vær i dag, og jeg har brukt de to første timene på jobb til å prøve å få PCen til å gjøre som jeg vil etter oppdateringer.. Men, jeg kan se Queen Mary 2 fra kontoret, så det er jo noe. Det er blitt november, noe som betyr alt det snart er på tide å reise til MIA! Det gledes. Snart helg!
God morgen fra Oslo, hvor jeg sitter med den verste hodepinen jeg har opplevd på lenge. Jeg hadde glatt holdt meg hjemme fra jobb i dag, men etter sigende er det noe som skal skje på Asylet senere i dag, så da får jeg vel kjempe meg igjennom arbeidsdagen...
Satser på å innkassere 330 MNOK i dag jeg også. I så fall kommer jeg til å rive i et skikkelig julebord for gjengen her. Et sted hvor man selvfølgelig må fly til..!
Man må kanskje ty til noen blanke BB-tags fremover når man refererer til Norwegian Reward, om man vil unngå linkingen. Code: Norwegian [url][/url] Reward